Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 11 december 2010, 23:43 uur
Premier is niet relevant meer, dus nee, zeker niet de beste aankondiging.
0
geplaatst: 12 december 2010, 00:00 uur
pqt schreef:
Gadverdamme, ik vind hem zo vreselijk saai. Misschien is het tekstueel een aardig getalenteerde kerel, maar z'n stem noch z'n beats spreken me aan.
Gadverdamme, ik vind hem zo vreselijk saai. Misschien is het tekstueel een aardig getalenteerde kerel, maar z'n stem noch z'n beats spreken me aan.
Gang Star bevat 2 leden.. DJ Premier de beatmaker en Guru de rapper.
0
geplaatst: 12 december 2010, 00:07 uur
Oh, dat is nieuws voor mij
. Nou dan vind ik Dj Premiers beats niet goed en Guru's flow en stem saai.
0
geplaatst: 12 december 2010, 00:10 uur
Ik denk dat je het best wel zou kunnen waarderen. Zeker de echte bangers van Premier moet je gewoon tof vinden. Hij produceerde ook bijvoorbeeld nummers van Illmatic (Nas). Ik kan me niet voorstellen dat je hem niet kent.
0
geplaatst: 12 december 2010, 00:11 uur
.. Probeer nog wat meer nummers
.Hij rockt die Tom of Rob-stylo denk ik. Neppe grappen.. Uh..!
0
geplaatst: 12 december 2010, 00:15 uur
Rob.. Weet je niet meer? Wij hebben te veel gedronken. want waar is pqt opeens gebleven?
0
Rene1979
geplaatst: 12 december 2010, 00:21 uur
Huh wat? Echt? Of klinkt het iets te oud? Ik hoor wel steeds vaker van jonge mensen dat ze hem niet goed vinden. Hij was in die tijd echt baanbrekend. Ik blijf hem geniaal vinden. Maar snap het wel hoor van de jongeren onder ons. En ja Guru is mijn held. Maar of ik nou weer op een ogenschijnlijk verzamelding van Premier zit te wachten weet ik niet. Zijn beats zijn de laatste jaren niet wat het geweest is.
0
geplaatst: 12 december 2010, 00:27 uur
Ja ik denk dat ik te jong ben om de genialiteit van Illmatic te begrijpen. Hoewel ik de teksten goed/erg goed vind, vind ik de beats vreselijk makkelijk en saai. Misschien was dat vroeger dan baanbrekend, maar nu ik val spontaan in slaap zodra ik de beats hoor. Nieuwere shizzle van Nas kan ik wel weer waarderen
.
.
0
geplaatst: 12 december 2010, 00:27 uur
Van Talib Kweli verwacht ik niet veel meer. Maar toch zullen er op zijn nieuwe album wel wat leuke nummers staan en dan ben ik al snel tevreden. Cold Rain is aardig, niet meer dan dat.
0
FightForMore
geplaatst: 12 december 2010, 01:32 uur
pqt schreef:
Ja ik denk dat ik te jong ben om de genialiteit van Illmatic te begrijpen. Hoewel ik de teksten goed/erg goed vind, vind ik de beats vreselijk makkelijk en saai. Misschien was dat vroeger dan baanbrekend, maar nu ik val spontaan in slaap zodra ik de beats hoor. Nieuwere shizzle van Nas kan ik wel weer waarderen
.
. Of je hebt een mentale achterstand ?

0
geplaatst: 12 december 2010, 01:39 uur
Nouja, ik ben ook te jong om Illmatic bewust te hebben meegemaakt, maar ikzelf vind het eigenlijk helemaal niet gedateerd klinken. Ik denk dat het niet met leeftijd te maken heeft, maar vooral met smaak.
"The beats make me falling asleep."
pqt schreef:
Misschien was dat vroeger dan baanbrekend, maar nu ik val spontaan in slaap zodra ik de beats hoor.
Misschien was dat vroeger dan baanbrekend, maar nu ik val spontaan in slaap zodra ik de beats hoor.
"The beats make me falling asleep."

0
Harco
geplaatst: 12 december 2010, 12:25 uur
Hang toch alsjeblieft niet zo de betweter uit. Misschien moet je eerst zelf eens begrijpend leren lezen (zie andere topic) voordat je mensen begint te verbeteren.
0
FightForMore
geplaatst: 12 december 2010, 12:40 uur
Misschien kun je het beter verwoorden, dan zou ik het kunnen begrijpen.
Maar heb je teveel naar Keizer geluisterd ?
Maar heb je teveel naar Keizer geluisterd ?
0
Harco
geplaatst: 12 december 2010, 12:42 uur
Over dat begrijpen lezen: waar heb ik gezegd dat ik daar naar luister? Ik ga in op MJ's bericht en ben het niet oneens met hem. 

0
geplaatst: 12 december 2010, 18:16 uur
pqt schreef:
Jij vroeg je ook zeker af wie toch die kerel Guru was die onlangs is overleden?Oh, dat is nieuws voor mij
0
geplaatst: 12 december 2010, 19:19 uur
FightForMore schreef:
Falling, jongeman.
Falling, jongeman.
Typfoutje, jongeman.
0
geplaatst: 13 december 2010, 11:53 uur
Bedorvenkebab schreef:
Ik digg dit meer als de meeste tracks op 2001. Ga, ga me haten dan.
Ik digg dit meer als de meeste tracks op 2001. Ga, ga me haten dan.
Doe ik
Ik prefereer dan ook nate dogg elke dag boven akon, inderdaad nog een fijne dre track alleen verkloot akon het compleet
0
geplaatst: 13 december 2010, 11:57 uur
pqt schreef:
pqt schreef:
Maar ik vond Illmatic ook reteslecht.
Maar ik vond Illmatic ook reteslecht.
nog
er
0
geplaatst: 13 december 2010, 13:22 uur
Ik ben ook niet speciaal een fan van oldschool hip hop maar dit zijn toch zware uitspraken
Maar goed hij is nog jong é, misschien is invincible van cnn een premier beat die wat meer in jouw smaak ligt pqt ? Of full clip van gangstarr ? Voorts is het prima hoor, als jij het minder vindt hoef je niet te gaan doen alsof je het digt omdat het album toevallig hoog staat aangeschreven...
Wat betreft guru, ik ben een fan
Misschien zijn gastbijdrage op worst comes to worst eens checken, of full clip en andere hits van guru, jazzmatazz projecten,... Ik val je niet aan hoor, ik zeg maar guru heeft wel degelijk leuke dingen gemaakt.
Maar goed hij is nog jong é, misschien is invincible van cnn een premier beat die wat meer in jouw smaak ligt pqt ? Of full clip van gangstarr ? Voorts is het prima hoor, als jij het minder vindt hoef je niet te gaan doen alsof je het digt omdat het album toevallig hoog staat aangeschreven...Wat betreft guru, ik ben een fan
Misschien zijn gastbijdrage op worst comes to worst eens checken, of full clip en andere hits van guru, jazzmatazz projecten,... Ik val je niet aan hoor, ik zeg maar guru heeft wel degelijk leuke dingen gemaakt.
0
geplaatst: 13 december 2010, 14:45 uur
Je kan het niet leuk vinden, maar het slecht vinden is gewoon de onwetende jonge puber uithangen
.
.
0
geplaatst: 13 december 2010, 14:46 uur
Anti-backpackers en moraalridders, kom er maar in! Illmatic haten is gewoon heiligschennis.
0
FightForMore
geplaatst: 13 december 2010, 14:47 uur
Guru heeft m'n leven gered. 
Btw, we zijn zwaar gelovig, een Illmatic of Ready 2 Die of andere klassieker haten is inderdaad heiligschennis. Protect Ya Neck!

Btw, we zijn zwaar gelovig, een Illmatic of Ready 2 Die of andere klassieker haten is inderdaad heiligschennis. Protect Ya Neck!

0
geplaatst: 13 december 2010, 14:51 uur
0
Mb.
geplaatst: 13 december 2010, 16:06 uur
Gaan we tegenwoordig het werk van DJ Premier al oldschool/oudere Hip-Hop noemen? Wat is het werk van Grandmaster Flash dan? Prehistorisch? 

* denotes required fields.