Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
De Schaafkaas
geplaatst: 16 december 2010, 14:52 uur
Het project waar ik het meest naar uitkijk: Detox.
Na het zien en horen van de single Kush met Akon, Nate Dogg & Snoop Dogg heb ik de hoop hervonden. Ok, het is geen topnummer en zeker ook niet origineel maar damn het klinkt wel lekker!
Na het zien en horen van de single Kush met Akon, Nate Dogg & Snoop Dogg heb ik de hoop hervonden. Ok, het is geen topnummer en zeker ook niet origineel maar damn het klinkt wel lekker!
0
geplaatst: 16 december 2010, 16:58 uur
Bwaaa jaren naar uitgekeken maar al in 2005 zou ik detox geantwoord hebben en er wellicht aan toevoegen dat hij wellicht niet zou uitkomen. De laatste drie jaar kijk ik er niet meer naar uit en denk ik dat het alleen maar kan tegenvallen eigenlijk... Al is de hype omtrend de anticipatie van dit album nu wel gaan liggen, ik hoop echter niet dat akon, tpain en consoorten al te veel op het album zouden verschijnen. Maar hey ik ben zeker geen backpacker als ie goed is dan geniet ik er even hard van als een 16jarige fanboy 

0
geplaatst: 16 december 2010, 17:29 uur
Delars schreef:
Tracklist van Talib Kweli's Gutter Rainbows bekend:
1. After The Rain (produced by 88-Keys)
2. Gutter Rainbows (produced by M-Phazes)
3. So Low (produced by Shuko)
4. Palookas feat. Sean Price (produced by Marco Polo)
5. Mr. International feat. Nigel Hall (produced by S1)
6. I’m On One (produced by KHRYSIS!)
7. Wait For You feat. Kendra Ross (produced by S1)
8. Ain’t Waiting feat. Outasight (produced by 6th sense)
9. Cold Rain (produced by Ski Beatz)
10. Friends & Family (produced by E. Jones)
11. Tater Tot (produced by Nick Speed)
12. How You Love Me feat. Blaq Toven (produced by Blaq Toven)
13. Uh Oh feat. Jean Grae (produced by Oh No)
14. Self Savior feat. Chace Infinite (produced by Maurice Brown)
Komt uit op 25 Januari, 2011.
(Bron www.2dopeboyz.com)
Tracklist van Talib Kweli's Gutter Rainbows bekend:
1. After The Rain (produced by 88-Keys)
2. Gutter Rainbows (produced by M-Phazes)
3. So Low (produced by Shuko)
4. Palookas feat. Sean Price (produced by Marco Polo)
5. Mr. International feat. Nigel Hall (produced by S1)
6. I’m On One (produced by KHRYSIS!)
7. Wait For You feat. Kendra Ross (produced by S1)
8. Ain’t Waiting feat. Outasight (produced by 6th sense)
9. Cold Rain (produced by Ski Beatz)
10. Friends & Family (produced by E. Jones)
11. Tater Tot (produced by Nick Speed)
12. How You Love Me feat. Blaq Toven (produced by Blaq Toven)
13. Uh Oh feat. Jean Grae (produced by Oh No)
14. Self Savior feat. Chace Infinite (produced by Maurice Brown)
Komt uit op 25 Januari, 2011.
(Bron www.2dopeboyz.com)
Die track wordt zó hard. Jean Grae dus toch niet gestopt trouwens of gaat het om een opname van een paar jaar terug?
0
geplaatst: 16 december 2010, 17:38 uur
Ze is zeker niet gestopt gezien ze sowieso twee albums op de agenda heeft staan voor volgend jaar.
0
geplaatst: 16 december 2010, 19:21 uur
M-Phazes en Talib... Dat moet ook wel nice worden, mits de heren hun oude niveau halen natuurlijk.
0
geplaatst: 17 december 2010, 18:05 uur
Weet ik, maar o.a. Jay-Z, DMX, 50 Cent en The Game zouden ook gestopt zijn als ze hun belofte waren nagekomen.
0
Rene1979
geplaatst: 17 december 2010, 18:09 uur
Het bericht van Jean op haar Myspace toen, sloeg ook op Myspace. Ze heeft nooit gezegd te stoppen met rappen maar te stoppen met Myspace. (al heeft ze dat volgens mij ook niet gedaan.)
0
geplaatst: 17 december 2010, 18:35 uur
The lost tapes vol. 2 van Nas zit er ook aan te komen, dit jaar nog als ik me niet vergis.
Ook iets om naar uit te kijken.
Ook iets om naar uit te kijken.

0
geplaatst: 17 december 2010, 22:04 uur
Ik had gehoord dat hij 14 december ging droppen, dus hij is al te laat.
Hopelijk duurt het niet meer te lang.
Hopelijk duurt het niet meer te lang.
0
FightForMore
geplaatst: 17 december 2010, 22:16 uur
Def Jam luistert niet eens naar z'n artiesten...
0
Sqritz
geplaatst: 19 december 2010, 12:28 uur
CunninLynguists
Will Rap For Food, Southernunderground, Sloppy Seconds V1, Sloppy Seconds V2, A Piece Of Strange, Dirty Acres, Strange Journey V1, Strange Journey V2, Death Is Silent, N*ggaz With Latitude. 10 releases in 9 years and still going strong. Next up: Oneirology.
(Komt vanop hun facebook-pagina)Will Rap For Food, Southernunderground, Sloppy Seconds V1, Sloppy Seconds V2, A Piece Of Strange, Dirty Acres, Strange Journey V1, Strange Journey V2, Death Is Silent, N*ggaz With Latitude. 10 releases in 9 years and still going strong. Next up: Oneirology.
Een nieuw album van Cunninlynguists zit er dus aan te komen! Tenzij dit terug een solo-project wordt, maar dat denk ik niet?
Can't wait

0
geplaatst: 19 december 2010, 12:31 uur
Oneirology is begint dit jaar al aangekondigd als het nieuwe CunninLynguists-album.
0
Sqritz
geplaatst: 19 december 2010, 12:45 uur
Ow, wist ik niet. Is er al een releasedatum bekend dan?
0
geplaatst: 20 december 2010, 13:34 uur
Daar kijk ik nu eens naar uit, een combinatie van de producties van death is silent en nwl zou nice zijn, dan is het iets afwisselender en niet zo duister. Tot nog toe vond ik alle vier hun albums erg sterk (die 4 mixtapes waren ook best aardig maar niet in vgl met de albums) en ik denk dat deze ook weer top wordt
En dan nog chico and the man... al zal die arrogantie op hun forum wel blijven hangen indien er moet beslist worden over een definitieve aanschaf van het album imo...
En dan nog chico and the man... al zal die arrogantie op hun forum wel blijven hangen indien er moet beslist worden over een definitieve aanschaf van het album imo...
0
Harco
geplaatst: 20 december 2010, 13:55 uur
FightForMore schreef:
Tuurlijk. Daarom kreeg Big Boi ook de volledige creatieve vrijheid over zijn nieuwe album. Je hebt ook wat roddeltjes opgevangen over dat Meth, Ghost, Rae-album, of niet?
0
geplaatst: 21 december 2010, 09:55 uur
Dat was toch zelfs geen publiek geheim meer? Ze hebben toch zelf letterlijk verklaard dat ze langer aan het album hadden willen werken maar dat hun label hen gepusht heeft het album (wu massacre dus) snel uit te brengen. En dat hoorde je aan de kwaliteit imo
0
geplaatst: 21 december 2010, 20:43 uur
Q-Tip brengt in 2011 ook een nieuw album uit, genaamd The Last Zulu.
0
geplaatst: 22 december 2010, 00:31 uur
Artwork: Lois van Baarle
Hollaaand.Kijk hier echt naar uit, gewoon de nieuwe ekte Cunninlynguists toch?
0
geplaatst: 22 december 2010, 11:15 uur
Yep GP de ekte, ik kijk er ook naar uit en vele met ons denk ik
Maar het is met nog 3 maanden op de teller ook gewoon nog te vroeg om naar uit te kijken. Q tip brengt opeens wel veel solo albums uit
lange tijd had hij er maar 1tje. Nu ik vond ze allemaal min of meer dope dus ik klaag niet.
Maar het is met nog 3 maanden op de teller ook gewoon nog te vroeg om naar uit te kijken. Q tip brengt opeens wel veel solo albums uit
lange tijd had hij er maar 1tje. Nu ik vond ze allemaal min of meer dope dus ik klaag niet.
0
Mb.
geplaatst: 23 december 2010, 11:40 uur
Vreemd dat ik hier nog niks over gelezen heb op MusicMeter. Dit is volgens mij juist zo'n artiest (van Mission and Crown City Rockers uiteraard) die veel gewaardeerd wordt hier. Als je het mij vraagt is dit maar een standaard en cliché nummer, maar enfin... voor de liefhebber is dit prima kost. Nieuwe album is uit overigens.
0
geplaatst: 23 december 2010, 11:45 uur
Zo populair zijn CCR en Mission niet. Beetje standaard hiphop inderdaad, nobody gives a crap.
* denotes required fields.