Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2010, 15:17 uur
Oh ik ben erg blij met het nieuws dat er een nieuw album komt, 1e album vond ik erg sterk. Hij wisselt humor en de meer serieuze onderwerpen erg goed af, wat me een beetje doet denken aan Eminem.
0
Relax
geplaatst: 9 oktober 2010, 17:35 uur
Yestsida schreef:
De vrij onbekende Hopsin die vroeger een contract had bij Ruthless Records komt binnekort met zijn tweede album, Raw.
Hier is de eerste single van dat album, Sag My Pants.
(embed)
De vrij onbekende Hopsin die vroeger een contract had bij Ruthless Records komt binnekort met zijn tweede album, Raw.
Hier is de eerste single van dat album, Sag My Pants.
(embed)
Hij zegt dat die geen favoriete rappers heeft? Die ish klinkt precies als een Eminem track.
0
geplaatst: 9 oktober 2010, 23:09 uur
Authenticity van The Foreign Exchange is gelekt. Just a heads up.
0
geplaatst: 9 oktober 2010, 23:27 uur
Hopsin ligt me totaal niet, maar hij kan wel rappen. Kende hem al van voor z'n eerste album, en was daar zo nu en dan wel van onder de indruk. Maar z'n onderwerpen trekken mij totaal niet, en ook snap ik echt niet waarom Hopsin zo'n fake gadget erbij trekt. Die lenzen slaan echt nergens op.
Verder klinken z'n beats echt altijd heel goedkoop. Dit nummer vind ik dan ook redelijk waardeloos. Heeft trouwens totaal niets met 'backpackers' te maken.
Verder klinken z'n beats echt altijd heel goedkoop. Dit nummer vind ik dan ook redelijk waardeloos. Heeft trouwens totaal niets met 'backpackers' te maken.
0
geplaatst: 9 oktober 2010, 23:39 uur
Die lenzen geven hem een beetje zijn eigen image. En zijn beats zijn op zijn eerste album ook gemaakt met gebruik van FruityLoops, dat is inderdaad goedkoop. Maar zelfs dan vind ik de beats altijd erg lekker.
0
geplaatst: 9 oktober 2010, 23:50 uur
Ik denk ook niet dat Hopsin een groot budget heeft om zijn beats mee te maken. Maar goed zijn videoclips zijn dan meestal wel de moeite...
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 00:07 uur
pqt schreef:
Die lenzen geven hem een beetje zijn eigen image.
Mja, dat is inderdaad typisch het verkooppraatje wat hij erbij praat Die lenzen geven hem een beetje zijn eigen image.
Ik vind het een beetje stomzinnig om als rapper lenzen nodig te hebben om een image te krijgen... En ik weet dat hij z'n beats zelf maakt, wat natuurlijk wel respectabel is, maar er zijn mensen die betere basement-beats hebben gemaakt. Het hoeft ook geen top-niveau, maar het klinkt vaak wel érg fruityloops-goedkoop.
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 01:24 uur
Tja, Hopsin. Hij doet wat hij wil. Daar heb ik wel respect voor. Ik kende hem ook al hiervoor, toen hij nog niet eens 100 views haalde op Youtube. Het is gewoon een soort gothic, hij heeft zelf ook gezegd dat hij vroeger weinig omging met 'typische' Afro Amerikan, meer met blanke mensen. Daardoor is zijn muziek ook zo. Het is jammer dat Ruthless hem hard heeft genaaid met zijn vorige album (geen promotie, hulp, niks).
Dit is veel beter dan Sag My Pants, komt ook op Raw. Van dit soort type Hopsin nummers ben ik meer fan:
Ongelofelijk hoe hard hij werkt hoor. Je zou zeggen dat een groot productieteam achter die video zit maar hij heeft alles zelf gemaakt. Hij produceert alle muziek, regisseert alle videos, edit ze zelf ook. En daarnaast promoot hij alles zelf met een paar man. Vooral op Facebook heeft hij een flinke fanbasis opgebouwd.
Check Gazing At The Moonlight maar, voor een album wat hij 4 jaar geleden in zijn kelder heeft gemaakt klinkt dat best goed. Vooral de storytelling tracks
Het is trouwens bekend dat Eminem en Tech N9ne zijn favoriete rappers zijn.
Dit is veel beter dan Sag My Pants, komt ook op Raw. Van dit soort type Hopsin nummers ben ik meer fan:
Ongelofelijk hoe hard hij werkt hoor. Je zou zeggen dat een groot productieteam achter die video zit maar hij heeft alles zelf gemaakt. Hij produceert alle muziek, regisseert alle videos, edit ze zelf ook. En daarnaast promoot hij alles zelf met een paar man. Vooral op Facebook heeft hij een flinke fanbasis opgebouwd.
Check Gazing At The Moonlight maar, voor een album wat hij 4 jaar geleden in zijn kelder heeft gemaakt klinkt dat best goed. Vooral de storytelling tracks

Het is trouwens bekend dat Eminem en Tech N9ne zijn favoriete rappers zijn.
0
FightForMore
geplaatst: 10 oktober 2010, 01:27 uur
@vorig nummer & eigenlijk ook deels van dat nummer die Game heeft gepost; Ik heb het nu even helemaal geluisterd en vind het ook maar matig. Het heeft enorm veel van Eminem z'n stijl en ik ben eigenlijk uit Em z'n stijl gegroeid. Ook is het meer van hetzelfde en ben daar ook op uitgekeken.
0
toris
geplaatst: 10 oktober 2010, 01:52 uur
mag ik jullie eraan herinneren dat dit geen hopsin-topic is?
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 11:21 uur
Inderdaad, als het nu een buitengewoon boeiende rapper zou zijn, maar wat een wacke mc is het zeg. 

0
geplaatst: 10 oktober 2010, 12:04 uur
Moest het gaan om een nieuw Atmosphere album zouden hier paginas vol staan. Laat Game toch gewoon even praten over een rapper die hij goed vindt.
Chris Dolmeth is inderdaad een geweldige track, die storytelling. Maar mijn favo's zijn I'm Here en Who Do You Think I Am, maar eigelijk is zijn hele eerste album dope.
Ik kijk in ieder geval uit naar Raw, hou ons up to date Game
Chris Dolmeth is inderdaad een geweldige track, die storytelling. Maar mijn favo's zijn I'm Here en Who Do You Think I Am, maar eigelijk is zijn hele eerste album dope.
Ik kijk in ieder geval uit naar Raw, hou ons up to date Game

0
FightForMore
geplaatst: 10 oktober 2010, 12:58 uur
Chris Dolmeth vind ik eigenlijk ook geweldig, toch maar eens z'n eerste album opzoeken.
0
geplaatst: 10 oktober 2010, 18:56 uur
Een deel van de discussie (die niet meer over het nieuwe album ging) verplaatst naar Hopsin
Verder ook wat slowchat verwijderd.
Verder ook wat slowchat verwijderd.
0
FightForMore
geplaatst: 12 oktober 2010, 20:50 uur
Vandaag twee berichten over aankomend projecten (één ervan is niet officieel aangekondigd, maar ik weet zeker dat hij komt, wanneer Def Jam er niet tussen komt).
Premo heeft tijdens een optreden een vraag gesteld naar het publiek, hij vroeg of ze een collabo-album zagen zitten met Nas. Premo en Nas hebben vroeger nog samengewerkt op Illmatic. Hier lees je er meer over ; Klik.
De Fakkelteitgroep komt met een volume 2 van hun serie. Er komen projecten van oa Zwart licht op. Hier vind je de bronlink : Klik.
Premo heeft tijdens een optreden een vraag gesteld naar het publiek, hij vroeg of ze een collabo-album zagen zitten met Nas. Premo en Nas hebben vroeger nog samengewerkt op Illmatic. Hier lees je er meer over ; Klik.
De Fakkelteitgroep komt met een volume 2 van hun serie. Er komen projecten van oa Zwart licht op. Hier vind je de bronlink : Klik.
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 20:58 uur
FightForMore schreef:
Premo heeft tijdens een optreden een vraag gesteld naar het publiek, hij vroeg of ze een collabo-album zagen zitten met Nas. Premo en Nas hebben vroeger nog samengewerkt op Illmatic.
Klinkt natuurlijk als een gouden combinatie - vijftien jaar geleden. Nu klinkt het meer als een hype-stunt van twee mannen die beiden over hun top heen zijn. Alhoewel ik Nas nog steeds wel kan waarderen.Premo heeft tijdens een optreden een vraag gesteld naar het publiek, hij vroeg of ze een collabo-album zagen zitten met Nas. Premo en Nas hebben vroeger nog samengewerkt op Illmatic.
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 21:04 uur
Nas kondige net na Untitled al aan twee albums te willen maken: één met Dre en één met Primo.
0
geplaatst: 12 oktober 2010, 23:15 uur
Klinkt leuk maar zal nooit gebeuren. Zeker niet met die bullshit labels waar Nas elke keer bij tekent. Die willen geen boombap beats.
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 02:36 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nas kondige net na Untitled al aan twee albums te willen maken: één met Dre en één met Primo.
Maakte hij maar een heel album met Primo. (Dat geld voor wel meer rappers) ik denk dat hun samen nog wel een classic kunnen maken.
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 14:45 uur
Virtuoso's oneindig vaak uitgestelde album WW3: The Final Conflict heeft voor het eerst een releasedatum: 26 november.
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 16:55 uur
Opmerkelijke samenwerking, waarbij Cage positief opvalt na zijn matige 'emo-rap-periode':
0
Relax
geplaatst: 13 oktober 2010, 19:27 uur
Vind die beat maar droog.. had verwacht dat die langzaam ging opbouwen, maar helaas.. er mist zoveel.
0
FightForMore
geplaatst: 13 oktober 2010, 20:23 uur
En er is alweer een album van een jaren '90 rapper aangekondigd, namelijk van Wu-Tang Clan lid Ghostface Killah. Het album heet The Apollo Kids en verschijnt 14 december. Hier is de bron : Klik
0
Improvision
geplaatst: 13 oktober 2010, 20:25 uur
Ghostface is gewoon de hele tijd muziek blijven maken hoor.
* denotes required fields.