MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Ja was al een tijd geleden gepost, maar dus nog niet de titel. Raar dat ie geen releasedatum geeft, maar wel de trakclist en cover.

MAS
Ben erg benieuwd.

In september moet het nieuwe album van Raekwon uitkomen genaamd Shaolin vs. Wu-Tang. Ik gok dat het een 2011-release wordt.

Blijft toch een interessante groep om te "volgen". Zonder RZA dus, maar met Blackthought en andere producers.... Ook Masta Killa noemt hij niet, dus in hoeverre het een echt Wu album zou zijn valt te betwijfelen.

Rae wil trouwens nóg een album droppen dit jaar, maar laten we nou eerst maar eens afwachten of hij eentje redt gezien het vorige album op dat gebied boekdelen spreekt.

FightForMore
Ik heb geen hoop meer in nieuwe Rae projecten, hij heeft al genoeg getoond dat er niets meer in hem zit, misschien zit er wel nog iets, maar hij laat het zo blijken.

Waren ze niet bezig met een nieuw Wu-Tang album? Daar las ik een paar maanden geleden iets over.

Ik wacht trouwens meer op een nieuwe Method Man solo.

Sqritz schreef:
Kno (van CunninLynguists) dropt een solo-album, of stond dat hier al?

Vanop Facebook:

(quote)

(afbeelding)

12 oktober te koop, tracklist is er nog niet.

Dat is diezelfde chick als van Piece of Strange.
Mooie cover hoor.

Erg mooie cover inderdaad.

Beetje kaal en een lelijke font. Vond Piece Of Strange stukken mooier.

Improvision
Kaimbr en Kev Brown komen met een album dat de naam Alexander Green zal dragen.

Deze vind ik mooier dan Piece of Strange. Maar dat vind ik dan ook een lelijke cover, dus dat is niet zo moeilijk. Deze gaat wel.

FightForMore
Het was weer een overvolle dag op 2dopeboyz geweest, bijna allemaal bangers.

De nieuwe single van Ice Cube zijn aankomende plaat 'I Am the West' (release is btw 28 September) is uit en is hierte beluisteren. Het is btw die zogezegde diss tegenover Eminem en Drake.

Wu-Tang Clan heeft vandaag z'n featuring gedropt samen met een andere underground-groep Boot Camp Clik en die is hier te beluisteren.

Underground-held Canibus heeft ook een nieuw project gedropt, producties door Premo en is hierte beluisteren. (+ een unreleasde diss van LL Cool J naar Def Jam)

De T.R.O.Y.-rubriek van 2dope heeft vandaag ook een nieuwe track gedropt, deze keer van Main Source, samen met een jonge Jada, Sheek Louch en de vrouw van Kool G Rap, Shaqueen. Deze is hier te beluisteren.

Public Enemey heeft ons gisteren verrast met een onbekend project, Public kan het nog steeds achter 20 jaar classics maken. Deze is hier te beluisteren.

Cam'ron & Vado hebben terug in de studio gezeten (sinds de reünie van Dipset komt er wel elke week iets uit) en hebben terug iets gedropt voor het mainstream-volk. Deze is terug hierte beluisteren.

Alchemist & de broer van Madlib hebben een collabo gedaan en is hier te beluisteren.

En last but not least heeft een onbekende rapper zijn eigen track gemaakt op een instrumental van Blu's Untitled(LovedU)2

Die Canibus/Primo-track was er al een tijdje.

Harco
Die Sean Price-track is geen Wu-Tang en BCC-collabo hoor. Gewoon een solotrack afkomstig van Jesus Price.

Gangrene is dope trouwens.

FightForMore
Er is een unreleasde mixtape uitgekomen van Proof en is hier te downloaden => Time a Tell | Big Proof - bigproof1.bandcamp.com

Jedi Mind Tricks' nieuwe album, ''Violence Begets Violence'', moet begin 2011 uitkomen, aldus Vinnie Paz.

Improvision
Jneiro Jarel's volgende album zal 'Fauna' heten, en uitkomen op 20 september.

MAS
MJ_DA_MAN schreef:
Jedi Mind Tricks' nieuwe album, ''Violence Begets Violence'', moet begin 2011 uitkomen, aldus Vinnie Paz.

Dat is goed nieuws.

FightForMore
Traffic Music Group zal het '94 album 'Resurrection' van Common opnieuw releasen, met een bonus disc, waar de instrumentals/accepelas van 'I Used To Love H.E.R.' en "Communism" en dan nog 2 unreleasde remixes van Large Professor. Bron : HiphopDX.

Aangezien ik het album nog niet heb en 'I Used To Love Her' dope vind, zal ik deze heruitgave kopen.

Improvision schreef:
Jneiro Jarel's volgende album zal 'Fauna' heten, en uitkomen op 20 september.

Benieuwd naar deze trouwens, of hij zijn oude niveau kan halen.

2010 mist trouwens wat "P" naar mijn mening.

Dat album met Guilty en Black Milk komt toch nog?

Niet iets waar ik van hou, maar wordt hier niet een (Nederlands) hardcore nummer gesampled?

Het lijkt een beetje op Army of Hardcore van Neophyte.

Afschruwelijk. En nu gaan de Amerikanen ook nog eens polder muziek sampelen. Hou het dan nog bij Tiësto.

Kill_illuminati schreef:
Afschruwelijk.Tiësto.

.

Improvision
Bedorvenkebab schreef:
(quote)

Benieuwd naar deze trouwens, of hij zijn oude niveau kan halen.

2010 mist trouwens wat "P" naar mijn mening.

Je kan van elk nummer al wat snippets beluisteren op de site van het label.

pascal83 schreef:
Niet iets waar ik van hou, maar wordt hier niet een (Nederlands) hardcore nummer gesampled?
(embed)

Yo, hier whosampled.com staat het .
Idd van een Nederlandse Gabber DJ.

Stapler schreef:
Dat album met Guilty en Black Milk komt toch nog?

Als het niet opnieuw uitgesteld wordt.... 2010 Faalt als P niks meer uit gaat brengen.

@ Improvision: Bedankt, klinkt wel als een echt "thema" album en wat vaag...

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.