Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2013, 20:49 uur
Ah bedankt, al bijna de tweede fout die ik ben begaan met het maken van topics. Voortaan kijk ik wat beter, maar ik kijk meestal alleen in de Muziekgames en R&B en Hip-Hop subforum. Ik wilde het lijstje dan ook alleen beperken tot rap.
0
geplaatst: 17 januari 2013, 18:37 uur
Glaciers of Ice schreef:
Waar kun je deze al pre-orderen (ervan uitgaande dat het 12 Reasons to Die is)?(quote)
- Adrian Younge presents Ghostface Killah
0
geplaatst: 17 januari 2013, 18:53 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Waar kun je deze al pre-orderen (ervan uitgaande dat het 12 Reasons to Die is)? Ik heb hem bij de platenwinkel 'De Jongens van Hemmes' besteld in Groningen. Ik weet niet of je die al kan orderen op het internet, maar ik ken de eigenaar en ik geef meestal aan hem een lijstje door met LP's die ik wil hebben. Volgens mij kan de platenwinkel op zijn vroegst 6 weken van te voren een order plaatsen. Het gaat hier inderdaad om 12 Reasons to Die. Ook geïnteresseerd na al die Ghost teleurstellingen van de afgelopen jaren?
0
geplaatst: 17 januari 2013, 19:40 uur
Glaciers of Ice schreef:
Wu-Block vond ik dus matig; Apollo Kids viel niet mee maar ook niet tegen en Ghostdini zie ik als een eenmalig (best aardig) uitstapje. En ondanks dat Ghost sinds vorig jaar niet meer zo sterk rapt heb ik toch wel vrij hoge verwachtingen van het album, ja.(quote)
Ook geïnteresseerd na al die Ghost teleurstellingen van de afgelopen jaren?
0
geplaatst: 17 januari 2013, 19:44 uur
Jeetje, hij staat er al een uur op. Dat ik dat nog niet heb gezien zeg. 

0
geplaatst: 18 januari 2013, 12:30 uur
5 Maart komt het album van Gensu Dean en Planet Asia uit, genaamd Abrasions. Planet Asia heeft altijd al goede kwaliteiten gehad en Gensu Dean heeft vorig jaar met zijn solo-album een uitstekende producer te zijn! Ben benieuwd.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 13:29 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Wu-Block vond ik dus matig; Apollo Kids viel niet mee maar ook niet tegen en Ghostdini zie ik als een eenmalig (best aardig) uitstapje. En ondanks dat Ghost sinds vorig jaar niet meer zo sterk rapt heb ik toch wel vrij hoge verwachtingen van het album, ja. Ik heb ook enorm hoge verwachtingen van het album, maar dat komt meer door Adrian Younge. Hij weet op de een of andere manier ervoor te zorgen dat alles weer klinkt alsof het vroeger was en hij laat de artiest waar hij dan mee samenwerkt ook precies zo klinken.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 14:37 uur
En toen bleek dat de iTunes-release op 25 januari een fout van een van Priest's personeelsleden en het 25 februari moet zijn, de iTunes-release. Het album komt later nog op CD uit.
0
geplaatst: 18 januari 2013, 23:20 uur
Street King Immortal van 50 Cent is inmiddels uitgesteld tot de lente.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 19:33 uur
Eerste single van het nieuwe Deltron 3030-album, waarvoor nog geen releasedatum is gepland:
0
geplaatst: 19 januari 2013, 19:41 uur
Oei. Heerlijke track. Veel beter dan verwacht. Straalt gewoon die ouderwetse Deltron 3030-sfeer uit.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 21:59 uur
Ow shit! Dat klinkt inderdaad heel dope!
Ben vreemd genoeg nooit achter het vorige Deltron 3030 album gegaan. Is dat in dezelfde stijl als dit? Beter misschien zelfs?
Ben vreemd genoeg nooit achter het vorige Deltron 3030 album gegaan. Is dat in dezelfde stijl als dit? Beter misschien zelfs?
0
geplaatst: 19 januari 2013, 22:30 uur
Wow, dit nummer doet al mijn hoge verwachtingen voor dit jaar verschuiven naar Deltron! Godver, wat gaat Del weer heerlijk!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 januari 2013, 22:43 uur
Ik ben blij dat ze er de tijd voor nemen, want deze track klinkt inderdaad erg goed. Liever een heel album van dit en een paar jaar vertraging dan een snel in elkaar geflanste teleurstelling. Al is het niet moeilijk om mijn verwachtingen te overtreffen na het broddelwerk dat Del de laatste tijd heeft uitgebracht.
En Elohim, het eerste deel is gemiddeld zeker van dit niveau, en op flink wat tracks nog een stukkie hoger.
En Elohim, het eerste deel is gemiddeld zeker van dit niveau, en op flink wat tracks nog een stukkie hoger.
0
geplaatst: 19 januari 2013, 22:44 uur
Hell yeah, wat een track weer. Brengt helemaal het gevoel van deel 1 weer over.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 00:50 uur
Inderdaad een sterke nummer, maar op de eerste Deltron album zou het wellicht het slechtste nummer geweest zijn. Net als de volgende CanOx album zal dit (zeer) waarschijnlijk niet zo goed zijn als haar voorganger. Als alle nummers van dit niveau zijn ben ik enorm blij. Als mensen een album verwachten van het niveau Deltron 3030 ben ik bang dat het voor veel mensen zal teleurstellen.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 09:34 uur
Niet mee eens, dit nummer doet zeker niet onder aan de mindere nummers op Deltron 3030.
0
Raffael1977
geplaatst: 20 januari 2013, 10:43 uur
Het zijn maar vrij weinig artiesten gelukt om meerdere classic's te maken Glaciers en meestal blijft het bij een.
0
geplaatst: 20 januari 2013, 11:12 uur
Je hebt gelijk over het eerste gedeelte Raffael, maar wat ik probeerde te zeggen is dat deze voorgangers zo goed zijn beoordeeld dat de opvolgers hoe dan ook minder goed zullen worden ontvangen. Stel dat dit album nu beter zal worden dan de vorige album, dan nog zullen er mensen zijn die zeggen dat het niet zo goed is. Dat komt allemaal vanwege de status van een album en doordat er altijd wel een beetje sprake is van verandering (iets waar de fanbase niet tegen kan). Nu heb ik mijn mening gebaseerd op welke nummers ik leuker vind om te luisteren en ik heb gisternacht nog naar Deltron 3030 geluisterd. Die nummers blijven toch wel van een wat hoger niveau. Wat een productiewerk leverde Dan The Automator daar.
Er zijn trouwens genoeg artiesten die meerdere klassiekers hebben gemaakt, maar er zijn inderdaad een hoop waar het bij een is gebleven zoals Nas. Vaak een hele vette debuut en dan zie je dat het al minder gaat.
Er zijn trouwens genoeg artiesten die meerdere klassiekers hebben gemaakt, maar er zijn inderdaad een hoop waar het bij een is gebleven zoals Nas. Vaak een hele vette debuut en dan zie je dat het al minder gaat.
0
geplaatst: 21 januari 2013, 23:22 uur
panjoe schreef:
Bedankt! Ik zal het zeker checken!En Elohim, het eerste deel is gemiddeld zeker van dit niveau, en op flink wat tracks nog een stukkie hoger.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 00:09 uur
Tegenwoordig schrijf ik voor de website www.houseofhiphop.nl. Daar ben ik de rubriek "Het jaar van..." gestart. Met onder meer wat we kunnen verwachten van Def Jam, Rhymesayers, Army of the Pharaohs en Stones Throw.
Het jaar van: - House of Hip Hop - House of Hip Hop - houseofhiphop.nl
Met bij het artikel van Army of the Pharaohs dank aan MJ. Heeft iemand nog een artiest/groep/label die zeker langs moet komen (meerdere projecten als het om een soloartiest of enkele band gaat graag)? Wu-Tang Clan volgt sowieso nog (moet van de baas Mr. Ghostman).
Kusjes.
Met bij het artikel van Army of the Pharaohs dank aan MJ. Heeft iemand nog een artiest/groep/label die zeker langs moet komen (meerdere projecten als het om een soloartiest of enkele band gaat graag)? Wu-Tang Clan volgt sowieso nog (moet van de baas Mr. Ghostman).
Kusjes.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 00:52 uur
Mello Music blijft natuurlijk een label om in de gaten te houden. Weet zo niet of er veel op de planning staat daar.
0
geplaatst: 22 januari 2013, 11:20 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Tegenwoordig schrijf ik voor de website www.houseofhiphop.nl. Daar ben ik de rubriek "Het jaar van..." gestart. Met onder meer wat we kunnen verwachten van Def Jam, Rhymesayers, Army of the Pharaohs en Stones Throw.
Kusjes.
Kusjes.
Ik kan niets openen op de site, behalve de hoofdpagina.
Misschien trouwens nog een stukje over het Snowgoonskamp?
0
geplaatst: 22 januari 2013, 12:30 uur
Kijk, daar begint het gedonder dus al. Ik kan ook niks openen nu. Zal een tijdelijk mankement zijn.
* denotes required fields.