menu

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
avatar van Silky & Smooth
Nee, de beat is perfect, maar toch vind ik Papoose heerlijk komen!

avatar van Jellemans
Ik kijk zelf het meest uit naar de samenwerking tussen Freddie Gibbs en Madlib. Ik vond Thuggin', Deep en Shame behoren tot de beste nummers van 2011.

Improvision
Co-sign met Jellemans, buiten Terrorist allemaal topkwaliteit.

En Papoose weet nooit zijn beats uit te pikken, en daardoor zal hij altijd blijven klinken als een mixtape/battle/freestyle-rapper. Als hij dan rapt over een goede beat is het geniaal. Beetje zoals Cassidy, die heeft door zijn productiekeuzes op zijn albums het ook nooit echt waargemaakt.






Dennisami
He$$el_01 schreef:
Ik verwacht er ook veel te veel van ben ik bang. Maar ja, dit was het eerste nummer dat ik van hem hoorde:

(embed)

Als deze Papoose op het album te vinden is kan het wel erg leuk worden. Niet te commercieel willen zijn dus.


Alphabetical Slaugther idd!

Hij is bezig met een nieuwe van Z tot A toch?

avatar van 'rens.
Er komt dit jaar een album van Winne Jiggy en Sticks

avatar van Glaciers of Ice
En Dr. Moon (Moongod Allah) toch?

avatar van 'rens.
Jep, Moon produceert alles!

avatar van He$$el_01
Dennisami schreef:
(quote)


Alphabetical Slaugther idd!

Hij is bezig met een nieuwe van Z tot A toch?


Ja, dat is hij al een tijdje toch?

avatar van MJ_DA_MAN
MJ_DA_MAN schreef:
- Killah Priest - The Psychic World of Walter Reed
Staat nu gepland voor een iTunes-release op 25 januari. Neem aan dat hij ook nog op CD uitkomt.

Edit: op Twitter zegt Priest dat het album op 25 februari uitkomt. Hopelijk bedoelt hij dat het album op 25 januari via iTunes uitkomt en een maand later op CD.

avatar van Jellemans
MJ_DA_MAN schreef:
Hopelijk bedoelt hij dat het album op 25 januari via iTunes uitkomt en een maand later op CD.

Ik snap niet waarom een artiest dat zou doen?

avatar van MJ_DA_MAN
Jellemans schreef:
(quote)
Ik snap niet waarom een artiest dat zou doen?
Kunnen meerdere redenen voor zijn. Als je bijv. de fysieke en digitale versie op dezelfde dag uitbrengt zullen mensen een van de twee versies kopen; wanneer er een maand of meer tussen zit zullen velen eerst de digitale versie kopen en later ook de CD zelf. Overigens zal dat niet het geval zijn bij Priest: hij wil het album graag uitbrengen en als het mogelijk zou zijn geweest was album allang uitgekomen via iTunes en CD, maar dat kon door diverse dingen niet. Maar goed, eerst even afwachten hoe het nou precies zit.

avatar van -d-
-d-



Al een tijdje uit maar heb de videoclip hier niet voorbij zien gaan dus hierbij.

Dennisami
He$$el_01 schreef:
(quote)


Ja, dat is hij al een tijdje toch?


Jazeker ik zag laatst op youtube een interview waar die zij dat het hem maanden duurt om zo'n nummer te maken xD

avatar van MJ_DA_MAN
Cover van Demigodz - Killmatic, dat dus vanaf 5 maart te koop is:

(afbeelding)


avatar van MJ_DA_MAN
Overigens hoeven we dit jaar niet de volgende albums te verwachten:

- Army of the Pharaohs - In Death Reborn
- Celph Titled - The Fresh Prince of Hell's Lair

Eerstgenoemde komt op zijn vroegst volgend jaar uit en Celph heeft nog niks opgenomen voor zijn nieuwe soloplaat; alleen geschreven, en met het aankomende Demigodz-album, de projecten met Apathy plus eventueel de opnames van In Death Reborn in het vooruitzicht kan ik vrijwel zeker vaststellen dat we dat album dus ook niet dit jaar hoeven te verwachten.

avatar van Glaciers of Ice
Vette cover.

avatar van He$$el_01
Zeker weten. Heb er zin an.

avatar van MAS
MAS
Vette cover idd! Ben sowieso benieuwd naar een Demigodz album.


avatar van Silky & Smooth
Erg dope cover! Zou vet zijn als ze er een poster bij doen. Dan ga ik hem (bijna) zeker weten kopen!

Raffael1977
IK zeg niet altijd maar vaak koop ik albums bij UGHH en daar krijg je regelmatig posters/stickers/hangers of 7"singles erbij. Ook bij een x bedrag kan je gratis items uit kiezen en er zitten soms hele vette albums bij van nieuwkomers of andere extra's.

Heb er weer een 7" gehad bij een album van Damu.

avatar van Glaciers of Ice
Zit er geen vette platenwinkel bij jullie in de buurt? Ik bestel ook wel eens van sites (hhv/ughh), maar het liefst bestel ik het in een platenwinkel. Ik ben ook niet verplicht om het te kopen als ik het bestel wat erg voordelig is

Raffael1977
Wat bedoel je met dat laatste?

Is er dan een reden om iets niet te kopen als je het besteld?

avatar van Glaciers of Ice
Raffael1977 schreef:
Wat bedoel je met dat laatste?

Is er dan een reden om iets niet te kopen als je het besteld?

Dat hangt er maar vanaf. Ik bestel weleens vinyl en dan raak ik verrast als ik de plaat hoor, want soms is het dan wel eens slechter dan voorgaande albums . Achteraf besluit ik hem niet te kopen. Het is ook geen probleem voor de beheerder, want hij raakt ze toch wel kwijt. Voor mij is het gewoon handig, omdat ik de plaat zelf kan ophalen als ik aan het diggen ben en ze zijn ook vrij snel binnen.

avatar van MJ_DA_MAN
MJ_DA_MAN schreef:
- Talib Kweli - Prisoner of Conscious
Nieuwe releasedatum: 23 april.

avatar van Glaciers of Ice
Nu maar hopen dat hij niet met slechte similes over Lloyd Banks komt wat het geval was op Gutter Rainbows.

Raffael1977
Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Dat hangt er maar vanaf. Ik bestel weleens vinyl en dan raak ik verrast als ik de plaat hoor, want soms is het dan wel eens slechter dan voorgaande albums . Achteraf besluit ik hem niet te kopen. Het is ook geen probleem voor de beheerder, want hij raakt ze toch wel kwijt. Voor mij is het gewoon handig, omdat ik de plaat zelf kan ophalen als ik aan het diggen ben en ze zijn ook vrij snel binnen.


Je checked toch gewoon of een nieuw album leuk door mp3 te downloaden of ben ik nou gek. Ik ga echt niet afwachten wanneer een album uit komt en dan pas checken of het goed is.

Ik luister die kleine stukjes gewoon op UGHH player en kan dan zo al horen of de sound mij bevalt of niet.

Ik koop ook wel albums bij WOWHD. Veel albums voor een lage prijs maar wel iets langere wacht tijd maar vind ik niet zo erg.

avatar van Glaciers of Ice
Raffael1977 schreef:
(quote)


Je checked toch gewoon of een nieuw album leuk door mp3 te downloaden of ben ik nou gek. Ik ga echt niet afwachten wanneer een album uit komt en dan pas checken of het goed is.

Ik luister die kleine stukjes gewoon op UGHH player en kan dan zo al horen of de sound mij bevalt of niet.

Ik koop ook wel albums bij WOWHD. Veel albums voor een lage prijs maar wel iets langere wacht tijd maar vind ik niet zo erg.


Van sommige artiesten (bijvoorbeeld J. Rawls, Damu, Kev Brown) weet ik bijna zeker dat ik ze vet ga vinden en dan bestel ik al meteen wanneer het mogelijk is en dan is de album nog niet downloadbaar. 9 van de 10 keer koop ik ze gewoon, maar soms zit er een geval tussen waar het teleurstelt.

Raffael1977
Wat betaal jij dan voor zo'n LP?

avatar van Glaciers of Ice
Raffael1977 schreef:
Wat betaal jij dan voor zo'n LP?

Hangt ervan af. Soms koop ik oude records en dan varieert dat van 1 euro tot soms 15 euro (alleen als plaat niet heel bekend is). Bij hiphop ligt het anders, want dan kost vinyl al gauw 21 euro en loopt het uit bij die special editions waar je posters bij krijgt. Aan de ene kant vind ik dat labels soms een beetje misbruik maken van het feit dat er mensen zijn zoals ik die heel erg graag voor de vinyl kiezen in plaats van de cd. Cd's vind ik ook tof, maar als ik zou kiezen zou de keuze zeer makkelijk zijn. Ik ben echter niet zoals Rene1979 die volgens mij om de 2 weken wel hiphopplaten koopt. De prijs in de platenwinkel ligt even hoog als op sites als hhv en ughh of anders 1 euro meer.

Platen die ik recentelijk heb besteld en al binnen heb of nog moet krijgen:
- Liquid Swords (Blauwe Vinyl)
- Adrian Younge presents The Delphonics
- Adrian Younge presents Ghostface Killah

Stuk voor stuk kwaliteitsmuziek

edit: Wat zouden mensen er trouwens van vinden als ik een topic zou maken over albums of singles die je de afgelopen tijd hebt gekocht?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:23 uur

geplaatst: vandaag om 21:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.