MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
Nee MJ is gewoon arrogant. Iedere hiphopliefhebber die de juiste sites kent kan met die lijst komen.
Eensch .

Mja je moet natuurlijk wel de moeite doen om op die sites te gaan kijken en die informatie door te sturen, dus dat spreekt allessinds in zijn voordeel. Dat hij arrogant is, ok daar kan ik het wel mee eens zijn Is er al een producer lijst bekend van het nieuwe evidence album en zo ja enige input van rhymesayers producers als ant of jake one ?

Check hun site(s) .

DJ Khalil, Alchemist, Sid Roams zullen sowieso wel op het Evidence album staan. Ant kan haast niet want die produceert vrijwel alleen volledige albums. Jake One zal waarschijnlijk wel op het album te vinden zijn net als DJ Babu.

Rhythm & Poetry schreef:
Nee MJ is gewoon arrogant. Iedere hiphopliefhebber die de juiste sites kent kan met die lijst komen.
Uiteraard gaat het via site's, of word jij dagelijks gebeld door managers of rappers zelf over de status van hun nieuwe album?

*verwacht een antwoord als: ''ja, net nog Soulja Boy aan de lijn gehad'', maar dan op zijn R&P's*

En mensen die happen op uitlokkende ''arrogantie'' mogen een standbeeld krijgen .

Zo dat vermoede ik al, misschien is Ant ook niet meteen de producer voor Evidence. Al zou ik wel eens een dergelijk album willen horen, gewoon om te kijken of het werkt. Een volledig album met jake one en dj babu zou ook nice zijn. Maar ja hij zal wel sowieso met alchemist blijven werken lijkt me.

Artwork van jay-z en kanye is zeer lelijk imo

Kanye West & Jay-Z – Watch the Throne (Artwork) | 2dopeboyz

Dat is het artwork niet.

Dat is niet mijn artwork vriend
Ziet er uit als een lelijke no-limit meets The Game mixtape cover.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Uiteraard gaat het via site's, of word jij dagelijks gebeld door managers of rappers zelf over de status van hun nieuwe album?

*verwacht een antwoord als: ''ja, net nog Soulja Boy aan de lijn gehad'', maar dan op zijn R&P's*

Ja, net nog Soulja Boy aan de lijn gehad. Hij zin tegen mij hedde gij da gezeet gehad of wa? Toen zei ik ja.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat is het artwork niet.

Dat hoop ik ook voor hun, ziet er errug slecht uit, Robbie wat bedoel je met jouw artwork precies ? Maar goed stond zo op die site, ik gaf het maar door...

thgryda schreef:
(quote)

Dat hoop ik ook voor hun, ziet er errug slecht uit, Robbie wat bedoel je met jouw artwork precies ? Maar goed stond zo op die site, ik gaf het maar door...

Even hier lezen en kijken: GeenStijl : Smile. PowNewsMepper op GeenStijl

PS: alleszins

Money Boy zijn mixtape komt ook.
Daar kijk ik naar uit.
Voorproefje:

Zonder het nummer te checken:

FlyLo schreef:
(quote)
En hier.

Rhythm & Poetry schreef:
Zonder het nummer te checken:

Hij krijgt wel toffe reacties.

Ich finds besser als Eminem, 50 Cent, bla usw. was es noch so in der Musikrichtung gibt. Man kann darüber wenigstens lachen, im Vollsuff die Verarsche oder Original singen (Yeah, I'm gettn beeeeeer, ohohhh.. leg mich aufm Boden, schlaf den Rausch aus..).

Das ist geil. Aber bei Leuten die es ernst meinen, wie 50 Cent usw. und die gar kein Plan von Musik haben ist es traurig. Eig. ist MoneyBoy richtig gut.

Nichts destotrotz:

!METAL WILL NEVER DIE!

IM THE DEVIL I LOVE METAL!

Dat gaat me echt de pet te boven, hoe Duitsers altijd Call of Duty filmpjes en metal moeten promoten.
Al die kut koters op youtube moeten zelfs bij de meest lompe shit een statement willen maken.

FlyLo schreef:
(quote)

PS: alleszins

Mja wat een rotkop die jongen, echt zo een idioot die extreem rechts de hoogte in jaagt... Maar wat heeft dat met het artwork of een van mijn eerdere berichten te maken? Of moest dit eigenlijk in dat ander topic, wie stoort zich aan...

Alleszins is inderdaad en allessinds niet, sorry daarvoor. Maar je weet zelf Genkenaren en algemeen beschaafd Nederlands, het zal nooit een succesvol huwelijk worden vrees ik

Robbie Keane schreef:
(quote)
Dat gaat me echt de pet te boven, hoe Duitsers altijd Call of Duty filmpjes en metal moeten promoten.
Al die kut koters op youtube moeten zelfs bij de meest lompe shit een statement willen maken.

Tja, Duitsers mogen oorlog voeren niet direct meer promoten, dus moet het maar via Call of Duty en metalliedjes over oorlog. Of mag ik dat niet zeggen, omdat dat politiek geladen is?

thgryda schreef:
(quote)

Mja wat een rotkop die jongen, echt zo een idioot die extreem rechts de hoogte in jaagt... Maar wat heeft dat met het artwork of een van mijn eerdere berichten te maken? Of moest dit eigenlijk in dat ander topic, wie stoort zich aan...

Alleszins is inderdaad en allessinds niet, sorry daarvoor. Maar je weet zelf Genkenaren en algemeen beschaafd Nederlands, het zal nooit een succesvol huwelijk worden vrees ik

"Dit is niet mijn winkel vriend" werd daarna talloze keren geparodieerd met "dit is niet mijn X vriend". Zoals ook de opmerking van Keane
Zie ook de link van MJ voor de parodieën.

Oh ok dat filmpje had ik dus nog nooit eerder gezien vandaar

FightForMore
Je moet mij niet foetoegrieveren!

Aankomende projecten 2011 (NL): Link.

panjoe (moderator)
Dela zegt het volgende op zijn facebook:

The album should be out in a couple months. Hopefully I'll have a release date next week.

MAS
Ik ben benieuwd. Changes of Atmosphere was echt dope!

P-DawG
Nice! Ik checkte laatst nog z'n facebook maar toen stond er nog jack over een evt. nieuw album.
Changes of Atmosphere was erg vet dus de verwachtingen zijn hoog, ik heb er iig zin in. Ik zag trouwens dat hij ook ooit met een volledig instrumentaal album wil komen, dat lijkt me helemaal dope.

P-DawG
P-DawG schreef:
One.Be.Lo komt binnenkort met een tape, L.A.B.O.R. wat staat voor Language Arts Based On Reality, hierna komt zijn album, B.A.B.Y, pas uit. Hopelijk komt er binnenkort nieuws over het nieuwe Binary Star album, voorlopig moeten we het doen met de geruststellende gedachte dat ze iig in de studio aan het werken zijn. Maar goed, nu in ieder geval al een voorproefje van die tape van One.Be.Lo:
(embed)

Om hier nog even op terug te komen, hier is de eerste clip van B.A.B.Y:

FightForMore

Bij Wat Anders werd gesproken over een Nas album, geproduceerd door Kanye West. Weet niet of Kanye's samples bij Nas passen.

Ik denk juist dat wat lekkere oude soul- en jazzsample'tjes goed passen bij Nas. Ik vind Nas op You Made Me, Poppa was a Playa en natuurlijk We Major (erg) lekker komen! Of Kanye's stijl nu nog bij Nas past betwijfel ik.

Passionate MC - The Lyrical Assassin kwam ik net tegen op het internet, net uitgekomen volgens mij. Ik had nog nooit van die gast gehoord maar het klinkt goed met op één track een canibus featuring.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:52 uur

geplaatst: vandaag om 04:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.