Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 29 maart 2010, 23:16 uur
Relax schreef:
Fakking hel wat een harde track!!!
Hi-Tek heeft het nog!
(quote)
Fakking hel wat een harde track!!!
Hi-Tek heeft het nog!
Word to the mother!
0
geplaatst: 31 maart 2010, 17:59 uur
GUILTY SIMPSON + MADLIB = OJ SIMPSON
MAY 18 RELEASE. DIGITAL ON SALE NOW.
We've waited a long time Guilty Simpson & Madlib album and we're officially annoucing it today for May 18th release. Digital is available now exclusively at Stones Throw.
MAY 18 RELEASE. DIGITAL ON SALE NOW.
We've waited a long time Guilty Simpson & Madlib album and we're officially annoucing it today for May 18th release. Digital is available now exclusively at Stones Throw.
Hij is dus al te pindakazen.
Gek dat 'ie nog niet op MuMe staat.
0
geplaatst: 1 april 2010, 14:32 uur
discipline schreef:
De beat vind ik niet echt zo heel vet maar damn Talib Kweli komt wel weer ouderwets hard
De beat vind ik niet echt zo heel vet maar damn Talib Kweli komt wel weer ouderwets hard
Inderdaad ze zouden hem moeten verplichten om alleen nog op hi-tek beats te spitten, zijn hem op het lijf geschreven en op andermans beats komt hij minder (behalve een paar beats van Kanye). Hij mag wel een uitzondering maken voor premier, misschien madlib en een oude dilla beat... Ik kijk wel uit naar OJ Simpson
0
geplaatst: 3 april 2010, 11:59 uur
Lupe Fiasco, Asher Roth, The Cool Kids, Charles Hamilton, Blu, Diggy, Wale en J. Cole werken aan een gezamenlijk project 

0
geplaatst: 3 april 2010, 12:24 uur
Meh, ik geloof nooit echt in dat soort projecten tot het iets 'officiëler' is dan een twitter-bericht van Lupe. Of als er een release-datum is. (Ik bedoel, CRS zou ook ooit een 'supergroup' zijn met Lupe, maar daar is volgens mij nooit meer iets van gekomen).
En zelfs dan weet ik het niet zeker met deze groep, kan een beetje hit-or-miss zijn.
En zelfs dan weet ik het niet zeker met deze groep, kan een beetje hit-or-miss zijn.
0
geplaatst: 3 april 2010, 12:49 uur
Chrisseh schreef:
Ik bedoel, CRS zou ook ooit een 'supergroup' zijn met Lupe, maar daar is volgens mij nooit meer iets van gekomen.
Net als de groep bestaande uit Nelly, Akon, Pharrell en T-Pain Ik bedoel, CRS zou ook ooit een 'supergroup' zijn met Lupe, maar daar is volgens mij nooit meer iets van gekomen.
.
0
geplaatst: 3 april 2010, 12:59 uur
Hè, dat vind ik vooral jammer, dat die groep niet doorgegaan is! 

0
jazzybelle
geplaatst: 3 april 2010, 14:09 uur
Game schreef:
Lupe Fiasco, Asher Roth, The Cool Kids, Charles Hamilton, Blu, Diggy, Wale en J. Cole werken aan een gezamenlijk project
Wat doet Blu tussen al die kleuters? Dat is de enige fatsoenlijke rapper die er tussenstaat.
0
Harco
geplaatst: 3 april 2010, 19:28 uur
GarnalenPeller schreef:
Past er best tussen, die Blu.
Past er best tussen, die Blu.
Inderdaad, een groep rappers waar ik HELEMAAL niets mee kan. En een soort van "in het land van de blinden is eenoog koning," waar Lupe in dit geval de eenoog is.
0
raffael77
geplaatst: 4 april 2010, 12:54 uur
Fuck Blu met zijn softe shit. Altijd the same ol' same ol' productie en rap shit.
0
jazzybelle
geplaatst: 4 april 2010, 16:13 uur
Ja maar jij denkt ook dat Blu een nummer heeft opgenomen met Elton John.
0
raffael77
geplaatst: 4 april 2010, 16:17 uur
jazzybelle schreef:
Als je op mij doelde zit je verkeerd want ik houd zijn werk niet bij.
Wel leuk om een keer te horen maar verder ook niet.
0
jazzybelle
geplaatst: 4 april 2010, 16:34 uur
Waarom heb je uberhaupt een 'mening' over Blu als je zijn werk toch nauwelijks checkt. Ik ben het er wel mee eens, dat Blu zo voor een keer leuk is. Ik hoef hem ook niet constant te horen, maar hij kan aardig rappen en bewees ook wel dat hij een prima producer is. Vergeleken met die andere rappers vind ik hem als enige wat in huis hebben. Maar bijna elke andere willekeurige rapper is beter dan bijvoorbeeld Wale of Lupe, dus zo moeilijk is dat niet. 

0
geplaatst: 5 april 2010, 13:10 uur
Dutch is comprised of Jedi Mind Tricks’ Stoupe the Enemy of Mankind and sensational vocalist/songwriter Liz Fullerton. The unlikely duo first collaborated on the track “Razorblade Salvation” on JMT’s 2006 LP Servants in Heaven, Kings in Hell and again on the track “Death Messiah” from JMT’s 2008 LP A History of Violence. The union of Liz’s deeply sympathetic vocal stylings and Stoupe’s trademark visceral JMT beats made both songs standout cuts from those records as both remain favorites with fans and critics alike.
Ben hier ook wel erg benieuwd naar. Het album komt 8 juni.
0
geplaatst: 5 april 2010, 14:03 uur
Ik snap best dat men zich een beetje afzet tegenover de hele hype rondom Blu aangezien hij die sinds Below The Heavens niet heeft ingelost. Maar je kan ook overdrijven, aangezien Blu zeker wel een sterke rapper is, al helemaal vergeleken met de rest in dat rijtje.
Vind trouwens 2010 tot nu nog niet echt speciaal wat hiphop betreft. Sowieso veel albums waar ik naar uit kijk die maar niet uitkomen.
raphael77 schreef:
Fuck Blu met zijn softe shit. Altijd the same ol' same ol' productie en rap shit.
Als je op mij doelde zit je verkeerd want ik houd zijn werk niet bij.
Hoe kan je nou zeggen dat hij altijd alles hetzelfde doet, terwijl je niet bijhoudt wat hij uitbrengt? Klopt natuurlijk niet helemaal. Sowieso, alhoewel BtH redelijk soft was, Blu kan best hard uit de hoek komen.Vind trouwens 2010 tot nu nog niet echt speciaal wat hiphop betreft. Sowieso veel albums waar ik naar uit kijk die maar niet uitkomen.
0
geplaatst: 5 april 2010, 15:41 uur
Ice Cube doet zijn 1e single voor zijn opkomende album, I Am The West, die deze zomer uitkomt:
Ik word er nog niet warm van. Misschien na de CD versie wel.
Ik word er nog niet warm van. Misschien na de CD versie wel.
0
geplaatst: 6 april 2010, 13:18 uur
Chrisseh schreef:
Ik snap best dat men zich een beetje afzet tegenover de hele hype rondom Blu aangezien hij die sinds Below The Heavens niet heeft ingelost. Maar je kan ook overdrijven, aangezien Blu zeker wel een sterke rapper is, al helemaal vergeleken met de rest in dat rijtje.
Vind trouwens 2010 tot nu nog niet echt speciaal wat hiphop betreft. Sowieso veel albums waar ik naar uit kijk die maar niet uitkomen.
(quote)
(quote)
Hoe kan je nou zeggen dat hij altijd alles hetzelfde doet, terwijl je niet bijhoudt wat hij uitbrengt? Klopt natuurlijk niet helemaal. Sowieso, alhoewel BtH redelijk soft was, Blu kan best hard uit de hoek komen.Vind trouwens 2010 tot nu nog niet echt speciaal wat hiphop betreft. Sowieso veel albums waar ik naar uit kijk die maar niet uitkomen.
Vind het raar dat raffael zo uithaalt naar Blu. Zou hij verwisselen met Blue?
All Rise
0
Harco
geplaatst: 6 april 2010, 18:41 uur
Blu heeft gewoon een ontzettende saaie en zeurderige stem. Below the Heavens vind ik daarom ook w-a-c-k. Zo'n nummer als Blu Collar Workers kan ik me helemaal aan dood irriteren.
0
raffael77
geplaatst: 6 april 2010, 20:12 uur
Nee hij is gewoon niet zo geweldig. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Standaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard
0
geplaatst: 7 april 2010, 18:27 uur
0
geplaatst: 7 april 2010, 19:44 uur
raffael77 schreef:
Blu is idd niet zo geweldig... Lupe Fiasco dan weer wel

0
geplaatst: 7 april 2010, 19:49 uur
Ik vind Blu ook niet zo geweldig maar toch nog wel een hele klap beter dan Lupe Fiasco.
0
raffael77
geplaatst: 7 april 2010, 20:58 uur
Brains schreef:
Ik vind Blu ook niet zo geweldig maar toch nog wel een hele klap beter dan Lupe Fiasco.
Ben ik het wel met je eens. Fluppi is nog slechter.
* denotes required fields.