MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
P-DawG
Binnenkort komt 40 Winks (instrumentale Hip-Hop voor de onwetenden) met een nieuwe plaat op Project: Mooncircle. Hierrr kan je de snippets luisteren en het klinkt erg dope.

FightForMore
Stapler schreef:
Burial en DOOM

Burial maakt toch dubstep ?

Onder andere ja. Helaasch geen Burial & DOOM dat kon echt geniaal uitpakken . F*ck Thom Yorke..

Wat word het, Doomster of toch MF HIP?

P-DawG
Ach, misschien wordt het wel heel dope. Thom Yorke is erg hip maar hij heeft natuurlijk wel aardig wat kwaliteitshit uitgebracht en DOOM is natuurlijk ook niet de minste.

panjoe (moderator)
Ik vond die remix van Gazillion Ear te snel voor DOOM en te druk om comfortabel op het gehoor te liggen. Maar ik weet zeker dat de combinatie ook heel erg gruwelijk uit kan pakken.

panjoe schreef:
Ik vond die remix van Gazillion Ear te snel voor DOOM en te druk om comfortabel op het gehoor te liggen. Maar ik weet zeker dat het de combinatie ook heel erg gruwelijk uit kan pakken.

Ja, dit had ik ook. Maar als ik naar The Eraser luister dan kan ik mij wel een voorstelling maken dat het een goede samenwerking kan worden!

Stapler schreef:
Helaasch geen Burial & DOOM dat kon echt geniaal uitpakken .

P-DawG schreef:
Binnenkort komt 40 Winks (instrumentale Hip-Hop voor de onwetenden) met een nieuwe plaat op Project: Mooncircle. Hierrr kan je de snippets luisteren en het klinkt erg dope.

Wow belgische artiest op project mooncircle

P-DawG
40 Winks zit er al een tijdje hoor.

Om eerlijk te zijn ik ken het niet, maar dat label brengt er goeie muziek uit, dus ik ga die release zeker wel checken. Ik ken wel wat rappers van bij mij uit de buurt, zij gaan naar nederland om met nikes te werken, hadden ze missch beter deze heren gebeld aan de ratings van voorgaande albums te zien

P-DawG
Nieuws over het nieuwe album van The Roots en het solo-album van Zwarte Gedachte. Ojo.

panjoe (moderator)
Altijd leuk om te horen: Black Thought .

Het ziet er naar uit dat dat album met Danger Mouse er dus dit jaar zal komen, lijkt me echt een killer combo!

Kijken of mensen het nu wel geloven .

panjoe (moderator)
Alleen R&P geloofde het niet hoor. Zeurpiet.

Hij mag van mij dat Money Making Jam Boys laten vallen...Die mixtape vond ik echt niks.

Die solo klinkt wel goed maar "Een aantal nummers klaar" en "binnenkort" rijmt niet echt imo. Zou me niets verbazen als we die pas in 2012 te horen krijgen.

Ik geloof het wel, ik verwacht het niet. Don't get shit confused, nigga.

Rene1979

Niet haten op Money Making Jam Boys! Heerlijke mixtape!

Niet mijn ding die beats, en die stem/flow van STS laat me tracks skippen.

Jezus, ze weten je wel hyped te krijgen voor een album. Echt vet dit.

Ik verwacht er nog steeds niet zo heel veel van, hoor .

Ik word er eigenlijk niet echt warm van als ik dat zie.

Nee? Ik ben een sucker voor dat soort dingen, gruwelijke beat, vette sfeer. Mja zegt weinig over het uiteindelijke resultaat maar ze hebben mn interrese wel.

Had ook nog nooit van dit project gehoord.

P-DawG
P.O.W. schreef:
Niet mijn ding die beats, en die stem/flow van STS laat me tracks skippen.
Word.

P.O.W. schreef:
Nee?
Het ging me om het vorige nummer ik zag niet dat er nog een nummer was geplaatst.

P.O.W. schreef:
...gruwelijke beat, vette sfeer. Mja zegt weinig over het uiteindelijke resultaat maar ze hebben mn interrese wel.

Eens. Echt een beat waar ik Canibus en Ras Kass op wil horen flowen.

Rene1979 schreef:
Niet haten op Money Making Jam Boys! Heerlijke mixtape!

Ik ben niet helemaal weg van de samenwerking. Het volgende nummer (niet geheel toevallig alleen met BT) steekt er wel bovenuit.

P-DawG
Hierrr kan je een nieuw nummer van Blu luisteren. Het is geproduceerd door Fly Lo en komt misschien op NoYork!. Persoonlijk vind ik het, vooral door de zenuwachtige productie, een ongelofelijk kutnummer.

Het solo album van Blu zal naar alle waarschijnlijkheid producties bevatten van o.a. Samiyam, Exile, Madlib, Shafiq Husayn, Daedelus, Knxwledge en dus Flying Lotus. Nu maar hopen dat dit het album niet heeft gehaald.

Wat een kutnummer
Vreselijke beat, flow & zangeres.

Dat zijn een hoopje briljante producers bij elkaar. En zo slecht vind ik dat ene nummer nog niet. Niet spectaculair, maar ook verre van slecht.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.