MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Is niet aangekondigd voor 2010, is alleen door Domingo genoemd in een interview een tijd geleden. Denk niet dat dat album ooit komt.

Rene1979 schreef:

Hier een project wat onlangs is uitgekomen...

(embed)

Leuke plaat (niet alleen dit nummer!)

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
Is niet aangekondigd voor 2010, is alleen door Domingo genoemd in een interview een tijd geleden. Denk niet dat dat album ooit komt.

Inderdaad; die zou al komen niet ver na Half a Klip.

Nee, toen zou Full Extended Klip komen. Dat album komt niet meer, maar Kool G is wel bezig met een nieuw solo-album (een van de bronnen).

Van het aankomende Group Home-album.

Ik heb gehoord dat Group Home slechte rappers heeft, maar dit slaat alles...

Ik had 'm ook al gezien/gehoord, maar wist niet dat dit ook daadwerkelijk op een album kwam. Vond het ook niet waard om te posten aangezien het een jammerlijk lied is, en Jeru stelt ook zeer teleur..

FightForMore
Game schreef:
Ik heb gehoord dat Group Home slechte rappers heeft, maar dit slaat alles...

Ik vind het debuut van Group Home wel dope, maar ik ben al blij dat zij (de mensen die Guru redelijk goed hebben gekend) een tribuut doen. Idd jammer van Jeru, maar het is beter dit dan niets.

Nah, beter niets dan dit. Ik bedoel, een tribuut moet natuurlijk wel waardig zijn. Dit klinkt gewoon als een slappe hap, er zijn al een stuk meer, en vast betere, tributes aan Guru geweest.

Denk dat het nog wel een leuk album kan worden, afgaande op de snippets.

MAS
Het nummer is om te janken maar ik ben wel benieuwd naar het album.

Relax
Ik vind het een groeiertje, aangezien ik het nu een toch best goed nummer vind.
Helaas klinken de raps zelf niet al te overtuigend, maar op 1 of andere manier pakt het me wel.

Wie heeft die beat trouwens geproduceerd?

MAS
Dat wil ik ook wel weten. In ieder geval niet Premier.

Rene1979
Eerste album van Group Home is zeker wel goed.

MAS
Het eerste album van Group Home vind ik ook vet. Maar ik hoop dat dit niet op het nieuwe album komt. Ik dacht eigenlijk dat alleen Premo zou produceren voor het nieuwe Group Home album.

FightForMore
MAS schreef:
Dat wil ik ook wel weten. In ieder geval niet Premier.

Ik denk dat het wel van Premier is, aangezien het op z'n blog is gepost. (bron die het zei was 2dopeboyz)

Dan hoeft het toch niet meteen door Primo te zijn geproduceerd? Artiesten zetten hun eigen maar ook video's van anderen op hun blogs, is de normaalste zaak van de wereld. En als het door Primo zou zijn geproduceerd was dat meteen bekend gemaakt.

MAS
Op www.djpremierblog.com (wat trouwens een fanblog is) staat dat het niet geproduceerd is door Premier. Zou ook een beetje dom zijn om het niet duidelijk te vermelden als het een Premier beat is.

Helaas, de nieuwe Killah Priest komt niet dit jaar uit, maar wel, volgens hemzelf, aankomende januari. Aldus mijn 954e bericht over het album.

Mooi nummer, mooie cover!

Rene1979 schreef:
Eerste album van Group Home is zeker wel goed.

Omdat jij het zegt ga ik er dit jaar nog zeker achteraan
De Premo van die periode was wel op z'n best, dus qua beats kan het nooit tegenvallen. Die rappers zal ik wel mee kunnen leven.

MAS
Erg vet nummer inderdaad van Kno.

Nummer van Kno klinkt erg goed inderdaad.

P-DawG

Hell yeah.

Game schreef:
(quote)

De Premo van die periode was wel op z'n best, dus qua beats kan het nooit tegenvallen. Die rappers zal ik wel mee kunnen leven.

De beats zijn echt heel erg goed, maar de rappers... Ach ja je hoort 't wel .

En damn, die track van Kno Die cover van de single ook, echt mooi.

P-DawG schreef:
(embed)
Hell yeah.

Damu komt wel héél hard

P-DawG schreef:
(embed)
Hell yeah.

Wat zijn deze heren toch ongelofelijk goed zeg.

panjoe (moderator)
Tracks van Y Society en (vooral die van) Kno beloven veel!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.