MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
pqt
Ik heb alleen z'n album uit 2003 beluisterd, maar die was erg sterk. Ben ook wel benieuwd naar deze

Dat doet me eraan denken: Volgens mij heb ik nog nooit eerder een video van Vakill gezien.

Woosh vakill, harde mc hij

Modder-Eter schreef:
Spring 2011 is het eindelijk zo ver:

(embed)

My most anticipated album.

Echt flauw dat hij ineens rapt zonder beat aan, wel origineel.

Snowgoons gaat in 2011 ook een album met A.G. (D.I.T.C.) uitbrengen. Wat we dus kunnen verwachten van ze volgend jaar (o.v.b. uiteraard):

- album met Krush Unit
- album met Savage Brothers en Lord Lhus
- album met N.B.S.
- album met Reef
- album met Freestyle en Sicknature (?) (is aangekondigd begin dit jaar, maar is niet meer ter sprake gekomen)
- album met A.G.
- tweede album Sicknature

Rene1979
Kijk best wel uit naar alle snowgoons projecten.. Heb Kraftwerk deze week binnen:)

Album met Reef kijk ik naar uit...

Rene1979

Is dit dan wat we van Detox moeten verwachten? Als hij Akon had weggelaten was het nog wel leuk. Jammer dat Dr Dre zich verlaagd tot dat nivo

BTW!!!!! ALS HIJ AKON ERAF HAD GELATEN HAD IK HET BETER JA BETER GEVONDEN!!!! VERDER EEN GOEIE TRACK!

Ik digg dit meer als de meeste tracks op 2001. Ga, ga me haten dan.

Mb.
Ik durf het bijna niet meer te bekennen met die houding van je, maar ik vind dit nummer best tof eigenlijk. Als ik het vergelijk met andere commerciële nummers van de laatste tijd vind ik dit er toch boven uitspringen. Blijkbaar heeft Dre het toch nog in zich, want de productie is ijzersterk. Wel vraag ik me af wat er gebeurd is met de stem van Dre. Tegen het einde van zijn rap denk ik zowaar 50 cent te horen en dat is geen goed teken! Akon had ook niet van mij gehoeven. Snoop Dogg doet me gelukkig wel weer glimlachen. De flow en stem past perfect. De liefhebbers van het veel besproken goedje hebben weer een nieuwe anthem en diegene die het niet gebruiken knikken stiekem lekker mee.

Vind het ook een prima nummer.

pqt
Erg lekker nummer, maar die remix met The Game erbij vond ik stiekem nóg beter

Rene1979
Doe ff alsof ik haat. Ik hou niet van Akon of mag je dat ook niet meer zeggen? Weet je bekijken jullie het maar de nieuwtjes zullen niet meer van mij komen. Definitief klaar met het volk hier, Ben crewmember en daar hou ik het bij. Hip Hop topics zijn vanaf nu klaar voor mij.

FightForMore
Ik vind het maar niets, na tien jaar wachten wil ik betere producties en nummers dan dat... Sowieso Akon moet ik niet (ik hoor hem al genoeg) en Snoop Dogg kan ik ook niet meer echt diggen.

@Rene, relax! Je moet niet verwachten dat iedereen het een slecht nummer gaan vinden. Dat heet smaak.

Rene1979
Maar ik vind het nummer helemaal niet slecht. Alleen Akon.... De twee boven bewijzen gewoon dat ze niet lezen.

Mb.
@ Rene.

Natuurlijk mag je dat. Ik gaf ook al aan dat Akon van mij niet had gehoeven. Van mij part mag je het hele nummer overigens bagger vinden, als je dat zou vinden. De opmerking van bedorvenkebab lijkt me verder sarcastisch bedoelt. Ik snap je frustratie in deze dan ook niet zo, maar enfin, blijkbaar zit je echt iets dwars wat je niet lijkt te kunnen loslaten. De frustratie zit je diep en dat vind ik jammer, Rene.

Wow haha, het is alsof weer terug ben in 2006, want wat klinkt dit gedateerd. Dr. Dre heeft echt geen inspiratie meer blijkbaar.

En die clip: WEED-LOVING SOLDIERS OF RAP WHO CAN STOP TIME AND HAVE A LOT OF CASH.

Rene1979
Weet je de frustratie is van mij dat ik nu 21 jaar hip hop luister dat is al langer dan de meeste van jullie oud zijn. Ik heb respect voor iedereen en schilder niemand af al gek en iedereen mag luisteren wat hij wil. Alleen als iemand zijn mening geeft dan gaan een heel zooi puistenkoppen( ja dat is even respectloos) anoniem vanachter hun pc de aanval openen. En dat op iemand die puur zijn mening geeft. Dat zit mij dwars. Hip Hop is mijn leven en niet zomaar een modehype die ik over tien jaar vergeten ben.

Mb.
Ik kan dat wel begrijpen hoor (ondanks het feit dat ik bij lange na niet zoveel jaar Hip-Hop achter de rug heb, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat passie geen leeftijd kent). Je mist dat stukje begrip. Aan de andere kant blijft dit natuurlijk internet en zou ik er niet teveel waarde aan hechten. Dat maakt je gek. Hebben ze niet zo'n mooie uitspraak? Opinions are just like assholes: everyone has one.

Rene1979
Passie kent geen leeftijd klopt. En er zijn een aantal waar ik prima mee door een deur kan. En volgens mij ben jij er een van net als Delars, Thgryda, MAS enz enz En dat is niet omdat jullie het altijd met me eens zijn en dat hoeft ook niet, maar omdat ik de passie zie. Maar de meeste hier veranderen elke keer met het wisselen van een onderbroek van mening. Snap je

Volgens mij ben je aan het ranten tegen tegendraadse users die de shit omarmen die ze bij wijze van spreken vorig jaar nog verschikkelijk vonden. Ik vraag me af of dat ook daadwerkelijk een movement is binnen MuMe of dat ze gewoon indivualistisch bezig zijn.

Mwah normaal digg ik Dre niet, maar deze verraste me positief. Plus Snoop laat nog zien dat hij het kan. Ik zei ook dat ik het beter vond dan het meeste op 2001, wat redelijk was, a.k.a. ik vind het tof omdat mijn verwachtingen zo laag waren. En verder was het echt geen aanval naar jou toe Rene.

Zolang we maar niet weer die backpack discussie gaan voeren vink alles best mejong

Harco
Kush is kapothard, alleen jammer van Akon. Had van tevoren helemáál niets verwacht van Detox, maar met zulke nummers ben ik zeer tevreden. Treurig is wel weer dat Dre laatst heeft gezegd dat Kush het enige nummer van deze aard is en dat de rest serieuzer van toon is. Schoenmaker, blijf bij je leest, alsjeblieft.

GVD.. Dre flikt het toch gewoon weer! Zag dit niet aankomen .

Ik walg van het nummer, heb net de pc ondergekotst.

Ik ben er ook niet blij mee.

En uiteraard is Akon kut, niet omdat ie commerciël is, maar omdat hij de verschrikking zelve is.

toris
ik vind het ook een leuk nummer, clip is weinig aan. Ik stoor me niet heel erg aan Akon, maar die had beter weg gelaten kunnen worden. Snoop

panjoe (moderator)
MJ_DA_MAN schreef:
Ik ben er ook niet blij mee.

En uiteraard is Akon kut, niet omdat ie commerciël is, maar omdat hij de verschrikking zelve is.

FightForMore
Dit is zeker de beste aankondiging van dit topic, namelijk; ER KOMT EEN NIEUW GANG STARR-ALBUM!!!

Bron ; AllHipHop.com Daily News - : DJ Premier: New Gang Starr Album And DVD In The Works

pqt
Gadverdamme, ik vind hem zo vreselijk saai. Misschien is het tekstueel een aardig getalenteerde kerel, maar z'n stem noch z'n beats spreken me aan.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.