Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2012, 13:47 uur
Het is ook niet bepaald mijn smaak. Toch veel rappers die hun beste tijd allang hebben gehad of nog nooit een volledig album hebben kunnen boeien.
0
geplaatst: 14 november 2012, 14:28 uur
Ik weet ook helaas niet meer van Cilvaringz nieuwe Wu-Tang project af. De link die jij eerder hebt gegeven in het topic moet iedereen eigenlijk op het hoogte houden. Volgens mij is Cilvaringz nu bezig met editen, mixen en masteren. Ik verwacht hem op zijn vroegst rond april of mei en denk zelfs misschien aan Q3 of zelfs Q4. Ik hoop alleen niet dat het project rond dezelfde tijd uitkomt met de 20th Anniversary album van Wu-Tang Clan wat nu slechts nog een idee is wat moet worden uitgewerkt. Cilvaringz heeft gezegd dat het project te krachtig is en dat hij zeer waarschijnlijk tegen problemen gaat aanbotsen omdat het een dubbelalbum is met elite killabees en alle mainmembers.
2013 wordt denk ik inderdaad een erg mooie jaar voor hiphopliefhebbers.
2013 wordt denk ik inderdaad een erg mooie jaar voor hiphopliefhebbers.
0
geplaatst: 14 november 2012, 15:54 uur
Esoteric komt ook nog met een nieuwe plaat in 2013 genaamd Machete Mode, het (hoogstwaarschijnlijke) nadeel is dat deze plaat geheel wordt geproduceerd door Stu Bangas.
0
geplaatst: 14 november 2012, 16:47 uur
MJ_DA_MAN schreef:
- R.A. the Rugged Man - Legends Never Die
- Virtuoso & Snowgoons - CoVirt Ops 1.21: Snow Blind
- Ghostface Killah - Twelve Reasons To Die (moest eigenlijk deze maand uitkomen maar is uitgesteld)
- Ghostface Killah - Twelve Reasons To Die (moest eigenlijk deze maand uitkomen maar is uitgesteld)

0
geplaatst: 14 november 2012, 16:55 uur
Met Home van Nosaj Thing (22 januari 2013) heb ik de eerste plaat van het komende jaar om naar uit te kijken. 

0
geplaatst: 14 november 2012, 17:22 uur
- Demigodz - Killmatic
- Killah Priest - The Psychic World of Walter Reed
- CZARFACE (7L & Esoteric en Inspectah Deck) - n.n.b.
- Al'Tarba vs. Lord Lhus - Acid & Vicious
- Ill Bill - The Grimy Awards
Hier kijk ik wel naar uit. Vooral R.A., Demigodz, CZARFACE en Virtuoso.
Het vervolg van F&L2, van Lupe, moet ook ergens begin volgend jaar uitkomen. Kan ook bijna alleen maar goed zijn.
En Apathy & Celph komen samen met een album, zal ook ergens begin volgend jaar uitkomen (weer MJ_DA_MAN wel).
- Demigodz - Killmatic
- Killah Priest - The Psychic World of Walter Reed
- CZARFACE (7L & Esoteric en Inspectah Deck) - n.n.b.
- Al'Tarba vs. Lord Lhus - Acid & Vicious
- Ill Bill - The Grimy Awards
Hier kijk ik wel naar uit. Vooral R.A., Demigodz, CZARFACE en Virtuoso.
Het vervolg van F&L2, van Lupe, moet ook ergens begin volgend jaar uitkomen. Kan ook bijna alleen maar goed zijn.
En Apathy & Celph komen samen met een album, zal ook ergens begin volgend jaar uitkomen (weer MJ_DA_MAN wel).
0
geplaatst: 14 november 2012, 17:37 uur
En Celphs solo-album? Fresh Prince of Hel's Lair ofzo?
Verder nog southern releases in het vooruitzicht? Ben de kijk er de laatste tijd wat op kwijt omdat ik weer meer naar andere genres luister. Het zal wel aan het seizoen liggen.
Verder nog southern releases in het vooruitzicht? Ben de kijk er de laatste tijd wat op kwijt omdat ik weer meer naar andere genres luister. Het zal wel aan het seizoen liggen.
0
geplaatst: 14 november 2012, 18:00 uur
Celph moet inderdaad ook nog met een solo-album komen, maar volgens mij is dat pas weer daarna.
De southern HipHop ben ik momenteel ook een beetje kwijt. Big Boi en T.I. komen binnenkort met albums.
De southern HipHop ben ik momenteel ook een beetje kwijt. Big Boi en T.I. komen binnenkort met albums.
0
geplaatst: 14 november 2012, 18:30 uur
Die plaat staat idd ook op de planning maar niet voor begin volgend jaar. Sowieso genoeg Celph de komende tijd: naast het Demigodz-album doet hij zoals ik al een tijdje geleden meldde ook nog een EP en album (wat He$$el_01 dus ook zegt, al denk ik niet dat we dat album begin volgend jaar al mogen verwachten) met Apathy en komt het nieuwe AotP-album er ook nog aan, alleen is over dat laatste al tijden niks meer gemeld. Zal iig ook volgend jaar uitkomen i.p.v. dit jaar zoals dat in eerste instantie op de planning stond.
0
geplaatst: 14 november 2012, 18:31 uur
Even heel iets anders, ik was van plan om in 2013 weer eens een ouderwets grote hiphop-k.o./ladder te organiseren (nummers). Dus dat jullie het weten. Houd het netjes en zorg dat je op de site mag blijven. 
Ook een soort van project. Dus daarom.

Ook een soort van project. Dus daarom.
0
geplaatst: 15 november 2012, 22:36 uur
Volgens de twitterpagina van Esoteric komt het project 7L & Esoteric samen met Inspectah Deck uit in februari van het komende jaar.
0
geplaatst: 16 november 2012, 16:41 uur
22 november: nieuwe EP van Sticks. Moon is de producer. Sticks & Moon - Stick Bukowski (2012)
0
geplaatst: 16 november 2012, 17:22 uur
In belangrijker nieuws:
Vast Aire and Vordul Mega are currently in the studio working on their second LP.
Cannibal Ox Recording Sophomore Album, Due In 2013 | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHop DX - hiphopdx.com
Vast Aire and Vordul Mega are currently in the studio working on their second LP.
Cannibal Ox Recording Sophomore Album, Due In 2013 | Get The Latest Hip Hop News, Rap News & Hip Hop Album Sales | HipHop DX - hiphopdx.com
0
geplaatst: 16 november 2012, 18:38 uur
En voor de mensen die zich afvragen of het (gedeeltelijk) geproduceerd wordt door El-P luidt het antwoord: nee (hoogstwaarschijnlijk).
0
geplaatst: 16 november 2012, 18:57 uur
Maar dat was, in 2006, ook niet de bedoeling lees ik. Project kan eigenlijk alleen maar tegenvallen heb ik het idee.
0
geplaatst: 16 november 2012, 19:03 uur
Producers en gastartiesten zullen denk ik uit de Man Bites Dog Records-hoek komen.
0
geplaatst: 17 november 2012, 13:28 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Maar dat was, in 2006, ook niet de bedoeling lees ik. Project kan eigenlijk alleen maar tegenvallen heb ik het idee.
Zelfde gevoel heb ik. Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen, beter dan Cold Vein wordt het sowieso niet ben ik bang.
0
geplaatst: 17 november 2012, 13:31 uur
Jammer dat Sticks' teksten op die beats van Moongod echt van het laagste niveau zijn (van de 2 die ik al heb gehoord dan). Moongod is namelijk echt een klasse producer en Sticks 2012 heeft sterke productie.
0
geplaatst: 5 december 2012, 09:35 uur
Slaine heeft aangekondigd begin 2013, voor zijn The Boston Project album, een EP uit te brengen.
0
geplaatst: 20 december 2012, 16:57 uur
Glaciers of Ice schreef:
Volgens de twitterpagina van Esoteric komt het project 7L & Esoteric samen met Inspectah Deck uit in februari van het komende jaar.
Hij staat nu voor 19 februari gepland. Hopelijk houden ze zich eraan.... Iets om naar uit te kijken.
0
geplaatst: 20 december 2012, 17:21 uur
Weet iemand of en zo ja op welk album 'Kush' staat van Dr. Dre featuring Snoop Dogg en Akon?
0
geplaatst: 20 december 2012, 18:58 uur
FlyLo schreef:
Komt op Detox, als die ooit uitkomt
Nee, komt er niet op.Komt op Detox, als die ooit uitkomt
0
geplaatst: 20 december 2012, 22:16 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nee, komt er niet op. Ooit had hij gezegd van wel, dus dat is een relatief recente wijziging?
0
geplaatst: 21 december 2012, 12:20 uur
FlyLo schreef:
Nee, is al meer dan een jaar bekend: klik (INAD = I Need a Doctor).(quote)
Ooit had hij gezegd van wel, dus dat is een relatief recente wijziging?
0
geplaatst: 21 december 2012, 12:40 uur
Het nieuwe album van Swollen Members (Madchild, Prevail, Rob the Viking), Beautiful Death Machine, moet in februari uitkomen.
0
geplaatst: 22 december 2012, 20:08 uur
KILLmatic van Demigodz (Apathy, Celph Titled, Ryu, Esoteric, Motive en Blacastan) heeft eindelijk een releasedatum: 5 maart volgend jaar.
* denotes required fields.