Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 oktober 2010, 14:49 uur
Delic held
. Mooi interview, volgens mij heeft hij echt een te chill leven. Ik hoop dat we snel nieuw materiaal van hem te horen krijgen.
. Mooi interview, volgens mij heeft hij echt een te chill leven. Ik hoop dat we snel nieuw materiaal van hem te horen krijgen.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 00:29 uur
Dit laat alleen maar zien hoe geweldig Delic is als artiest en persoon zijnde.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 14:49 uur
Dawaun Parker, een producer bij Aftermath dropt volgend jaar een EP.
Dit is de 1e single geproduceerd door Dr. Dre:
Dewaun Parker - Lost (Prod. Dr. Dre)
Komt verrassend uit de lucht vallen, had nooit gehoord van deze man. Het schijnt dat hij bij bijna elke Dr. Dre track van de laatste jaren is betrokken, inclusief alle nummers van Eminem's Relapse.Tekstueel stelt Dawaun weinig voor.
Dit is de 1e single geproduceerd door Dr. Dre:
Dewaun Parker - Lost (Prod. Dr. Dre)
Komt verrassend uit de lucht vallen, had nooit gehoord van deze man. Het schijnt dat hij bij bijna elke Dr. Dre track van de laatste jaren is betrokken, inclusief alle nummers van Eminem's Relapse.Tekstueel stelt Dawaun weinig voor.
0
FightForMore
geplaatst: 20 oktober 2010, 21:02 uur
Dre heeft de magie verloren en de beat bevestigt het vermoeden.
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 14:08 uur
saaie beat, tis laatste tijd altijd hetzelfde met Dre. Pianotje hier, paar Horns daar en klaar is het beatje.
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 15:44 uur
Ik vind het gewoon een goede Dre beat. Hij verrast vrijwel nooit meer, maar het is zeker niet slecht.
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 16:51 uur
Vrij vlakke beat en een erg matige rapper, had Dre nog beter met The Game weer kunnen aanpappen.
0
geplaatst: 21 oktober 2010, 17:01 uur
pascal83 schreef:
Vrij vlakke beat en een erg matige rapper, had Dre nog beter met The Game weer kunnen aanpappen.
Is ie ook aan het doen, het nieuwe album van The Game zal weer Dr. Dre beats hebben. Maar wanneer dat album uitkomt is de vraag...
0
toris
geplaatst: 21 oktober 2010, 18:44 uur
Ik vind het een leuk nummer/beat. Vernieuwend is een tweede
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 00:49 uur
Under Pressure was wel tof
. Verder is Dre best wel vergane glorie. 
Dit nummer heb ik nou ook wel 1000 keer gehoord en ook wel beter.
. Verder is Dre best wel vergane glorie. 
Dit nummer heb ik nou ook wel 1000 keer gehoord en ook wel beter.
0
FightForMore
geplaatst: 22 oktober 2010, 19:35 uur
DJ Premier heeft zijn album met Pete Rock aangekondigd, bron ; DJ Premier Confirms "Pete Rock vs. DJ Premier" Album In The Works | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 23:02 uur
Er komt binnenkort een nieuw album van Big L uit. Ook komt er een documentaire over diens leven uit waarvoor 10 uur aan footage beschikbaar was.
0
FightForMore
geplaatst: 26 oktober 2010, 22:04 uur
Kill_illuminati schreef:
Er komt binnenkort een nieuw album van Big L uit. Ook komt er een documentaire over diens leven uit waarvoor 10 uur aan footage beschikbaar was.
Je bent te laat, het is al bekend en gepost in dit topic.

0
geplaatst: 27 oktober 2010, 13:50 uur
Vanmiddag ook maar eens een kans geven, hoewel het volgens mij niet muziek is waar ik dol op ben.
Ik hoorde net een single van Gangrene, die shit viel vies tegen.
Ik hoorde net een single van Gangrene, die shit viel vies tegen.

0
geplaatst: 27 oktober 2010, 21:27 uur
1ste single van 'Tha Thug Show':
Ik denk dat ik 1 van de weinige ben die benieuwd is naar het nieuwe album van Slim Thug
.
Ik denk dat ik 1 van de weinige ben die benieuwd is naar het nieuwe album van Slim Thug
.
0
geplaatst: 27 oktober 2010, 21:50 uur
Volgens mij is dat al de 2de single, niet?
Is dit niet de eerste single voor zijn volgend album?:
Is dit niet de eerste single voor zijn volgend album?:
0
geplaatst: 27 oktober 2010, 23:22 uur
@ Yestsida
Kan best ik dacht dat het de 1ste single was. Wist niet dat er nog een was.
Kan best ik dacht dat het de 1ste single was. Wist niet dat er nog een was.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 oktober 2010, 15:20 uur
Sticks, Ty en Rico weer (of eigenlijk nog steeds) heel goed!
Edit: Zo Moeilijk vind ik niks aan (vond ik bij Alledaagse Waanzin ook zo) en James ligt me ook niet zo.
En ik hoor een dubstep nummer van Dries Bijlsma, wie is dat dan?
Edit: Zo Moeilijk vind ik niks aan (vond ik bij Alledaagse Waanzin ook zo) en James ligt me ook niet zo.
En ik hoor een dubstep nummer van Dries Bijlsma, wie is dat dan?
* denotes required fields.