MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Moet wel leuk zijn, een spoiler op je t-shirt.

FightForMore
T-shirts met een release er op, vind ik sowieso belachelijk om te dragen. Maar goed, dat is m'n mening.

panjoe (moderator)
Echt he schandalig.

Dat dit nog kan in Nederland!

Noord-Koreaanse toestanden.

Harco
Beter steken we degenen die zo'n shirt dragen voortaan gewoon neer; zijn we er meteen vanaf.

P-DawG
Woord. Gewoon prikken dat tuig.

Een nieuwe track van J. Cole. Volg hem normaal niet echt maar vind deze wel erg lekker. Komt misschien op zijn nieuwe album maar aangezien die nog niet eens een release datum heeft zal dat wel niet.

panjoe (moderator)
De verse van J. Cole heeft wel een hoog Kanye West gehalte .

Heeft J. Cole wel vaker.

Sqritz
Not At The End, van het album Death is Silent:

Kno (of Cunninlynguists) – Not At the End f. Tunji | 2dopeboyz

Vind hem ietsje minder dan de vorige 2 tracks (Rhythm of the Rain en Come Die With Me), maar nog steeds erg vet.

panjoe (moderator)
Weer een typische vloeiende Kno productie, hoe krijgt ie die sound toch altijd voor elkaar ... Wordt zoals al eerder werd geopperd zeker een emo album maar dat mag ook af en toe, zolang de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Sqritz
Hij is er, hij is er!

Death Is Silent | CunninLynguists - cunninlynguists.bandcamp.com

Gratis en legaal te beluisteren!

new album in full swing. im comin for throats, pocket change and tears, motherfuckers. Aldus El-P

Was allaaaaaaaaaaaaaaaaaang bekend .

FightForMore
D'r komt btw een nieuw Big L album uit, z'n laatste. Het is niet echt een album, maar een verzameling van unreleasde tracks. Ik ben d'r in ieder geval wel benieuwd naar.

New Album From Big L Coming Soon | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX

toris
MJ_DA_MAN schreef:
Ik wist het niet. Ik hou trouwens niet zo van unreleased tracks albums.

Rene1979
Ik kijk uit naar het nieuwe album van Copywrite

FightForMore schreef:
D'r komt btw een nieuw Big L album uit, z'n laatste. Het is niet echt een album, maar een verzameling van unreleasde tracks.

Dat is meestal het geval met dode artiesten.

Rene1979 schreef:
Ik kijk uit naar het nieuwe album van Copywrite

Ziet er erg interessant uit!

Ik ben wel benieuwd naar dat Big L album:

With other members of the influential Diggin' In Tha Crates collective, including rappers Fat Joe and O.C., and rapper-producer Diamond D, Big L had also begun working on a full-length album for Tommy Boy Records that was scheduled to be released in June. This upcoming release titled "Return of the Devil's Son" includes all unreleased material from Big L and will surely satisfy his dedicated fans desire for new music. Based on the success of his previous releases, Return Of The Devil's Son will see a return of fans to stores to pick up a crucial piece of music history.

Als ze geen new age beats onder oude lyrics gooien en gewoon echte tracks uit die tijd releasen kan dit nog wel eens ERG vet gaan worden.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik heb dus niet over dat intrumental album dat onlangs gerealesed is. Het gaat om de opvolger van ISWYD, als je toch hetzelfde bedoelt wil ik het adresje van die razende reporter van je, kan ik hier ook een keer goed niews brengen.
...Of je checked elke dag gewoon mad twitter en wist het al op 3 oktober

Ja, weet ik. Volgens mij wist ik dat al vanaf begin 2009; El-P's blog bestaat ook al sinds 2009 (album gaat Cancer for Cure heten).

P-DawG
GarnalenPeller schreef:
new album in full swing. im comin for throats, pocket change and tears, motherfuckers. Aldus El-P
Zo hij durft wel zeg hé, die El-P. Wat een doerak.

P-DawG

De vrij onbekende Hopsin die vroeger een contract had bij Ruthless Records komt binnekort met zijn tweede album, Raw.
Hier is de eerste single van dat album, Sag My Pants.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:06 uur

geplaatst: vandaag om 17:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.