MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Man die track van Kno is echt off the hizzee prachtig gewoon... Ook damu doet het weer goed op die track van y society, iets meer standaard hip hop maar wel kwalitatief erg sterk.

Die haren van damu ook grappig die kerel aan het einde op zijn stoel met zijn t shirt van Nederland... Raar dat niemand dat comment en dat een Belg het moet opmerken

EDIT DAMN die track van bop alloy net gechecked nooit van gehoord maar wat een dikke track. Net als bij de andere twee uitstekende productie en dan nog eens cise starr en substantial op de track... hard

P-DawG
Die van Kno is inderdaad erg dope!

Hier kan je overigens 2 nummers (Hard Times en Shine) van het komende album van John Legend en The Roots luisteren.

Hard Times vind ik wel een lekker nummer met een scherpe Black Thought die er vreemd genoeg als gastartiest bij staat, wat misschien ook wel genoeg zegt over zijn rol op Wake Up ! ... Shine is ook wel nice maar heeft weinig met Hip-Hop te maken, behalve dat ?uestlove de productie verzorgt natuurlijk.

Bop Alloy:

Helaas, met afstand de beste track van het verder wat tamme album.

FightForMore
De track van Y Society vind ik ook dope, maar ik vind die track van Bop Alloy eigenlijk niet zo vet, de beat dan weer wel.

Ik heb het album van bop alloy, maar nog niet geluisterd, jammer dat het wat tam is. Toch een dezer dagen eens checken

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
Nee, toen zou Full Extended Klip komen. Dat album komt niet meer, maar Kool G is wel bezig met een nieuw solo-album (een van de bronnen).

Beetje late reactie, maar ik lees nu pas dat het over een album ging met Canibus. Full Extended Klip bedoelde ik uiteraard ook. Dit postte hij gisteren op Twitter:

New G Rap - "Sad" Oops, looks like we can't find that page! - SoundCloud - snd.sc Riches, Royalty & Respect coming soon ya hear! RT da shit outta this..

Rhythm & Poetry schreef:
Bop Alloy:

(quote)

Helaas, met afstand de beste track van het verder wat tamme album.

Ik vind het album toch erg chill, fijne producties, goeie mc off course. En de jazzy stijl past goed bij substantial... Misschien was iets meer variatie wel op zijn plaats geweest. Vreemd dat het album er nog niet staat trouwens

Album staat sinds gisteren in de wachtrij. Zal deze week wel op MuMe verschijnen.

Wist niet dat Bob Alloy deels uit Substanstial bestond. Daar word ik toch meer benieuwd door

Ik wist ik het ook niet, mijn reactie was dezelfde als de jouwe... Alleen dan niet met ik wordT... Maar over het album: ik vind het wel erg ok, heel chille, relaxte shizzle. Zoals je van substantial gewoon bent eigenlijk.

Was een beetje overenthousiast Het is wel een mooi nummer trouwens. Hoe heet hun album eigenlijk?

Hier een nummer van Celph Titled en Buckwild dat het album niet heeft gehaald. Vind dit al erg lekker klinken dus dat is veelbelovend.

Harco
Ik ben normaal gesproken geen fan van Celph, maar dit vind ik toch wel heel hard.

FightForMore

Het is hier ooit gepost, maar nu is de video er. Ik vind het wel aardig gedaan met al die foto's van vrijheidsstrijders, oude rappers en andere bekende rapper. Ook vind ik het geniaal dat het niet enkel zwarte mensen zijn (niet dat ik dat haat, ik vind het maar eng hoe de meesten praten over blanken, net alsof iedere blanke racist is), maar ook blanke. Ook Brother Ali komt er even in voorbij.

Ik ben ook wel blij dat ze nog steeds de PE-sound hebben.

Had ik al geplaatst bij video's.

FightForMore
Ik wil het nog even hebben over Kanye z'n aankomend album, nu Kanye (met z'n G.O.O.D.-groep) elke week iets dropt, ben ik toch wel weer benieuwd naar z'n album. Eerst was het Devil In A New Dress en nu kwam er vandaag een nieuwe uit, namelijk G.O.O.D. Friday (met alle rappers van de G.O.O.D.-groep). Ik heb er toch wel weer zin in.

Ik ben eigenlijk altijd te spreken over de G.O.O.D Music-groep. Het klopt gewoon allemaal. Alleen over Pusha T ben ik nog niet helemaal zeker. Totaal ander soort rapper. Het kan nog wel eens spectaculair worden met alle albums die uit gaan komen onder dit label. Van een paar verwacht ik toch wel beste albums van '10 (voor mij dan).

Improvision
Gaslamp Killer komt ook met nieuwe shizzle. The Gaslamp Killer | DEATH GATE on Vimeo
En een release waar ik naar uitkijk is Dibiase - Machines Hate Me, die overmorgen zal gereleased worden.

FightForMore
Er worden een paar Duck Down Records-album uitgesteld, het album 'W.A.R.' van Pharoahe Monch (Organized Konfussion) en dan de collabo-album van Smif-N-Wessun & Pete Rock.

Pharoahe Monch's "W.A.R." And Smif-n-Wessun & Pete Rock's "Monumental" Postponed To 2011 | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX

Rene1979
Ik kijk uit naar de volgende

Kno - Death Silence (QN5)
Kokayi - Dinosaurs (QN5)
Skyzoo & Illmind - Alive from the TapeDeck (Duckdown)
Brown Study - Brown Study
Hell Razah - Heaven Razah
The LEft -Gasmask
John Legend & The Roots

en in mindere mate

David Banner & 9th Wonder

FightForMore
Op het internet dwaalt er al een tijdje een nieuwe Kanye West-track en ik vind hem eerlijk gezegd wel nog dope :

Rene1979
Vind er heel weinig aan... Best een irritant nummer..

panjoe (moderator)
Alles wat ik ken van Kanye is ófwel al vele malen vele malen beter gedaan, ófwel te ver buiten mijn smaak gelegen om te proberen. Dit valt onder de tweede categorie, en waarschijnlijk ook onder de eerste.

Voor mij iniedergeval nieuw.

Ik ken dit nummer ( dikke vette: ) ook niet van hen. Is er een nieuw album op komst? *Doet Connected weer eens opzetten*

Ja.

Maar goed nummer, fijn dat Phonte ook nog een stukje rapt. Mijn inziens kan hij dat nog altijd net wat beter dan zingen.

Nummer van Das Racist is pas echt heel hard.

Ja "Authenticity", 12 Oktober.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:00 uur

geplaatst: vandaag om 15:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.