MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:

Vind Raekwon de laatste jaren echt tegenvallen. Zo ook het tweede deel van 'Only Build 4 Cuban Linx', de inbreng van ghost is echter wel goed. Hopen dat deel drie weer een iets hoger niveau heeft en het lijkt mij ook beter om de gast artiesten zoveel mogelijk Wu te houden.

Maar eerst maar eens kijken wanneer en of het album wel komt...

Vergeet niet dat Raekwon dit jaar eerst nog met Shaolin vs. Wu-Tang komt hè!

Ik ben wel benieuwd. Raekwon durft met momenten inderdaad enorm tegenvallen, maar het tweede deel van Only Built 4 Cuban Linx weet ik erg te waarderen.

lambf
TCM - The Criminal Minds 2xLP/2xCD - Coming Soon!

Scheduled for february the 7th, 2011%u2026

T.C.M. "The Criminal Minds"
limited edition 2LP or 2CD

Track listing:

CD1: 01 WIDOWMAKER 02 URBAN WARFARE 03 SYSTEMS OVERLOAD REMIX 04 JUST CHECK IT 05 ILLEGAL PROCEDURE 06 POLICE STATE 7 WEAPON OF CHOICE (HALO'S MIND MIX) 08 SECTION 12 PARAGRAPH ZERO 09 BREAK SHIT UP 10 A TASTE OF ARMAGEDDON 11 WHO IS NEXT FOR THE GRAVEYARD 12 ROUGH JUSTICE 13 SHOUT OUTS 14 SYSTEMS OVERLOAD (ORIG. 12″)

CD2: 01 COMPLEX 02 TCM - THE NAME OF THE POSSE 03 SOME OF DEM COME RUFF - MERLIN REMIX 04 URBAN WARFARE REMIX 05 TALES FROM THE WASTELAND 06 SECTION 12 07 BREATHE 08 ON THE RUN 09 PREPARE FOR THE HOLOCAUST 10 WEAPON OF CHOICE (HARDCORE MIX) 11 SYSTEMS OVERLOAD (ORIGINAL DEMO)

LPx2: SIDE T 1 WIDOWMAKER 2 SYSTEMS OVERLOAD REMIX 3 WEAPON OF CHOICE (HALO'S MINDS MIX) SIDE C 1 URBAN WARFARE 2 JUST CHECK IT 3 ILLEGAL PROCEDURE SIDE M 1 SYSTEMS OVERLOAD 2 SECTION 12 PARAGRAPH ZERO 3 POLICE STATE

HOLY OMG w00t

zieke shit

Wel re-mastered helaas, DOE DAT NOU NIET

1 februari komt de eerste video van het album van Dope D.O.D.
Trailer

Hun video's zijn wel dope en de muziek is ook hard. Ik kijk best wel uit naar het album.

Aesop Rock schreef:
for those asking, Hail Mary Mallon recording will be done this week. Probably mix in Feb. Dunno where but it'll surface soonish after .
Wel het project waar ik op het moment het meest naar uit kijk, op Random Axe na natuurlijk.

Rene1979

Ik zie een of ander nieuw album van RJD2, iemand meer info hierover?

Yes, heb 'm binnen, maar is meer electro dan hiphop...

Ik had de snippets al gehoord, en dat klonk echt nergens naar. Ja, naar veredelde troep.

Erg poppy zeker? Hoe verhoud 'ie zich tot zijn vorige?

Refrein is gewoon bagger.. bassline is constant hetzelfde.. kennen deze mensen geen afwisseling? Wat zullen hun veel vrouwen plezieren zeg.

GarnalenPeller schreef:
Erg poppy zeker? Hoe verhoud 'ie zich tot zijn vorige?
Nee niet poppy, gewoon simpel/saai/niet mooi (afgaande op de snippets). Check.

Hele leuke track... jammer van de productie.
Deze 2 samen vond ik een van de meest memorabele JMT tracks ooit maken.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nee niet poppy, gewoon simpel/saai/niet mooi (afgaande op de snippets). Check.

Wel deels poppy. Ik heb een bericht achtergelaten bij het desbetreffende album.

Beatronome is ook met 'iets' bezig

Voor de liefhebbers: het is officieël: Sicknature dropt dit jaar zijn tweede solo-album.

Leuk, een nieuwe Sicknature.

Fantastisch

Maxmus
Robot Koch And John Robinson "Robot Robinson" Album Snippet

Hmm, matige rapper. Vervelende stem vooral. Robot Koch moet hoger mikken.

Waarschijnlijk vergaande glorie, maar toch: op 8 maart komt het album van KRS-One en Showbiz genaamd Godsville uit.

Sqritz
Atmosphere - The Family Sign - 12 April: bevestigd door Rhymesayers.

FightForMore
MJ_DA_MAN schreef:
Waarschijnlijk vergaande glorie, maar toch: op 8 maart komt het album van KRS-One en Showbiz genaamd Godsville uit.

Nu nog hopen dat Showbiz het niveau weet te brengen, KRS-One weet helaas niet z'n oude niveau te brengen.

Big Jess (Unknown Prophets):
"So instead of dropping Self Therapy itself, I've decided to shuffle songs and make Good Clean Fun 3 as well. 2 albums in one. Oh yea!"

MAS
MJ_DA_MAN schreef:

Hmm ben wel een beetje benieuwd. Ben ook benieuwd hoe het zit met dat Premier & KRS-One album.

Geen hiphop, maar wel een goede tip: Graciela Maria - Many Places. Het is geproduceerd door Robot Koch (die dan wel weer binnen de hiphop actief is). Lees de reacties bij het album zelf voor een verdere omschrijving.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:32 uur

geplaatst: vandaag om 20:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.