Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2010, 15:07 uur
pascal83 schreef:
(embed)
Van het nieuwe album.
(embed)
Van het nieuwe album.
Ik krijg echt zin in de nieuwe Roots album!
0
geplaatst: 24 mei 2010, 20:26 uur
.... Maar toch erg goed naar mijn mening. Vond de track met bijvoorbeeld Erykah Badu zoeter.
0
geplaatst: 24 mei 2010, 20:27 uur
Ik kijk zelf eigenlijk best wel uit naar het Nipsey Hussle album South Central State Of Mind..
0
geplaatst: 24 mei 2010, 20:51 uur
Bedorvenkebab schreef:
.... Maar toch erg goed naar mijn mening. Vond de track met bijvoorbeeld Erykah Badu zoeter.
Co-sign. Track met Erykah Badu vind ik overigens een van de beste nummers ooit. Dat is deze nieuwe single logischerwijs nog niet, maar wel een voortreffelijk nummer hoor. Kijk erg uit naar het nieuwe The Roots album.
0
geplaatst: 24 mei 2010, 21:52 uur
Black Thought flowed best matig (oke hij hoeft niet veel meer). Al was hij nooit dè rapper met de beste flow.
0
geplaatst: 24 mei 2010, 22:10 uur
Oneens. Meer kan ik er niet over zeggen. Sterker nog, zijn flow is eigenlijk hier gewoon wat hij normaal ook doet, dus ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen.
0
P-DawG
geplaatst: 24 mei 2010, 23:14 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Co-sign that!(quote)
Track met Erykah Badu vind ik overigens een van de beste nummers ooit. Ik vind Dear God 2.0 ook een erg mooi nummer. Black Thought vult de rustige productie perfect aan. Very naiss, laat How I Got Over maar komen!

0
geplaatst: 24 mei 2010, 23:34 uur
P-DawG schreef:
Ik vind Dear God 2.0 ook een erg mooi nummer. Black Thought vult de rustige productie perfect aan. Very naiss, laat How I Got Over maar komen!
(quote)
Co-sign that!Ik vind Dear God 2.0 ook een erg mooi nummer. Black Thought vult de rustige productie perfect aan. Very naiss, laat How I Got Over maar komen!
RETWEET!
0
geplaatst: 24 mei 2010, 23:36 uur
Zijn we het toch allemaal redelijk eensch op deze maandagavond
Hoop stiekem nog dat er een track wordt aangekondigd met Malik B. Die "hoort" er eigenlijk toch wel op.
Hoop stiekem nog dat er een track wordt aangekondigd met Malik B. Die "hoort" er eigenlijk toch wel op.
0
raffael77
geplaatst: 25 mei 2010, 00:53 uur
Bedorvenkebab schreef:
Sterker nog ik kijk geheel niet uit naar een nieuwe Roots album, aangzien ik hun toch al jaren niet meer volg en zeker niet serieus neem.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 09:06 uur
Ik weet niet waarom, maar om een of andere reden komt dat bij mij totaal niet aan als verrassing.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 11:42 uur
Raffael heeft nu al min of meer een 0,5 gegeven voor The Roots. Daar hoeft hij het album niet voor te beluisteren, hij heeft die gave namelijk.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 11:49 uur
raffael77 schreef:
Hoezo The Roots niet serieus nemen? Omdat je ze een keer op TV hebt gezien zeker.(quote)
Sterker nog ik kijk geheel niet uit naar een nieuwe Roots album, aangzien ik hun toch al jaren niet meer volg en zeker niet serieus neem.
0
Social_Mask
geplaatst: 25 mei 2010, 19:06 uur
Haha, dat zou zomaar eens kunnen. 
How I Got Over vind ik niet al te bijzonder, redelijk nummer. Dear God 2.0 maakt mij dan weer erg nieuwsgierig.

How I Got Over vind ik niet al te bijzonder, redelijk nummer. Dear God 2.0 maakt mij dan weer erg nieuwsgierig.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 20:36 uur
TheLegacy schreef:
Ik kijk zelf eigenlijk best wel uit naar het Nipsey Hussle album South Central State Of Mind..
Ik ook, eens kijken wat de nieuwe Snoop ervan gaat bakken

Sowieso wordt het is eens tijd dat iemand van de nieuwe lichting West Coast rappers is een album gaat uitbrengen...
0
geplaatst: 26 mei 2010, 11:45 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Hoezo The Roots niet serieus nemen? Omdat je ze een keer op TV hebt gezien zeker. Omdat ze te veel platen hebben verkocht oid, dat maakt het volgens hem altijd per definitie slecht zei hij ooit letterlijk. Ik kijk ook erg uit naar het roots album al vond ik in tegenstelling tot de meesten, de laatste twee albums tegenvallen
0
geplaatst: 26 mei 2010, 11:49 uur
Game Theory vind ik persoonlijk érg goed (4.5), maar de laatste vond ik ook tegenvallen inderdaad (3.5).
@ Sean Price: Redelijke track, maar ik hoop toch echt dat zijn album een niveautje hoger ligt. Wel leuk dat Beat Butcha voor hem produceert.
@ Sean Price: Redelijke track, maar ik hoop toch echt dat zijn album een niveautje hoger ligt. Wel leuk dat Beat Butcha voor hem produceert.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 19:46 uur
Mja dat had ik dus niet bij game theory, misschien moet ik hem nog eens een kans geven maar ik vond het gewoon een degelijk album maar het zei me niet zoveel. Rinsing down vond ik zelfs erg matig, nipt voldoende. Het oudere werk vond ik wel steeds briljant
0
raffael77
geplaatst: 27 mei 2010, 08:56 uur
thgryda schreef:
Mja dat had ik dus niet bij game theory, misschien moet ik hem nog eens een kans geven maar ik vond het gewoon een degelijk album maar het zei me niet zoveel. Rinsing down vond ik zelfs erg matig, nipt voldoende. Het oudere werk vond ik wel steeds briljant
Met dat laatste sla je de spijker op zijn kop.
The Roots waren briljant en nu niet meer. Hier een daar een leuk nummer maar wat ik gehoord heb van het nieuwe album zuigt enorm.
0
geplaatst: 27 mei 2010, 15:29 uur
The Roots blijven gewoon niet stil staan. Rising Down beviel me ook wat minder omdat ze iets te ver afweken naar mijn mening. Game Theory heeft met nummers als Clock With No Hands, In The Music, False Media gewoon erg sterke nummers die naar mijn mening wel bijzonder zijn (stond eerst nog op 10 in mijn Top 10, toen ik die nog had
). Maar het nieuwe album gaat juist weer de "oude" kant op. Maar ik kan al voorspellen dat Raffael dat niet leuk gaat vinden (niet lullig bedoeld).
). Maar het nieuwe album gaat juist weer de "oude" kant op. Maar ik kan al voorspellen dat Raffael dat niet leuk gaat vinden (niet lullig bedoeld).
0
Mb.
geplaatst: 27 mei 2010, 20:45 uur
En waarom heb je nu geen Top 10 meer? Ik zal wel graag even kijken eigenlijk.

0
geplaatst: 27 mei 2010, 21:40 uur
Omdat mijn muzieksmaak explosief veranderd. Ik beluister nu veel meer muziek aangezien ik nu hele albums beluister, en vroeger losse tracks. Beiden hebben zijn voordelen, maar waar ik vroeger groepen als Cannibal Ox niet kon waarderen en al helemaal niks van electronic moest hebben vind ik dat steeds toffer worden, en begrijp nu pas dat ik de hele Jazz en Soul mikmak ook maar eens moet gaan beluisteren. Dus ik heb nu geen Top-10 omdat ik er pas waarde aan hecht wanneer het vast blijft staan.
@ Raffael: Omdat ik verwacht dat het album in dezelfde lijn gaat liggen als de voorgaande tracks, kijkende naar de gastoptredens.
@ Raffael: Omdat ik verwacht dat het album in dezelfde lijn gaat liggen als de voorgaande tracks, kijkende naar de gastoptredens.
0
geplaatst: 30 mei 2010, 14:17 uur
Elemental Zazen komt ook binnenkort met een nieuw album. De eerste track, samen met Canibus, klinkt alvast niet verkeerd.
Valt me trouwens op hoe zo'n onbekende rapper best veel bekendere artiesten kan strikken. Op z'n vorige album twee Kno producties, Joey Beats, Maker, op z'n MySpace staat een track met Jake One... netjes.
Valt me trouwens op hoe zo'n onbekende rapper best veel bekendere artiesten kan strikken. Op z'n vorige album twee Kno producties, Joey Beats, Maker, op z'n MySpace staat een track met Jake One... netjes.
0
geplaatst: 4 juni 2010, 11:26 uur
Dat van die losse tracks herken ik. Zo heb ik via deze site heel wat classic albums herontdekt waarvan ik vroeger enkel een handjevol losse tracks had die ik bleef luisteren op van die zelf gemaakte mix cdtjes. Nu luister ik ook meer en meer albums en dan wijk je vanzelf ook al wat vaker af van de traditionele hip hop. Al zijn er nog erg veel gewone hip hop albums die ik nog moet beluisteren maar ja hopelijk heb ik daar nog een jaartje of 50 voor 

0
geplaatst: 11 juni 2010, 12:28 uur
Kill Devil Hills van Ill Bill en DJ Muggs komt 24 augustus uit.
* denotes required fields.