MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
In de herfst komt er een nieuwe Atmosphere EP en een Atmosphere-boek uit.

geen nieuw album dit jaar dus? jammer.

Als het goed is wel.

Ik heb daar nog niks over zien staan op www.rhymesayers.com. Volgens mij hebben de heren het slechts een keer aangegeven, maar is er nog niks concreets.

Social_Mask
Wat moet ik mij precies voorstellen bij een 'Atmosphere-boek'? Is dat echt een roman of zo'n fotoboek?

Dit is wat er op de site staat:

They've been busy recording an EP to coincide with the release of long time friend and Atmosphere documentarian Dan Monick's book. The book spans over seven years of Atmosphere history and will be available later this fall.

Ik hoop met relatief veel foto's.

Social_Mask
Dat lijkt me wel het geval. Klinkt wel leuk, maar zal waarschijnlijk ook wel wat kosten.

Overigens, bedankt voor het posten. Vind ik lief van je.

Al wat meer bekend over het nieuwe album van dr dre????????

Nee joh, ik zou als ik jou was een winterslaap van 3 jaar nemen .

nee joh ik w8 al te lang

Weet iemand wanneer ik ongeveer Random Axe - Black Milk, Guilty, Sean P kan verwachten?

Ik gok op een antwoord van MJ, alvast bedankt

raffael77
Lul toch niet zo dom alle 2.

Mijn dank voor uw bijdrage die wél nuttig is en waar die smiley ook ab-so-luut niet misplaatst is.

Van Random Axe is nog steeds niks bekend, helaas.

Relax
Mr. Probz een NL talige rapper die gewoon erg goed Amerikaans kan rappen komt al dichtbij met zijn EP, hij kan vergeleken worden met Redlight Boogie (Sugacane)

Iets bekend al over nieuwe cunninlynguists ?

Ja, die is in 2007 uitgekomen.

Ik denk dat Random Axe nog wel even op zich laat wachten, in verband met Mic Tyson en GS heeft ook net een album uit met Madlib natuurlijk. En ook Black Milk is bezig met een soloplaat, dus ik zou me kunnen dat het nog wel even duurt.

Black Milk is (incl. Random Axe) met drie projecten bezig (solo en album met een zangeres).

P-DawG
bennerd schreef:
Ja, die is in 2007 uitgekomen.

P-DawG
Lekker nummer van Probz. Die van mij heeft hij iig geval al in el pocket:

toris
een beetje game-wannabe imo

Nouja hopen maar dat Black Milk dit jaar materiaal uit kan brengen dat en goed is, én niet te gehaast klinkt.

Mr Probz klinkt lekker inderdaad, al helemaal voor Nederlandse begrippen. Alleen is het inderdaad erg geïnspireerd door Amerikaanse Hip-Hop (wat hier niet echt een nadeel is).

raffael77
toris schreef:

Met je eens en die is zwaar suck.

Redlight boogie of anders gezegd Hurracane of Sugacane is toch wel veeeeeel beter als mc. Ik heb zijn nieuwe plaat niet geluisterd want waar is hij te verkrijgen.

Bedorvenkebab schreef:
Ik denk dat Random Axe nog wel even op zich laat wachten, in verband met Mic Tyson en GS heeft ook net een album uit met Madlib natuurlijk. En ook Black Milk is bezig met een soloplaat, dus ik zou me kunnen dat het nog wel even duurt.

Random Axe komt als eerst uit. Sean Price vertelde dat in een interview, en zei dat het rond April/Mei zou uitkomen.

Relax
toris schreef:

Ik hoor 0% Game erin terug.. tenzij je het hebt over zijn rauwe stem, aangezien dat zijn natuurlijke stem is.
Het mooie aan Probz is dat hij zelf ook gewoon redelijk mooi kan zingen, dus noem hem liever een Mos Def dan een Game...

raffael77
Relax schreef:
(quote)

Ik hoor 0% Game erin terug.. tenzij je het hebt over zijn rauwe stem, aangezien dat zijn natuurlijke stem is.
Het mooie aan Probz is dat hij zelf ook gewoon redelijk mooi kan zingen, dus noem hem liever een Mos Def dan een Game...

Dan heb ik het liever over Phonte van Little Brother want die zingt toch wel stukken beter dan Mos Def

toris
Relax schreef:
(quote)

Ik heb het over zijn stemgeluid, zijn relaxte/laidback flow en ik zie in zijn teksten ook veel amerikaanse invloeden. Ik kan me niet voorstellen dat je dat er in niet terug hoort. Ik zeg niet dat hij een slechte mc is of iets dergelijks maar ik vind dat meneer probz aan zijn eigen style moet werken.

Op 24 augustus komt het nieuwe album van Blue Sky Black Death uit, genaamd Third Party. Wordt een album met zowel instrumentals als (helaas) nummers met zang, of met alleen zang, is nog niet helemaal duidelijk.

Ik hoor geen game maar dr. dre bij die track van probz overigens wel een toffe track.

Van het nieuwe album.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.