MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Hier een track van de cd:

MAS
@FFM: Klinkt wel leuk komt daar een heel album van?

panjoe (moderator)
Die Stairway to Heaven Remix is inderdaad erg dope !

FightForMore
MAS schreef:
@FFM: Klinkt wel leuk komt daar een heel album van?

Brand new Gramatik remix brought to you as another teaser for SB Vol. 4!

Atmosphere - The Family Sign (April 12)

Er zou op 12 april een nieuw atmosphere album uitkomen, the Family Sign. Ook brother ali zou een nieuw album uitbrengen, vooralsnog moeten zowel de titel van het album als de release datum nog bepaald worden. Met ook nog Evidence erbij hopen op een sterk Rhymesayers jaar... Al is er veel om naar uit te kijken (CL, common, talib kweli, fashawn,...)

wat leuk om te horen!

pqt
thgryda schreef:
Atmosphere - The Family Sign (April 12)

Er zou op 12 april een nieuw atmosphere album uitkomen, the Family Sign. Ook brother ali zou een nieuw album uitbrengen, vooralsnog moeten zowel de titel van het album als de release datum nog bepaald worden. Met ook nog Evidence erbij hopen op een sterk Rhymesayers jaar... Al is er veel om naar uit te kijken (CL, common, talib kweli, fashawn,...)

Bron? Ik kijk erg naar dat nieuwe Atmosphere album uit

Ik las het op HipHopDx, stond zo een lijstje met wie wat ging uitbrengen dit jaar. Sommige met album titel en release datum, sommige zonder (een van beide). En daar stond een sectie over rhymesayers bij met atmosphere, evidence en brother ali. Evidence wist ik al, atmosphere en brother ali nog niet dus heb ik het meteen gegoogeled en meerder bronnen bevestigden de titel en release datum. Op de site van rhymesayers hadden ze het alleen over de nieuwe blueprint die een week eerder wordt gereleased maar ik zag daar ook niks over Evidences nieuwe album en dat staat toch al zeker vast (buiten de release datum).

Outro smoutro

(afbeelding)

Wel raar dat alle tracks Master op het eind heet

Sqritz
EEN NIEUWE ATMOSPHERE ?!

FightForMore
Robbie Keane schreef:
(afbeelding)

Wel raar dat alle tracks Master op het eind heet

Not sure if serious...

MAS
Sqritz schreef:
EEN NIEUWE ATMOSPHERE ?!

pqt
het is nog niet echt zeker of er nou een nieuwe Atmosphere aankomt, natuurlijk. Rhymesayers heeft het volgens mij nergens aangekondigd dus het kan net zo goed niet waar zijn.

panjoe (moderator)
FightForMore schreef:
(quote)

Not sure if serious...

Sure that not serious...

pqt schreef:
het is nog niet echt zeker of er nou een nieuwe Atmosphere aankomt, natuurlijk. Rhymesayers heeft het volgens mij nergens aangekondigd dus het kan net zo goed niet waar zijn.

Ik denk het eigenlijk wel aangezien het op meerdere sites staat... ook telkens met dezelfde album titel en release datum. Die info zal toch niet gewoon van een willekeurig iemand komen denk ik... Op hun site zelf staat het niet maar daar staan zoals eerder vermeld sowieso nog niet alle toekomstige releases (evidence staat vast en wordt ook niks over vermeld). Ik hoop allessinds op een nieuwe atmosphere, hun laatste lp is trouwens ondertussen ook al weer drie jaar oud dus...

edit: Naar het schijnt hebben ze het aangekondigd samen met de aankondiging van hun Minnesota tour...

Als het goed is komt er dit jaar een splinternieuw album uit van Pete Rock & C.L. Smooth, naast albums van Pete Rock samen met Smif-N-Wessun (Monumental), DJ Premier (Pete Rock vs. DJ Premier), Camp Lo (80 Blocks From Tiffany's) Tha Dogg Pound, en dan gaan er ook nog geruchten over een album met DJ Doo Wop plús een album met Diamond D plús een nieuw solo-album. Maar goed, ten eerste gaat natuurlijk minimaal de helft van dit dit jaar niet uitkomen, en bovendien heeft Pete zijn beste tijd gehad. Maar: ook ik laat me graag verrassen.

MAS
Allemaal projecten van grote namen. Helaas staan deze namen tegenwoordig niet meer garant voor succes.

Ik ben van deze platen vooral benieuwd naar de nieuwe C.L. & Pete Rock! Kijken, of horen eigenlijk, hoe ze samen klinken na meer dan 15 jaar!

Ik weet het niet man na 15 jaar loop je toch de kans dat je gedateerde muziek gaat maken, ze zullen met iets nieuw en fris moeten komen dat toch kwalitatief hoogstaand is om echt van een top album te spreken. Op hetzelfde elan verder gaan zou wel nog steeds beter zijn dan een nieuwe crappy sound te creeeren

Ja vandaar dat ik ook benieuwd ben wat ze gaan brengen. Ik hoop dat ze wel bij hun sound blijven, maar dan wat gemoderniseerd. En geen rare gastartiesten. Verder weet ik niet wat ik kan verwachten. Pete Rock & C.L. volg ik niet echt. Ik heb C.L. Smooth volgens mij voor het laatst gehoord op een Nujabes album.

Hij was ook gastartiest op Wake Up van John Legend & The Roots.

Oja! Stom...

En ook nog op een boel andere albums.

Maar die heb ik niet beluisterd. Heb alleen de 2 Pete Rock & C.L. Smooth albums, Wake Up! en Hyde Out Collections.

MAS
De 2 EP's van Pete Rock & CL Smooth zijn ook de moeite waard S&S!

Zal er naar luisteren!

Een gratis EPtje dat wat meer aandacht verdient: Emay - Mind Altering Dynamics.

Een voorproefje:

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.