Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2010, 10:42 uur
Is het een beetje een goeie plaat, ik heb hem maar zag hem nog niet op de site en heb em nog niet beluisterd omdat er andere albums waren die nog gechekt moesten worden. Wel een vroege vogel ben jij rene of een nachtraaf, dat kan ook
edit: Ben em nu aant checken
edit: Ben em nu aant checken
0
geplaatst: 9 juli 2010, 11:57 uur
J.M. schreef:
El Da Sensei & Returners - Nu World is ook wel een vette plaat, vooral dikke beats.
El Da Sensei & Returners - Nu World is ook wel een vette plaat, vooral dikke beats.
Klopt
0
geplaatst: 13 juli 2010, 20:53 uur
Jammer dat de overtuiging van Premier is achtergebleven in de jaren '90. Track met potentie, maar bijna geheel kleurloos door een oppervlakkige beat. Smaakloos als aubergine.
0
FightForMore
geplaatst: 13 juli 2010, 23:52 uur
Het is terug meer van hetzelfde, het word dringend tijd dat Premo terug komt met een banger.
0
Harco
geplaatst: 13 juli 2010, 23:56 uur
Track aflkomstig van de nieuwe Skyzoo en !LLMiND. Tof dat producers als !LLMiND en Khrysis toch steeds meer die Justus League-sound achter zich laten.
0
geplaatst: 14 juli 2010, 00:13 uur
Lol die beat van Primo lijkt wel een beat van mij toen ik net eindelijk een beetje het samplen begon te snappen. Die bas klinkt trouwens niet eens lekker met de sample.
0
geplaatst: 14 juli 2010, 18:57 uur
Kan niet wachten op die 2Pac album, en ook niet op dat nummer met 2Pac op Bun B's album,
Als dat album uit is ga ik hem gewoon luisteren, ken Bun B eigenlijk nog niet echt... Misschien vind ik het wel vet
Als dat album uit is ga ik hem gewoon luisteren, ken Bun B eigenlijk nog niet echt... Misschien vind ik het wel vet

0
geplaatst: 14 juli 2010, 19:00 uur
Ik wachtte al op je reactie.

Bun B zal hoogstwaarschijnlijk een recyclde vers gebruiken van One Nation. Alleen ben ik de naam van het nummer vergeten. Het wordt gebruikt voor het 2e couplet van Pac's Life met T.I. en Ashanti.
0
geplaatst: 14 juli 2010, 20:42 uur
Dit moet er even uit: Bun B 
Die nieuwe track vind ik best goed. DJ Premier levert wel een saaie beat maar gelukkig maakt de Bun veel goed.

Die nieuwe track vind ik best goed. DJ Premier levert wel een saaie beat maar gelukkig maakt de Bun veel goed.
0
raffael77
geplaatst: 14 juli 2010, 22:10 uur
Check dit ff. Er komt nooit meer materiaal uit van Big L. Zijn vader is het probleem.
http://www.hiphopdx.com/ind...
http://www.hiphopdx.com/ind...
0
geplaatst: 14 juli 2010, 22:38 uur
Misschien ergens ook wel goed. Dat uitpersen van sommigen gaat echt te ver (2 Pac het beste voorbeeld). Maar ook wel weer jammer.
Matige beat van Premier trouwens.
Matige beat van Premier trouwens.
0
FightForMore
geplaatst: 15 juli 2010, 01:04 uur
Het verhaal van Big L z'n vader is gewoon zielig, hij loopt weg tijdens de opvoeding van Big L, hij laat niets van zich horen, z'n zoon is dood en hij komt weer opduiken. Gelukkig leefde z'n moeder nog, anders hadden we helemaal geen unreleasde tracks. Jammer is ze overleden en verdient de vader grof geld, terwijl hij nooit naar Big L keek. Gelukkig heeft Big L nog zo'n goede vriend (Lord Finesse), ik heb liever geen unreleasde tracks dan dat er iemand profiteert van de dood van Big L.
0
FightForMore
geplaatst: 20 juli 2010, 22:57 uur
Fat Joe heeft een track (ja, het is meer gepraat dan rappen) gedropt, beat gemaakt door Premo. Je kunt horen dat Premo het momenteel zwaar heeft met het verlies van Guru en het is terecht.
Fat Joe – I’m Gone (Prod. Dj Premier) - turntabletendencies.com
De beat vind ik wel dope, de tekst daarentegen is zwak.
Fat Joe – I’m Gone (Prod. Dj Premier) - turntabletendencies.com
De beat vind ik wel dope, de tekst daarentegen is zwak.
0
raffael77
geplaatst: 21 juli 2010, 08:54 uur
Ik vind het nummer vrij emotieloos. Het lijkt wel of Premier er echt geen zin in had. Wel te begrijpen maar luister goed naar jezelf in plaats van matige nummers te maken omdat anderen graag een beat willen.
0
geplaatst: 21 juli 2010, 17:22 uur
Goed nieuws:
Andreya Triana komt 31 augustus met haar soloplaat Lost Where I Belong. Producties zijn van Bonobo en het album komt natuurlijk uit bij Ninja Tune. Kijk echt uit naar dat album, als het niveau van Black Sands gehaald wordt (en waarom niet) dan gaat dit album wellicht het beste project van het jaar worden.
Cover, voor wat het waard is, vind ik al erg mooi:

Andreya Triana komt 31 augustus met haar soloplaat Lost Where I Belong. Producties zijn van Bonobo en het album komt natuurlijk uit bij Ninja Tune. Kijk echt uit naar dat album, als het niveau van Black Sands gehaald wordt (en waarom niet) dan gaat dit album wellicht het beste project van het jaar worden.
Cover, voor wat het waard is, vind ik al erg mooi:

0
geplaatst: 21 juli 2010, 18:22 uur

Hoewel ik het eerder onder Trip-Hop schaar dan onder Hip-Hop.
Misschien is deze er ook wel op te vinden?
0
geplaatst: 21 juli 2010, 18:34 uur
Bedorvenkebab schreef:

(embed)

(embed)
En wat dacht je van Andreya zelf? Zij is een soulzangeres. Maar daardoor behoor ik het nog altijd in dit topic te plaatsen.

0
geplaatst: 21 juli 2010, 18:55 uur
Rhythm & Poetry schreef:
En wat dacht je van Andreya zelf? Zij is een soulzangeres. Maar daardoor behoor ik het nog altijd in dit topic te plaatsen.
(quote)

@ MJ: Jammer, maar bedankt voor de tracklist. Vliegende lotus met haar vind ik ook een goede combinatie.
0
geplaatst: 21 juli 2010, 22:02 uur
Ga ik zeker achteraan, Haar features op Black Sands klonken erg goed.
0
FightForMore
geplaatst: 21 juli 2010, 23:26 uur
Dr.Dre is nu wel heel laag gevallen, nu heb ik zeker geen hoop in Detox (als hij daadwerkelijk uitkomt)... Dre gaat doodleuk met die 16-jarige homo (you know who i'm mean) en wannabé Notorious (Sean Kingston) liedjes produceren...
0
geplaatst: 22 juli 2010, 00:59 uur
Detox gaat waarschijnlijk een CD met meer dan 100 tracks worden als je bedenkt met wie hij allemaal al in de studio heeft gezeten en hoe lang hij ermee bezig is.
0
Sqritz
geplaatst: 23 juli 2010, 14:50 uur
Kno (van CunninLynguists) dropt een solo-album, of stond dat hier al?
Vanop Facebook:
Vanop Facebook:
CunninLynguists: Album cover & tracklisting coming this Monday for Death Is Silent, the solo debut from CunninLynguists' producer/emcee Kno. Stay tuned.
* denotes required fields.