MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Met de cover zoals je em overal vindt dus ik denk dat ie wel kan toegevoegd worden. Is dit trouwens geen EP, wie koopt er nu een EP... de enige EPs die ik eventueel zou kopen zijn er van atmosphere en dan nog enkel diegene met meer dan 10 nummers.

thgryda schreef:
wie koopt er nu een EP...

Ikke.

Liever een EP van twintig minuten dan een full-length van tachtig minuten. Maar dat is een andere discussie.

Dat komt omdat een album zelden 80 minuten weet te boeien

En EP's zijn korter, maar krachtiger. Het argument dat een EP 'gemakkelijker' is vind ik persoonlijk een nonargument. Jammer dat R&P hier niet is, anders had hij vast een nonnengrap gemaakt.

Rene1979
Varsity Blues 1 is ook een EP. Die is echt te gek. De nieuwe EP is ook te gek..

Maxmus
Vet nummer van Murs, vind de beat ook zeer top.
Mooie locatie ook om te filmen hehe.

-d-
Klein berichtje van MA Doom uit de hiphoptelegraaf. Klik
En er komt een re-release einde dit jaar van Disposable Arts.

Vet nummer en vette clip rene ik ga de EP zo meteen eens checken

edit: fijne EP, betere werk van murs in vgl met zijn recentere materiaal

discipline schreef:
Ik kan echt niet wachten op de nieuwe van Chino XL weet iemand hier wat meer over?
Komt volgens Chino nu in juli uit.

Nice. Het nummer met Celph Titled op de Premo beat wordt sowieso hard.

Ik betwijfel de dopeheid van een nieuwe Apathy... Ik bedoel, Xzibit? Ik moet zeggen dat ik Bill en Ap een goede combinatie vond op Back snow. Vinnie brengt toch een leuk refreintje in dat nummer dat je hoort. Ik ben een erg grote fan van Slaine, kan niet misgaan denk ik. Celph en Ap is gewoon bijna een legendarisch duo. Steele zou een heel dope track kunnen maken met Ap, beide wel in staat goede maatschappijkritische stuff te maken. Ik hoop dan eigenlijk wel op één kapot lange posse cut met een dope beat (niet zoals The Ultimatum op laatste AotP) met daarop iedereen van AotP en iedereen van de Demigodz. Op zo'n "Seven" kaliber beat, dat kan alleen maar puur episch worden... Iedereen 8 lines ofzo... Dat is nou de shit waar ik van droom! (Okee, niet echt, maar het klinkt leuker zo!)

''yeah it's been halfway finished for years now. trust me when i say it is the next project apathy and i are going to focus on finishing up after he drops his upcoming "honkey kong" album (which is basically done) which features ME on TWO amazing songs...one of which is a DJ PREMIER produced banger and the other is an AOTP meets DEMIGODZ allstar posse cut. so we still got music coming even if we are slow moving fuckheads.''

Aldus Celph Titled op de vraag wanneer er een album van Demigodz uitkomt. Dus ik denk dat je droom uitkomt

Celph's nieuwe album komt er ook aan (hopelijk dit jaar), en hij gaat The Fresh Prince of Hell’s Lair heten . Dat wordt dus eigenlijk zijn échte solo-debuut. Had hem overigens een mail met wat vragen naar Celph gestuurd en hij antwoordde keurig netjes en volledig terug, dus als je vragen hebt voor hem, mail naar: [email protected].

Goed nieuws.

Dat is zeker goed nieuws en die titel. Grote kanshebber voor album van het jaar (als die dit jaar uitkomt).

De reeds aangekondigde track met Sean Price van hun aankomend album
Die psychopaat met z'n rare ogen en kapsel vind ik trouwens veruit de beste rapper van Dope D.O.D.

MAS
MJ_DA_MAN schreef:
Celph's nieuwe album komt er ook aan (hopelijk dit jaar), en hij gaat The Fresh Prince of Hell’s Lair heten

@FlyLo: Nice.
Via ander forum:

MED - This is your live Ft. Blu (prod. Exile)
hiero
Hoort hier wel thuis denk ik.

Harco
Vandaag dropt Prodigy's nieuwe EP: Prodigy - The Ellsworth Bumpy Johnson EP (2011)

panjoe (moderator)
Nice beat van Exile. Ook MED voel ik weer eens, het is altijd maar even afwachten met hem.

Sneak previewtje van El-P. Klinkt weer geweldig rivella.

-d-
Nieuwe album van Smif N Wessun 'Monumental' komt uit op 28 juni geproduceerd door Pete Rock.
Hier is de teaser:

Random Axe - The Hex

Eerste single van het album.
Het album dropt 14 Juni..

-d-
Ik zat net op de site van Duck Down the kijken en stond dat ook een album van 9th Wonder & Buckshot 'The Solution' uitkomt binnenkort.

panjoe (moderator)
Wat een dope teaser van Smif n Wessun .

Nummer van Random Axe valt tegen.

Harco
Delars schreef:
Random Axe - The Hex

Eerste single van het album.
Het album dropt 14 Juni..

Wat een saaie track is dat, zeg.

Die teaser is tof, maar ik wilde Tek en Steele eigenlijk toch even horen rappen.

Ik vind het wel een aardige track van Random Axe..

Inderdaad wel een aardige track, maar ik verwacht niet dat het veel beter wordt.

Benieuwd naar de nieuwe Smif-N-Wessun, klinkt goed alvast!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.