Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
P-DawG
geplaatst: 16 maart 2011, 23:22 uur
Binnenkort komt 40 Winks (instrumentale Hip-Hop voor de onwetenden) met een nieuwe plaat op Project: Mooncircle. Hierrr kan je de snippets luisteren en het klinkt erg dope.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 23:27 uur
Onder andere ja. Helaasch geen Burial & DOOM dat kon echt geniaal uitpakken
. F*ck Thom Yorke..
. F*ck Thom Yorke..
0
P-DawG
geplaatst: 17 maart 2011, 00:08 uur
Ach, misschien wordt het wel heel dope. Thom Yorke is erg hip maar hij heeft natuurlijk wel aardig wat kwaliteitshit uitgebracht en DOOM is natuurlijk ook niet de minste.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 maart 2011, 00:20 uur
Ik vond die remix van Gazillion Ear te snel voor DOOM en te druk om comfortabel op het gehoor te liggen. Maar ik weet zeker dat de combinatie ook heel erg gruwelijk uit kan pakken.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 00:30 uur
panjoe schreef:
Ik vond die remix van Gazillion Ear te snel voor DOOM en te druk om comfortabel op het gehoor te liggen. Maar ik weet zeker dat het de combinatie ook heel erg gruwelijk uit kan pakken.
Ik vond die remix van Gazillion Ear te snel voor DOOM en te druk om comfortabel op het gehoor te liggen. Maar ik weet zeker dat het de combinatie ook heel erg gruwelijk uit kan pakken.
Ja, dit had ik ook. Maar als ik naar The Eraser luister dan kan ik mij wel een voorstelling maken dat het een goede samenwerking kan worden!
0
geplaatst: 17 maart 2011, 01:13 uur
0
geplaatst: 17 maart 2011, 10:19 uur
P-DawG schreef:
Binnenkort komt 40 Winks (instrumentale Hip-Hop voor de onwetenden) met een nieuwe plaat op Project: Mooncircle. Hierrr kan je de snippets luisteren en het klinkt erg dope.
Wow belgische artiest op project mooncircle
0
geplaatst: 17 maart 2011, 16:36 uur
Om eerlijk te zijn ik ken het niet, maar dat label brengt er goeie muziek uit, dus ik ga die release zeker wel checken. Ik ken wel wat rappers van bij mij uit de buurt, zij gaan naar nederland om met nikes te werken, hadden ze missch beter deze heren gebeld aan de ratings van voorgaande albums te zien 

0
P-DawG
geplaatst: 17 maart 2011, 16:37 uur
Nieuws over het nieuwe album van The Roots en het solo-album van Zwarte Gedachte. Ojo.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 maart 2011, 16:42 uur
Altijd leuk om te horen: Black Thought
.
Het ziet er naar uit dat dat album met Danger Mouse er dus dit jaar zal komen, lijkt me echt een killer combo!
.Het ziet er naar uit dat dat album met Danger Mouse er dus dit jaar zal komen, lijkt me echt een killer combo!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 maart 2011, 16:47 uur
Alleen R&P geloofde het niet hoor. Zeurpiet.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 16:52 uur
Hij mag van mij dat Money Making Jam Boys laten vallen...Die mixtape vond ik echt niks.
Die solo klinkt wel goed maar "Een aantal nummers klaar" en "binnenkort" rijmt niet echt imo. Zou me niets verbazen als we die pas in 2012 te horen krijgen.
Die solo klinkt wel goed maar "Een aantal nummers klaar" en "binnenkort" rijmt niet echt imo. Zou me niets verbazen als we die pas in 2012 te horen krijgen.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 16:53 uur
Ik geloof het wel, ik verwacht het niet. Don't get shit confused, nigga.
0
Rene1979
geplaatst: 17 maart 2011, 17:30 uur
Niet haten op Money Making Jam Boys! Heerlijke mixtape!
0
geplaatst: 17 maart 2011, 18:00 uur
Niet mijn ding die beats, en die stem/flow van STS laat me tracks skippen.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 18:22 uur
Jezus, ze weten je wel hyped te krijgen voor een album. Echt vet dit.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 19:12 uur
Nee? Ik ben een sucker voor dat soort dingen, gruwelijke beat, vette sfeer. Mja zegt weinig over het uiteindelijke resultaat maar ze hebben mn interrese wel.
Had ook nog nooit van dit project gehoord.
Had ook nog nooit van dit project gehoord.
0
P-DawG
geplaatst: 17 maart 2011, 20:36 uur
P.O.W. schreef:
Niet mijn ding die beats, en die stem/flow van STS laat me tracks skippen.
Word.Niet mijn ding die beats, en die stem/flow van STS laat me tracks skippen.
P.O.W. schreef:
Nee?
Het ging me om het vorige nummer ik zag niet dat er nog een nummer was geplaatst. Nee?

0
geplaatst: 17 maart 2011, 21:32 uur
P.O.W. schreef:
...gruwelijke beat, vette sfeer. Mja zegt weinig over het uiteindelijke resultaat maar ze hebben mn interrese wel.
...gruwelijke beat, vette sfeer. Mja zegt weinig over het uiteindelijke resultaat maar ze hebben mn interrese wel.
Eens. Echt een beat waar ik Canibus en Ras Kass op wil horen flowen.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 22:29 uur
Rene1979 schreef:
Ik ben niet helemaal weg van de samenwerking. Het volgende nummer (niet geheel toevallig alleen met BT) steekt er wel bovenuit.
0
P-DawG
geplaatst: 17 maart 2011, 23:47 uur
Hierrr kan je een nieuw nummer van Blu luisteren. Het is geproduceerd door Fly Lo en komt misschien op NoYork!. Persoonlijk vind ik het, vooral door de zenuwachtige productie, een ongelofelijk kutnummer. 
Het solo album van Blu zal naar alle waarschijnlijkheid producties bevatten van o.a. Samiyam, Exile, Madlib, Shafiq Husayn, Daedelus, Knxwledge en dus Flying Lotus. Nu maar hopen dat dit het album niet heeft gehaald.

Het solo album van Blu zal naar alle waarschijnlijkheid producties bevatten van o.a. Samiyam, Exile, Madlib, Shafiq Husayn, Daedelus, Knxwledge en dus Flying Lotus. Nu maar hopen dat dit het album niet heeft gehaald.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 23:58 uur
Dat zijn een hoopje briljante producers bij elkaar. En zo slecht vind ik dat ene nummer nog niet. Niet spectaculair, maar ook verre van slecht.
* denotes required fields.