Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2012, 21:16 uur
Heerlijk nummer juist, stuk beter dan het meeste werk van Us. Jake One en Brother Ali is een goede combinatie.
0
geplaatst: 4 januari 2012, 09:46 uur
Ik vond US wel erg vet, die rustige ant beats in combo met de wat agressievere stijl van brother ali. Maar ik denk dat de combo met jake one wel vet wordt, als jake one beats kan leveren van het niveau van the stimulus package teminste... Want ali is toch wel een stukje beter dan freeway.
0
geplaatst: 4 januari 2012, 19:07 uur
I Self Devine heeft nieuw album en mixtape aangekondigd. 8 maart moet het uitkomen bij Rhymesayers en het album draagt de titel The Sounds Of Low Class America. Toch wel benieuwd naar!
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ZREysldAzM[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ZREysldAzM[/embed]
0
geplaatst: 5 januari 2012, 16:00 uur
YouTube - New Chief Kamachi "Get Righteous or Die Tryin"
Nieuwe leak van de nieuwe Kamachi release die 30 januari uit gaat komen op NoizeGallery.
Ik heb er best zin in!
Het koorsampletje dat zo nu en dan langskomt is errug dope.
Nieuwe leak van de nieuwe Kamachi release die 30 januari uit gaat komen op NoizeGallery.
Ik heb er best zin in!

Het koorsampletje dat zo nu en dan langskomt is errug dope.
0
geplaatst: 5 januari 2012, 21:27 uur
Harderwiek schreef:
I Self Devine heeft nieuw album en mixtape aangekondigd. 8 maart moet het uitkomen bij Rhymesayers en het album draagt de titel The Sounds Of Low Class America. Toch wel benieuwd naar!
(embed)
(embed)
Vanaf vandaag is zijn mixtape LA State of Mind te downloaden: Klik
0
geplaatst: 6 januari 2012, 10:00 uur
0
Maxmus
geplaatst: 7 januari 2012, 21:26 uur
Apollo Brown has been locked away the last 6 months working on an amazing emcee/producer collaboration with the legendary OC. After trips back and forth between Detroit and NY, the album is in the final stages of mastering. Being that they're friends and each a big fan of the other, the album was fluid in the making.
The project was conceptualized in New York and then completely recorded in Detroit. The duo decided to keep the album pure Apollo & OC with no features at all. Each of the 16 songs have a different concept and feel with an overall sound that is straight to the point Hip-Hop, no gimmicks. Trophies will be released on Mello Music Group March 27th.
Kreeg ik in mijn mail box, ben wel benieuwd wat het gaat worden.
Hoop niet dat de beats te 1 tonig gaan klinken, wat soms wel het geval is bij apollo brown.
The project was conceptualized in New York and then completely recorded in Detroit. The duo decided to keep the album pure Apollo & OC with no features at all. Each of the 16 songs have a different concept and feel with an overall sound that is straight to the point Hip-Hop, no gimmicks. Trophies will be released on Mello Music Group March 27th.
Kreeg ik in mijn mail box, ben wel benieuwd wat het gaat worden.
Hoop niet dat de beats te 1 tonig gaan klinken, wat soms wel het geval is bij apollo brown.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 januari 2012, 14:10 uur
Elohim schreef:
Ik kan het me ook niet herinneren dat het al is gezegd, dus zeg ik het maar! Brother Ali komt met een nieuw album, in ieder geval gedeeltelijk geproduceerd (misschien geheel? Weet ik niet) door Jake One.
YouTube - Brother Ali - Writer's Block (prod. Jake One)
Zelf ben ik geen fan van Jake One, zeker niet in combinatie met Ali, maar ach... Hij maakt zelf veel goed.
Hmmz... Ik denk het dus van wel... Jammer, Ant is vetter.
Ik kan het me ook niet herinneren dat het al is gezegd, dus zeg ik het maar! Brother Ali komt met een nieuw album, in ieder geval gedeeltelijk geproduceerd (misschien geheel? Weet ik niet) door Jake One.
YouTube - Brother Ali - Writer's Block (prod. Jake One)
Zelf ben ik geen fan van Jake One, zeker niet in combinatie met Ali, maar ach... Hij maakt zelf veel goed.
(quote)
Hmmz... Ik denk het dus van wel... Jammer, Ant is vetter.
Ik had steeds geen tijd en/of ruimte om deze te luisteren, maar: chapeau
!Sinds het Rhymesayers concert ben ik Ali meer gaan waarderen (ik wil zn solo werk allemaal nog eens gaan luisteren want, tja, je kan eigenlijk niet op hem haten na zo'n performance), en Jake One heeft me nooit echt teleurgesteld... Bovendien klinkt dit m.i. echt heel goed.
0
geplaatst: 10 januari 2012, 19:23 uur
Iron Solomon gaat met een album komen. Ik ken de man niet erg goed eigenlijk, maar dit kreeg ik te horen via Duckdown.
Ik kijk er niet erg naar uit, eerlijk gezegd.
Onder andere Drake en één of andere kerel van MTV News worden geciteerd om aan te geven hoe goed hij wel niet is. Maar ach, misschien is het interessant.
Fresh off the heels of Redrum Radio, a Halloween inspired Mix CD released October 31st of last year, the MC is ready to release his debut album Monster on March 27th through Royal/3D. Set to appear on the record are established artists such as Talib Kweli, Jean Grae, Paul Wall, and Novel, as well as the legendary DMC of Run-DMC fame and more...
Monster is produced entirely by Iron Solomon and his in-house team of producers and musicians. The album will mesh trunk-rattling 808's with hard-hitting drums, soaring strings, lush synths and soulful horns, while remaining strongly rooted in the aggressive, witty lyricism Solomon is known for.
Monster is produced entirely by Iron Solomon and his in-house team of producers and musicians. The album will mesh trunk-rattling 808's with hard-hitting drums, soaring strings, lush synths and soulful horns, while remaining strongly rooted in the aggressive, witty lyricism Solomon is known for.
Ik kijk er niet erg naar uit, eerlijk gezegd.
Onder andere Drake en één of andere kerel van MTV News worden geciteerd om aan te geven hoe goed hij wel niet is. Maar ach, misschien is het interessant.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 10:27 uur
Vinnie Paz heeft vandaag gemeld dat zijn tweede solo album in Februari het licht zal zien en The Priest of Bloodshed (of was dat al bekend?) gaat heten.

0
geplaatst: 11 januari 2012, 11:08 uur
Dat is een mixtape; zijn officiële tweede album, God of the Serengeti, komt ook dit jaar uit.
0
geplaatst: 11 januari 2012, 20:20 uur
Nieuwe KRS-One, blijkbaar? Een plaat met DJ Kenny Parker. En er komt ook een nieuwe Medicine Show van Madlib aan. Netjes.
Edit: Oh, die van Madlib is al uit sinds december 2011.
Edit: Oh, die van Madlib is al uit sinds december 2011.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 13:45 uur
Vanaf vandaag is het nieuwe album van Nacho Picasso in samenwerking met Blue Sky Black Death te downloaden:
Lord Of The Fly | Blue Sky Black Death and Nacho Picasso - nachopicasso.bandcamp.com
Lord Of The Fly | Blue Sky Black Death and Nacho Picasso - nachopicasso.bandcamp.com
0
geplaatst: 13 januari 2012, 16:41 uur
Ik weet niet of het hier al is geplaatst, maar in 2012 komen onder andere een nieuw album van AotP uit en een album van C-Lance & DJ Lethal. Over twee weken komt het album Mission Statement van Diabolic uit. Het album van AotP gaat trouwens 'In Death Reborn' heten.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 16:46 uur
Mission Statement is een single, niet het album; dat gaat Fightin' Words heten en heeft nog geen releasedatum.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 16:49 uur
Ok, ik las het op de facebook van C-Lance.
''Diabolic "Mission Statement" (Produced by C-Lance) Dropping in TWO weeks''
My bad.
''Diabolic "Mission Statement" (Produced by C-Lance) Dropping in TWO weeks''
My bad.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 16:52 uur
Ja ik las dat dus ook en twijfelde of het ging om een album of single, maar toen ik Diabolic's Facebook checkte was het duidelijk.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 16:55 uur
Weet jij al iets meer over het AotP album? Wie er mee doen bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 17:00 uur
Nee, er is alleen bekend dat C-Lance wat beats verzorgd en dat het dit jaar uit moet komen. Ze zijn ook pas net begonnen met het album.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 17:59 uur
Harderwiek schreef:
Vinnie Paz heeft vandaag gemeld dat zijn tweede solo album in Februari het licht zal zien en The Priest of Bloodshed (of was dat al bekend?) gaat heten.
(afbeelding)
(afbeelding)
Dope! Vette cover ook.
0
geplaatst: 13 januari 2012, 18:20 uur
Ik las op hiphopleeft.nl over een release van Black Thought & Danger Mouse? Daar wist ik niks van! Gaat die zeker uitkomen? Dat is echt iets om ver-schrik-ke-lijk naar uit te kijken dan 

0
geplaatst: 13 januari 2012, 20:15 uur
Precies, net als Chico & the Man een soort van underground-Detox
Heb er een heel hard hoofd in dat hij dit jaar uitkomt (of is er nieuwe informatie gekomen die ik heb gemist?).
Heb er een heel hard hoofd in dat hij dit jaar uitkomt (of is er nieuwe informatie gekomen die ik heb gemist?).
0
geplaatst: 14 januari 2012, 13:55 uur
Hij had vorig seizoen zelfs een releasedatum ergens in december, en er was ook al een single/video in aantocht. Ook waren er beelden van the making of, dus ze zijn er wel mee bezig. Het album moest ook steeds opnieuw worden gemaakt, of anders gezegd: ververst, omdat Kno een aantal beats die eigenlijk bestemd waren voor Chico & the Man (waaronder The Gates) gebruikte voor andere albums.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 13:04 uur
Oh ja van Chico & The Man wist ik, weet je heel toevallig of er ook meer info is uitgekomen van het Danger Mouse/ Black Thought project?
0
geplaatst: 15 januari 2012, 16:25 uur
Black Thought heeft vorig jaar laten weten dat het album nog steeds in de maak is.
* denotes required fields.