Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2010, 02:10 uur
dries bijlsma is de producer van Tussen Licht en Lucht, debuutalbum van Typhhoon
0
Harco
geplaatst: 1 november 2010, 07:44 uur
Yestsida schreef:
Volgens mij is dat al de 2de single, niet?
Is dit niet de eerste single voor zijn volgend album?:
(embed)
Volgens mij is dat al de 2de single, niet?
Is dit niet de eerste single voor zijn volgend album?:
(embed)
YEAHHHHH! Z-Ro.

0
geplaatst: 1 november 2010, 09:32 uur
Ik kijk uit naar het nieuwe album van Lloyd Banks, staat ook een productie op van Jake One.
0
geplaatst: 1 november 2010, 09:45 uur
PJC schreef:
dries bijlsma is de producer van Tussen Licht en Lucht, debuutalbum van Typhhoon
Lees: een producer op TLeL.dries bijlsma is de producer van Tussen Licht en Lucht, debuutalbum van Typhhoon
0
FightForMore
geplaatst: 1 november 2010, 12:44 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik kijk uit naar het nieuwe album van Lloyd Banks, staat ook een productie op van Jake One.
Lloyd Banks is beter dan z'n mentor, dus ik kijk ook wel uit naar z'n album.
0
geplaatst: 1 november 2010, 18:40 uur
Lloyd Banks vind ik vreselijk, vooral door zijn stem kan ik zijn muziek nooit luisteren.
0
geplaatst: 1 november 2010, 18:42 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Lees: een producer op TLeL. Heeft op twee (?) tracks alles geproduceerd van dat album.
0
FightForMore
geplaatst: 8 november 2010, 22:16 uur
DJ Premier heeft wat details gelekt van z'n aankomend album met Pete Rock. Er komt nog een tweede Wu-Tang Clan lid, naast GZA, op het album. Ik hoop dat ze The Method Man weten te strikken! 
DJ Premier Gives Details Of Pete Rock Album, Wu-Tang Clan To Appear | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX
En KRS-One heeft een featuring gedropt met Grand Puba (Brand Nubian) ;
KRS-One – 5% f. Grand Puba (prod. DJ Premier) [Radio Rip] | 2dopeboyz

DJ Premier Gives Details Of Pete Rock Album, Wu-Tang Clan To Appear | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHopDX
En KRS-One heeft een featuring gedropt met Grand Puba (Brand Nubian) ;
KRS-One – 5% f. Grand Puba (prod. DJ Premier) [Radio Rip] | 2dopeboyz
0
Rene1979
geplaatst: 10 november 2010, 22:43 uur
Komt een album van Deacon the Villain samen met Sheisty Krist. Deze gaat heten NWL ( Niggaz With Latitude ). 14 december zal deze het levenslicht zien
0
geplaatst: 10 november 2010, 23:04 uur
Hopelijk producties van Kno? Lijkt me wel vet album, want ik vind Deacon wel een fijne rapper om naar te luisteren. Al heb ik nooit een heel album van hem geluisterd.
0
Rene1979
geplaatst: 10 november 2010, 23:49 uur
Ja Kno doet ook wat producties maar Deacon zelf ook.
0
geplaatst: 11 november 2010, 10:29 uur
QN5 Music | An independent hip-hop record label
Eerste single van het album van Deacon The Villian & Sheisty Krist genaamd Satellites.
Eerste single van het album van Deacon The Villian & Sheisty Krist genaamd Satellites.
0
geplaatst: 11 november 2010, 15:06 uur
Op 7 december komt blijkbaar het nieuwe Snowgoons-album uit, genaamd Kraftwerk. Gastoptredens van o.a. Mac Dre (die zo'n zes jaar geleden overleed), Ill Bill, Slaine, Sadat X, A.G., Sabac Red, Fashawn, Esoteric, CunninLynguists, Q-Unique, Skyzoo, Outerspace en Chief Kamachi. Ik heb niet zo'n hoge verwachtingen (meer) gezien de Goons toch wat aan het wegvallen zijn sinds Black Snow.
0
toris
geplaatst: 11 november 2010, 15:17 uur
maar de producties op Zeitgeist zijn toch ook voor een deel van Snowgoons? die waren echt geweldig!
0
geplaatst: 11 november 2010, 15:26 uur
Vier beats idd, maar:
1. Volgens mij waren die beats al ouder, uit 2008 of zo
2. Ze waren volledig aangepast aan LCOB; mysterieuzer en oppervlakkig
Maar laten we hopen dat ze de weg naar boven weer wat hebben gevonden.
1. Volgens mij waren die beats al ouder, uit 2008 of zo
2. Ze waren volledig aangepast aan LCOB; mysterieuzer en oppervlakkig
Maar laten we hopen dat ze de weg naar boven weer wat hebben gevonden.
0
Rene1979
geplaatst: 12 november 2010, 00:46 uur
ShinSight Trio - Where's There a Moon That Is Mine (2010)
Heb ik even iets over het hoofd gezien. Dit is echt een bruut album
Heb ik even iets over het hoofd gezien. Dit is echt een bruut album
0
geplaatst: 12 november 2010, 13:24 uur
Kno is Chico And The Man aan het afmixen nu, kan niet wachten.
0
geplaatst: 16 november 2010, 11:57 uur
Toch wel?! Wat vet! Met de beats van Kno en een toch (veel) betere rapper kan dat album nog beter worden dan Death is Silent!
0
geplaatst: 16 november 2010, 13:47 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Op 7 december komt blijkbaar het nieuwe Snowgoons-album uit, genaamd Kraftwerk. Gastoptredens van o.a. Mac Dre (die zo'n zes jaar geleden overleed), Ill Bill, Slaine, Sadat X, A.G., Sabac Red, Fashawn, Esoteric, CunninLynguists, Q-Unique, Skyzoo, Outerspace en Chief Kamachi. Ik heb niet zo'n hoge verwachtingen (meer) gezien de Goons toch wat aan het wegvallen zijn sinds Black Snow.
Maar er zitten dit keer wel weer fatsoenlijke gastartiesten tussen.
0
geplaatst: 16 november 2010, 13:54 uur
Silky & Smooth schreef:
Toch wel?! Wat vet! Met de beats van Kno en een toch (veel) betere rapper kan dat album nog beter worden dan Death is Silent!
Yup, extreem veel potentie. Ik probeer em al niet te overhypen voor mezelf maar hier kijk ik toch erg naar uit.
Wat ik heb gehoord klinkt wel erg depri weer:
YouTube - Chico and the Man - My Lady (Blue Schooler Video)
Maar die track gaat waarschijnlijk lichtelijk veranderd worden om beter bij het album te passen.
0
geplaatst: 16 november 2010, 13:55 uur
Colucci_Era schreef:
Sadat X en AG hadden ze van mij weg mogen laten.
Sadat X en AG hadden ze van mij weg mogen laten.
En nog een handjevol meer maar dit keer staan er ook artiesten als Fashawn, Esoteric, Skyzoo en CunninLynguists op, dat maakt het wel een stuk doper.
0
geplaatst: 16 november 2010, 13:59 uur
En daar komen sowieso nog bij: N.B.S., Closers (Red Eye, Shabaam Sahdeeq), Bekay, Sicknature (maar dat is logisch, hij heeft de plaat ook mede geproduceerd), Virtuoso, Wise P (The Ranjahz), Sauce Money, U.G. (Cella Dwellas), IDE, Alucard (Creative Juices), Jise, Freestyle (Arsonists), Crooked I, Beenie Man (
) F.T. , LordWillin, Reef The Lost Cauze (uiteraard) en Banish.
) F.T. , LordWillin, Reef The Lost Cauze (uiteraard) en Banish.* denotes required fields.