Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2011, 00:56 uur
Klinkt niet echt zoals we gewend zijn van Blu ( hoewel Her Favorite Colo(u)r ook niet echt spectaculair was). Wel benieuwd naar zijn nieuwe album, Exile & Blu altijd genieten. En Flying Lotus en Blu lijkt mij ook echt een briljante samenwerking!!
0
geplaatst: 18 maart 2011, 10:26 uur
Bedorvenkebab schreef:
Irritant nummer, ik hoor Blu liever op jazzy producties.
Irritant nummer, ik hoor Blu liever op jazzy producties.
Idem ik blijf ook vinden dat flylo geen hip hop maakt, kutnummer flylos beats hebben wel hip hop invloeden maar zijn niet gemaakt om op te rappen. Blijkt hier weer, eens met flylo kutnummer beat te simpel en alsnog chaotisch, blu niet in vorm en die zangeres is wel erg slecht. Hopen op betere nummers van blu en als dit op een album komt, hopen dat dit de skipper wordt en de rest er ver bovenuit steekt.
Hopen dat dat black thought album er komt en ons wegblaast om de nare smaak van de teleurstellening van andere albums (CL, atmosphere?,...) door te spoelen. Ik had een topjaar verwacht, hoop dat het niet een jaartje met de term jammer wordt
0
geplaatst: 18 maart 2011, 11:51 uur
Ik kan echt niet wachten op de nieuwe van Chino XL weet iemand hier wat meer over?
0
FightForMore
geplaatst: 18 maart 2011, 14:44 uur
Is er al iets bekend over het debuut van Jay Eletronica ?
0
geplaatst: 18 maart 2011, 15:25 uur
discipline schreef:
Ik kan echt niet wachten op de nieuwe van Chino XL weet iemand hier wat meer over?
Nee, die wordt al twee jaar uitgesteld.Ik kan echt niet wachten op de nieuwe van Chino XL weet iemand hier wat meer over?
0
geplaatst: 18 maart 2011, 19:50 uur
FightForMore schreef:
Is er al iets bekend over het debuut van Jay Electronica ?
Daar was ik ook wel benieuwd naar. Het enige wat ik weet is dat hij een tijdje geleden is gesigned door Jay-Z.Is er al iets bekend over het debuut van Jay Electronica ?
0
geplaatst: 20 maart 2011, 20:26 uur
Op zo'n beat hoor je ook maar weer eens dat Blu een zeer beperkte rapper is (maar dat hoor ik altijd), die met mindere teksten op het niveau zou zitten van een gemiddelde Billboard-rapper.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 09:21 uur
Nog voor de Snowgoons-fans: ze releasen later dit jaar (of anders nog later) ook nog een EP met Sean Strange en PMD (van EPMD) genaamd The Goondox. Bezige baasjes. Dus de komende tijd (heus niet alles zal al dit jaar al verschijnen) kunnen we dus verwachten:
- The Iron Fist met Savage Brothers en Lord Lhus (komt dus bijna uit)
- album met N.B.S.
- album met Reef the Lost Cauze
- album met Krush Unit
- album Sicknature (verschijnt volgens hunzelf als eerste na The Iron Fist)
- album met A.G.
- The Goondox EP met Sean Strange en PMD
- The Iron Fist met Savage Brothers en Lord Lhus (komt dus bijna uit)
- album met N.B.S.
- album met Reef the Lost Cauze
- album met Krush Unit
- album Sicknature (verschijnt volgens hunzelf als eerste na The Iron Fist)
- album met A.G.
- The Goondox EP met Sean Strange en PMD
0
geplaatst: 21 maart 2011, 16:04 uur
Een album met Sicknature en een album met Reef the Lost Cauze, daar kijk wel echt naar uit. Beiden rappers die twee treden hoger staan als er ondersteund worden door een degelijke beat.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 16:11 uur
Het is gewoon een solo-album van Sicknature, geen samenwerking (al zullen er ongetwijfeld wat Snowgoons-beats opstaan). Noemde hem omdat Sicknature tegenwoordig eigenlijk gewoon een halve ''Goon'' is.
Er komt dit jaar trouwens ook een nieuw album van House of Pain uit.
Er komt dit jaar trouwens ook een nieuw album van House of Pain uit.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 16:20 uur
Ben toch wel heel erg benieuwd naar het HRSMN album! Het vorige project was belachelijk vanwege de verschrikkelijke producties... Ik heb, als ik dit zie, het gevoel dat dat nu wat minder is!
0
geplaatst: 21 maart 2011, 16:50 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het is gewoon een solo-album van Sicknature, geen samenwerking (al zullen er ongetwijfeld wat Snowgoons-beats opstaan). Noemde hem omdat Sicknature tegenwoordig eigenlijk gewoon een halve ''Goon'' is.
Op die fiets... Neemt niet weg dat ik benieuwd ben, Honey I'm Home was een goede plaat.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 08:05 uur
Nummer van Classified van het album Handshakes & Middle Fingers die vandaag uit komt.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 18:13 uur
Stoupe komt wederom met een project vergelijkbaar met Dutch, maar nu met zangeres Lorrie Doriza. Het duo heet Vespertina, en het debuutalbum The Waiting Wolf komt 10 mei uit. Eerste single:
0
geplaatst: 22 maart 2011, 22:20 uur
Geweldig
. Alleen beetje jammer van de mix van de drums. Klinkt nogal dof en komt niet alleen door youtube heb ik de vermoedens.
Wel origineel (zeker) voor een van origine HipHop producer.
. Alleen beetje jammer van de mix van de drums. Klinkt nogal dof en komt niet alleen door youtube heb ik de vermoedens.Wel origineel (zeker) voor een van origine HipHop producer.
0
CannabisFristi
geplaatst: 22 maart 2011, 22:24 uur
Jammer dat er niet in ieder geval een klein beetje drums onder die track van Classified zitten.
Veel te kaal zo.
Veel te kaal zo.
0
geplaatst: 22 maart 2011, 22:40 uur
Klinkt wel heel dope die nieuwe Stoupe track! Is niet via Enemy Soil, of wel? Heb namelijk nog geen mailtje erover gehad...
0
geplaatst: 23 maart 2011, 00:16 uur
Hoe staat het nu met Cake or Death van Jean Grae? Zou toch in de lente moeten uitkomen? Er werd eerder al gefluisterd over een release in maart maar daar komt duidelijk niks van in huis..
0
geplaatst: 23 maart 2011, 15:59 uur
Weet ik veel ik denk ik zeg het maar even want ik las het nergens.
* denotes required fields.