MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Weet iemand trouwens iets af van een nieuw POS album dat dit jaar nog uit zou moeten komen (wat ik niet meer verwacht)?

De groep waarin P.O.S. zit (Doomtree) brengt dit jaar wel een nieuw album uit (22 november).
Hier kan je hem pre-orderen.

EDIT: Er is ook al een single:

Ik weet het niet zo met Doomtree. Er zitten zulke getalenteerde rappers in, maar er is nog nooit wat spectaculairs uit gekomen. Wat er zeker wel in zit, erg benieuwd naar een nieuw album!

P.O.S en Dessa zijn wel geniale vocalisten (check bijvoorbeeld The Gayngs, een project waaraan ze mee hebben gewerkt), de rest doet daar inderdaad wel wat voor onder (Sims, bijvoorbeeld, kan zich in een groep nooit goed onderscheiden van P.O.S en staat vrijwel altijd in zijn schaduw).

Colucci_Era schreef:
De groep waarin P.O.S. zit (Doomtree) brengt dit jaar wel een nieuw album uit (22 november).
Hier kan je hem pre-orderen.

EDIT: Er is ook al een single:
(embed)

Weet ik. De eerste dag dat het kon, heb ik hem gepre-ordered.

Ik was gewoon benieuwd omdat, toen ik het Grieves album binnenkreeg, er stond dat POS ook met een nieuw album zou komen dit jaar. =]

Ik vind Mike Mictlan op het groepalbum wel heel vet. "Rap won't save you!"

Ja maar die sticker die je daarbij kreeg was helemaal in het begin van het jaar gedrukt. Dus zal wel vertraging opgelopen hebben

Die sticker heb ik ook gekregen. Er stond ook op dat Brother Ali dit jaar nog met een album zou komen, maar dat is dus ook vertraagd.

Hij heeft van de week bekendgemaakt dat die begin 2012 gaat komen!

Serieus?

Ga niet elke post een pagina terug

Hoeft ook niet, want het staat keurig op deze pagina.

MJ_DA_MAN schreef:
Hoeft ook niet, want het staat keurig op deze pagina.

Dat staat dus op de vorige pagina. Als je irritant doet, doe het dan goed.

Bij mij wel . En ga Virtuoso luisteren of zo.

Colucci_Era schreef:
Het album van Chino XL zal 11 oktober uitkomen. De tracklist wordt 17 september bekend gemaakt
Moet nu 17 november uitkomen (eerst via iTunes) en maandag wordt het officieël aangekondigd plus de tracklist bekend gemaakt. Het wordt overigens een dubbelalbum.

Ik hoop trouwens dat dat album van Doomtree er toch een beetje anders uit gaat zien dat die single... Dat dat een eenmalig experiment is...

Unknown Prophets - World Premier 2 is net gedropped, heb em nu toegevoegd.

Klinkt erg lekker so far...

SmooVth heeft een nieuw album gereleased, Red Dot Plot... Weet iemand hier meer over?

Zijn derde studioalbum dat op Digi Crates uitkomt, ook fysiek te verkrijgen.

SmooVth ~ Red Dot Plot « Digi Crates Records - digicrates.com

Bop Alloy is bezig met een (soort van) zelfde project als Hiphopleeft, alleen gaat het hier om een tape/album met "Remixes and Revisions". Link.
Cover is gemaakt door Jelle Smid aka Silky & Smooth.
Mooie cover trouwens.

Weet niet of hij al gedropt was, maar dit ga ik denk niet checken. Het geniale van veel van de beats van Snowgoons is eraf. Ze zijn nu vaak vet, maar hadden van veel producers kunnen zijn, ze missen een Snowgoons sound imo. En tsjah, MOP is ook niet wat het geweest is, hoewel ze niet heel verkeerd.

Cover is wel

Mb.
Billy Danze klinkt hongerig, joh!

Rhythm & Poetry schreef:
Zijn derde studioalbum dat op Digi Crates uitkomt, ook fysiek te verkrijgen.

SmooVth ~ Red Dot Plot « Digi Crates Records - digicrates.com

Vind 't maar saai

Jezus. Ben gaan tellen, Sparta is de twaalfde Snowgoons release sinds 2009.

Vandaar dat er een lagere kwaliteit is over het algemeen. Over Black Snow deden ze in ieder geval nog een jaar...

Over de albums die gaan komen (excl. de plaat met M.O.P.) plus het album met Reef hebben ze ook een hele tijd gedaan; langer dan een jaar zelfs als het goed is.

Kan, maar tegelijkertijd waren ze met nog heel wat andere projecten bezig. Wat ik bedoel natuurlijk is concentreren op één project. Het is alsof ze elk beatje dat ze hebben gebruikt willen hebben, terwijl, wat ik bijvoorbeeld op de MOP plaat merk, ze lang niet allemaal dat Snowgoons niveau halen.

Ik vind het jammer.

Grip Grand komt op 25 november met z'n nieuwe album, genaamd Rewinder... Ben best benieuwd!

Mb.

DJ MF Shalem had ook de producties van het album van Haji P verzorgd. Ik ben benieuwd.

-d-
Klinkt lekker nieuwe nummer van Grip Grand en ben ook benieuwd naar het nieuwe album.

The Psychic World of Walter Reed van Killah Priest heeft EIN-DE-FUCK-ING-LIJK een releasedatum: 30 januari 2012.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.