MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Maxmus
Rhythm & Poetry schreef:
Geen hiphop, maar wel een goede tip: Graciela Maria - Many Places. Het is geproduceerd door Robot Koch (die dan wel weer binnen de hiphop actief is). Lees de reacties bij het album zelf voor een verdere omschrijving.

Dit klinkt zeker als een lekker album, ik vind zowieso dat Project Mooncircle zich de laatste tijd heeft ontwinkkeld naar een uniek label die goede artiesten de kans geeft en de muziek een eigen twist heeft.

Rene1979
John Rbinson is IMo zeker geen vervelende rapper daar heb ik dus wel zin in.
En Big Jess kan ik zeker waarderen dus ben benieuwd.

Exciting news for all our fans out there. Unknown Prophets are working on completeing WP2, as well as new Big Jess and MaD SoN solo abums. Did I mention three new shirt designs from Inkproof?

Rene1979
net even het nieuwe Murs & Terrace Martin album toegevoegd die binnenkort uitkomt. Al denk ik niet dat het veel wordt.

P-DawG
Over 3 dagen komt The Branches van de Russische producer Long Arm uit op het Duitse label Project: Mooncircle uit. Hier kan je het album al in z'n geheel luisteren en/of downloaden voor een donnie. Tjek de albumpagina voor mijn mening.

Dank, ik was gisteren al op zoek gegaan naar het album. Ga er nu voor het eerst naar luisteren, ik verwacht er erg veel van.

Rene1979
http://www.musicmeter.nl/label/IWW

Aantal cd's die uit zijn gekomen op IWW Music Group van 9th Wonder

Sqritz
http://twitter.com/Atmosphere

Atmosphere is z'n tracklist aan het verklappen via twitter.

Sqritz schreef:
http://twitter.com/Atmosphere

Atmosphere is z'n tracklist aan het verklappen via twitter.

Yup, bij elke track een dope foto ook. Ik krijg er alleen maar meer zin in.

Sqritz
BOOM, de cover is ook al vrijgemaakt. Tijd om hem toe te voegen denk ik!

Iemand heeft 'em al in de wachtrij gezet zie ik.

Sqritz
Idd. Wel eventjes wennen aan de cover..

Ja, vind hem niet echt mooi! Maar zegt niks over de kwaliteit die de cd gaat leveren natuurlijk;)

Eerste singel van het nieuwe album van Tyler van odd future.

Interessante hiphop, ik hou er wel van. Clip is ook lekker freaky, simpel maar doeltreffend. Het houdt de aandacht goed vast.

Heel trippend. Goede raps, de beat is niet helemaal mijn ding. Ben benieuwd wel kanten hij opgaat met andere nummers.

Best tof nieuw nummer!

Het nieuwe album van Snowgoons (iig, het is ''Snowgoons presents''), Savage Brothers en Lord Lhus in samenwerking met een heleboel Europese producers (o.a. Shuko, Hitfarmers en natuurlijk Sicknature en Snowgoons zelf) komt 5 april uit, heet The Iron Fist en heeft als gastartiesten o.a. Chief Kamachi, King Magnetic, Supastiton, Ruste Juxx en Virtuoso. Check de snippet (promo-poster):

Doap Nixon's nieuwe album (Gray Poupon) komt ook binnenkort uit, en wel op 1 maart.

FightForMore
Je bent mijn held. Doe zo verder en ik moet geen abbo meer nemen op diverse site's, want dat laatste haat ik.

Echt benieuwd naar Oneirology!! Hoop wel dat het weer beter wordt dan Dirty Acres, maar aan de single te horen gaat dat goed komen! Vette track zoals we van deze mannen gewend zijn!

Er is een grote kans dat Vinnie Paz's tweede album genaamd God of the Serengeti nog dit jaar gaat uitkomen gezien deze Tweet.

Wat een vette track weer van CL. Wiek wtf dirty acres was dan wel het minste van de 4 maar in mijn ogen zeker wel een topalbum, voor mij komt ie makkelijk in de top tien van 2007, hetgeen toch al bij al een sterk jaar was...

Vinnie Paz's solo vond ik maar zwak, ik denk dat ik Vinnie ook nooit zo zal kunnen apprecieren zonder beats van Stoupe of een andere geniale producer. Daarvoor vind ik hem een te matige mc... Aan hem om mijn ongelijk te bewijzen, als je dan toch God wilt zijn

panjoe (moderator)
Vind dit nummer juist in het verlengde van Dirty Acres liggen. Desalwelteplus kijk ik vol verwachting uit naar Oneirology .

Ik vond deze track eigenlijk niet zo heel bijzonder, wel goed maar niet speciaal. Misschien ligt de verwachting ook wel wat hoog. Hoe die beat op het einde wordt, is wel weer heel vet.

Moet zeggen, die CL track vind ik heerlijk na een paar keer luisteren

voor degene die niet kunnen wachten op het nieuwe album van kool G rap. hier kan je officieel een 8 tellende track EP downen THE OFFICIAL KOOL G RAP WEBSITE - NEW ALBUM "RICHES, ROYALTY & RESPECT" - COMING SOON!!! - koolgrapnow.com zoals de titel al zegt: Offer you can't refuse

Ik vond Kool G Rap z'n bijdrage wel erg goed op Gas Mask.
Dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar zijn nieuwe album.
Ik wist eigenlijk niet eens dat er een nieuwe kwam.

Intuition komt binnenkort met een mixtape, "I ruined these songs for you too". Is in kort een remix project; Intuition die op allerlei bestaande tracks een verse doet. Vond zijn laatste album iets te luchtig, maar dit klinkt weer goed.

Hier is een video van zijn verse op Phantogram's 'When I'm Small'.

Een van de projecten waar ik dit jaar naar uit kijk is het album van Ryan Leslie. Deze video heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.