Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2011, 13:48 uur
Arrie schreef:
Bericht met link naar een site met downloadlink verwijderd.
Bericht met link naar een site met downloadlink verwijderd.
Was dat dat Big Jess album?
Dat heeft de artiest zelf gratis online gezet. Dat mag toch gewoon?
0
geplaatst: 2 april 2011, 13:26 uur
Heb het volgens mij al een keer eerder genoemd, maar bij deze vermeld ik 'm nog een keer: I Ruined These Songs for You Too, een mixtape van Intuition. Hij is sinds 29 maart gratis te verkrijgen via zijn Bandcamp. Zeer zeker waard om te checken, Intuition die op allerlei tracks (o.a. een beetje indie-rock) zijn verse doet.
Zie bijvoorbeeld hier zijn verse op Phantogram's When I'm Small:
Zie bijvoorbeeld hier zijn verse op Phantogram's When I'm Small:
0
geplaatst: 3 april 2011, 15:03 uur
Ed O.G. brengt op 17 mei zijn nieuwe album A Face In The Crowd uit. Producties van o.a. Primo.
0
geplaatst: 3 april 2011, 23:51 uur
Ik lees nu pas dat Masta Ace bezig is met een (soort van) samenwerking met MF DOOM. Masta Ace gebruikt beats van de Special Herbs serie.
Is dit al lang bekend?
Is dit al lang bekend?
0
geplaatst: 4 april 2011, 02:21 uur
Colucci_Era schreef:
Ik lees nu pas dat Masta Ace bezig is met een (soort van) samenwerking met MF DOOM. Masta Ace gebruikt beats van de Special Herbs serie.
Is dit al lang bekend?
Is dit al lang bekend?
Dit klinkt zeker wel vet... Waar heb je het gelezen dan Colucci_Era?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 april 2011, 08:47 uur
Heh, goeie combo kan dat worden
! "Metal Ace"?
! "Metal Ace"?
0
geplaatst: 4 april 2011, 11:20 uur
Een soort van samenwerking. Masta Ace rapt op oude beats van Doom. Dat klinkt niet al te interessant.
0
geplaatst: 4 april 2011, 15:13 uur
Volgens mij is varsity blues 2 van murs vanaf vandaag of dit weekend gelekt (uitgebracht)
0
geplaatst: 4 april 2011, 16:37 uur
Om even terug te komen op mijn bericht:
Masta Ace zegt zelf op twitter dat "MA DOOM" in mei/juni uitkomt.
Ik hoop alleen dat ik die oude beats van DOOM nog niet ken. Anders is het een leuk tussendoortje.
Masta Ace zegt zelf op twitter dat "MA DOOM" in mei/juni uitkomt.
Ik hoop alleen dat ik die oude beats van DOOM nog niet ken. Anders is het een leuk tussendoortje.
0
geplaatst: 4 april 2011, 19:12 uur
Hmm ik kijk er wel naar uit. Als Ace een beetje zijn best doen kan dit nog wel vet worden denk ik. Met Doom's oude beats zit het sowieso goed. 

0
geplaatst: 6 april 2011, 18:45 uur
Yep als de producties dope zijn op dat album wordt het sowieso een van de sterkere platen dit jaar want vakill vind ik een top mc. Die sample in deze clip is alvast vetjes.
0
Maxmus
geplaatst: 7 april 2011, 12:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ed O.G. brengt op 17 mei zijn nieuwe album A Face In The Crowd uit. Producties van o.a. Primo.
Dit is volgens mij al de 1ste track die geleaked is.
Klinkt ok maar niet heel speciaal.
Ben toch wel benieuwd wat het gaat worden, hoop niet weer op een album waar 50% door statik selektah word produced..
0
geplaatst: 8 april 2011, 18:05 uur
Wat zie ik nu Made Men. Ik ben benieuwd. Vond het nummer No Classic en Hamburger Hill erg vet. Misschien de terugkeer van Benzino en Made Men??
0
geplaatst: 9 april 2011, 13:50 uur
Maxmus schreef:
(embed)
Ben toch wel benieuwd wat het gaat worden, hoop niet weer op een album waar 50% door statik selektah word produced..
(quote)
(embed)
Lekker zomerse track man!
0
Rene1979
geplaatst: 10 april 2011, 17:35 uur
Albums waar ik wel naar uitkijk
Edo G
MA Doom
Vakill
Random Axe
Murs - Varsity Blues 2 is inderdaad gelekt, albumart is alleen nog niet op een juiste wijze gelekt om hem hier te plaatsen. Vette plaat weer mede door de producties van Aesop...
Edo G track is wel vet hoor.
Edo G
MA Doom
Vakill
Random Axe
Murs - Varsity Blues 2 is inderdaad gelekt, albumart is alleen nog niet op een juiste wijze gelekt om hem hier te plaatsen. Vette plaat weer mede door de producties van Aesop...
Edo G track is wel vet hoor.
0
geplaatst: 12 april 2011, 09:45 uur
AHahahah good one
ik kijk er stiekem wel naar uit al geloof ik nooit dat die nog ooit uitkomt.
ik kijk er stiekem wel naar uit al geloof ik nooit dat die nog ooit uitkomt.
0
toris
geplaatst: 12 april 2011, 12:38 uur
Het lijkt nu echt uit te komen, aangezien het al af is. No Hope en My Lady zijn echt dope. Als het hele album zoals die 2 nummers klinkt, zou ik niet weten waarom ze het niet uit zouden brengen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 april 2011, 13:17 uur
Inderdaad Harderwiek, ik had ze allebei nog nooit geluisterd dus dat heb ik net effe gedaan. No Hope is wel zeker dope.
0
geplaatst: 12 april 2011, 13:24 uur
Ik vind My Lady juist erg mooi! Net als No Hope wat nog een mooiere nummer is. Maar die nummers zijn al wat ouder denk niet dat ze op het album komen.
0
geplaatst: 12 april 2011, 15:08 uur
Rene1979 schreef:
Thx, ik dacht al dat ie fake was. Nog geen kans gehad om te beluisteren maar dat ga ik zeker wel doen.
* denotes required fields.