MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Ja, ik ben poëet.

Wel een beetje gek om naar een dergelijke groep te verwijzen met CCR, ik had het bovenstaande bericht niet gelezen. Ik schrok me een hoedje, ik dacht wat bazel je nu weer allemaal: CCR niet populair... Maar goed zelfs nooit van crown city rockers gehoord eerlijk gezegd.

Dat kan kloppen, zo populair zijn ze helemaal niet namelijk.

Rene1979
Oei daar heb ik wel zin in..

Rene1979
Rhythm & Poetry schreef:
Zo populair zijn CCR en Mission niet. Beetje standaard hiphop inderdaad, nobody gives a crap.

Totaal niet met je eens. Ik vind CCR/Mission wel degelijk een hele goede crew.

Ras Kass en Kurupt komen aardig hard.

Rhythm & Poetry schreef:
Dat kan kloppen, zo populair zijn ze helemaal niet namelijk.

Ik dacht dat jij het had over de welbekende CCR van john fogerty enz had toen ik het eerst las maar bleek een andere ccr. Verwarrend om dergelijke afkortingen te gebruiken

thgryda schreef:
(quote)

Ik dacht dat jij het had over de welbekende CCR van john fogerty enz had toen ik het eerst las maar bleek een andere ccr. Verwarrend om dergelijke afkortingen te gebruiken

Ja maar de wereld word al gouw verwarrend als je Clearens Creedwater Revival of hoe je dat spelt, verward voor een standaard hip hop crewtje.
Wat Rob zei.
Dus

Rene1979 schreef:
(quote)

Totaal niet met je eens. Ik vind CCR/Mission wel degelijk een hele goede crew.

Is het ook hoor papa, alleen niet populair.

En je hebt goede standaard HipHop =D, vrijheid blijheid.

Rene1979
Ow sorry zoon dacht dat je het een middelmatige crew vond. Maar nee niet populair, maar ik hou van crews die niet populair zijn. Anders is het weer zo mainstream

Ow en voor een ieder met een warme interesse hiernaar

Blu - Her Favorite Colo(u)r (2011)

Nou dat kan je niet nieuw meer noemen, die CD is op z'n minst al anderhalf jaar uit (begin 2009 ofzo?). Beetje hebberig om alsnog uit te brengen.

Ik kijk dan liever uit naar z'n 'echte' nieuwe albums, als die ooit komen.

toris
Wanneer gaat het "Random Axe" album eens het licht zien? Ik las ergens dat er iets fout was gegaan met de lyrics en beats en dat ze vanalles kwijt waren geraakt.

FightForMore
Rene1979 schreef:
Ow sorry zoon dacht dat je het een middelmatige crew vond. Maar nee niet populair, maar ik hou van crews die niet populair zijn. Anders is het weer zo mainstream

Dat is toch als gratis mixtape uitgebracht ?

Iemand die dit kent, is een dezer dagen uitgekomen:

Yep, ken ik, eens een deel van die tape beluisterd op bandcamp. Niet slecht

Rene1979 schreef:

Wtf dat was toch dat kort maar degelijk en aardig plaatje van vorig jaar ? Nu gaat hij het toch uitbrengen ? Ik zou het sowieso niet kopen omdat het veel te kort is om 15 of 20 euro aan uit te geven. Maar als hij het wat zou uitbreiden tot een volwaardig album met als basis een zestal tracks op dat online album dan kan het best goed worden. Maar sowieso wachten op dat nieuwe album met exile

Nieuw album please

Wacht al heel lang op The Treatment van Mr. Probz, hij zou in 2010 uitkomen, maar zal el halverwege 2011 komen ofzo..

Die gast is laatst neergeknald dus zou gek is dat niet.

Weet ik, maar ook daarna zei hij dat The Treatment in 2010 zou komen.

FightForMore
Misschien dat hij het 5 minuten voor 00.00 dropt. Dan zou het in ieder geval een nieuw record zijn.

Zou het?

P-DawG
Dit lijkt een erg leuk album te worden. Instrumentale, dromerige Hip-Hop vanuit het altijd kwaliteit leverende Project: Mooncircle en 1 van de beste emcee's van dit moment maakt ook nog eens een bijdrage dat kan haast niet meer fout gaan. Check de snippets voor het bewijs.

pqt
Waarom staat ie nog niet op de site?

Omdat iedereen lui is?

Hier zullen wel meerderen onderhand over hebben gehoord; maar er zijn twee snippets van het nieuwe Madvillain album; snippets van de tracks 'Avalanche' en 'Victory Lap'. Deze zijn ge-aired tijdens een Stones Throw podcast gemixed door Peanut Butter Wolf...

Luister!

Tralalalaa

Rene1979
Nieuwe Scholarman is uit. Deze man dropt elk jaar in januari. En het belooft weer een leuk album te zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.