Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2013, 19:53 uur
Zijn er mensen hier die wachten op het project van Travi$ Scott, genaamd Owl Pharoah?
Lyricaal en qua flow niet de beste maar maakt gewoon ongelofelijk harde muziek naar mijn mening.
Lyricaal en qua flow niet de beste maar maakt gewoon ongelofelijk harde muziek naar mijn mening.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 21:11 uur
Die zou in februari al uit komen. Is er al een nieuwe release datum bekend?
0
geplaatst: 28 maart 2013, 14:15 uur
Die laatste 6 in de lijst
Chico and the man, deltron II, madvillainy 2, doomstarks en dangerous thoughts zijn van die sage's, die gaan nooit uitkomen. Om nog maar van detox te zwijgen. Al zouden vooral Chico en dangerous thoughts echt supervette projecten zijn. Van deltron en madvillainy zou ik nooit een 2de uitbrengen...
Chico and the man, deltron II, madvillainy 2, doomstarks en dangerous thoughts zijn van die sage's, die gaan nooit uitkomen. Om nog maar van detox te zwijgen. Al zouden vooral Chico en dangerous thoughts echt supervette projecten zijn. Van deltron en madvillainy zou ik nooit een 2de uitbrengen...
0
geplaatst: 28 maart 2013, 14:20 uur
Alleen over Dangerous Thoughts, Chico and the Man en Detox heb ik twijfels of ze ooit uit gaan komen, de rest komt gewoon dit jaar en anders volgend jaar uit. Over Deltron Event II kan er al helemaal geen twijfel bestaan of de plaat, vroeg of laat, op de markt verschijnt.
0
geplaatst: 28 maart 2013, 15:16 uur
HiiiPower schreef:
Zijn er mensen hier die wachten op het project van Travi$ Scott, genaamd Owl Pharoah?
Yup, ik wacht er ook op. Die track met Lex Luger was bijzonder hard.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 01:48 uur
Silky & Smooth schreef:
Klopt, er is nog geen nieuwe datum dacht ik. Wel zijn er verschillende leaks geweest van tracks die Owl Pharoah niet hebben gered en/of oude mixtapes van hem.
0
geplaatst: 5 april 2013, 13:39 uur
Hierbij kondig ik officieel de release-datum van mijn album Before Order Crushed Knowledge aan.

Front cover

Back cover
Het album zal worden uitgebracht op 28-04-13.
Het album zal gratis te downloaden zijn in 320 kbps, maar hij zal ook in .wav of FLAC te downloaden zijn voor een support-prijs van €5,-. Ook zal ALLEEN bij de versie die te koop is de track "Burn it Down" zitten.
Bekijk voor een indruk ook alvast de video voor de track "Mother Nature":
Front cover
Back cover
Het album zal worden uitgebracht op 28-04-13.
Het album zal gratis te downloaden zijn in 320 kbps, maar hij zal ook in .wav of FLAC te downloaden zijn voor een support-prijs van €5,-. Ook zal ALLEEN bij de versie die te koop is de track "Burn it Down" zitten.
Bekijk voor een indruk ook alvast de video voor de track "Mother Nature":
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 april 2013, 12:35 uur
Nice man, goeie geluiden! Doper dan Lance Armstrong
.
Overigens komt het tweede album van Cannibal Ox dit jaar uit
. De eerste single en nog twee nummers (of het B-sides zijn of ook tracks van het album weet ik niet) zijn hier al te checken.
.Overigens komt het tweede album van Cannibal Ox dit jaar uit
. De eerste single en nog twee nummers (of het B-sides zijn of ook tracks van het album weet ik niet) zijn hier al te checken.
0
geplaatst: 6 april 2013, 13:02 uur
Wordt niet heel warm van de nieuwe CanOx tracks... Jammer genoeg. Vast Aire klinkt dope, maar Vordul is niet heel dope...
Alhoewel lines als
"I'm wavy, boy!
Look at me from a distance, and I'll start waving, boy!"
Ook geen lines die dicht bij lines als
"Thoughts have no home, the page is ours to roam"
komen...
Alhoewel lines als
"I'm wavy, boy!
Look at me from a distance, and I'll start waving, boy!"
Ook geen lines die dicht bij lines als
"Thoughts have no home, the page is ours to roam"
komen...
0
geplaatst: 6 april 2013, 15:54 uur
Niet dit jaar:
MJ_DA_MAN schreef:
Hallo. Update. Cannibal Ox heb ik eruit gehaald omdat dat op zijn vroegst pas begin volgend jaar uitkomt.
Al kan het inmiddels alweer gewijzigd zijn, hoor.Hallo. Update. Cannibal Ox heb ik eruit gehaald omdat dat op zijn vroegst pas begin volgend jaar uitkomt.
0
geplaatst: 6 april 2013, 16:34 uur
Als die line bedoeld is voor wat ik denk dat het bedoeld is, vind ik het best een sterke line.
0
geplaatst: 6 april 2013, 18:49 uur
bennerd schreef:
Als die line bedoeld is voor wat ik denk dat het bedoeld is, vind ik het best een sterke line.
(quote)
Dan snap ik hem misschien niet...
Is het gewoon een line om mensen die zichzelf wavy noemen voor gek te zetten? Of mis ik iets?
De Mother Nature track is best dope!
0
geplaatst: 6 april 2013, 19:14 uur
Sowieso moet je niet bij Cannibal Ox zijn voor hoogstaande teksten. Ik vind Cold Vein uitstekend vanwege de productie en de combinatie Vordul Mega en Vast Aire. Ik vind Gotham een sterk nummer en ik ben al blij als ze zoiets een album lang volhouden.
0
geplaatst: 6 april 2013, 19:18 uur
In Atom dropt Vast toch gewoon een dope verse?
"Some write with words, I write with matters
As my soul is brushed free Vast Aire dusty"
"I'm not a bum, I'm a nomad, off dome
Thoughts have no home, the page is ours to roam"
en
"Some say I touch hearts like Kano"
Zijn toch memorabele lines voor mij.
Gotham is inderdaad best vet. Je hoopt alleen stiekem op iets dat beter is dan The Cold Vein, of ben ik de enige die dat doet?
"Some write with words, I write with matters
As my soul is brushed free Vast Aire dusty"
"I'm not a bum, I'm a nomad, off dome
Thoughts have no home, the page is ours to roam"
en
"Some say I touch hearts like Kano"
Zijn toch memorabele lines voor mij.
Gotham is inderdaad best vet. Je hoopt alleen stiekem op iets dat beter is dan The Cold Vein, of ben ik de enige die dat doet?
0
geplaatst: 6 april 2013, 19:26 uur
Ja stiekem hoop ik dat ook, moeilijk te verbergen. Alleen ben ik wel realistisch en is de kans klein dat dit gebeurt. Het is ook erg moeilijk om niet te gaan vergelijken.
Dope verses zeker, beter dan dat zelfs. Ik zie het alleen niet als hoogstaand. De manier waarop het wordt gerapt is dan wel weer hoogstaand
Dope verses zeker, beter dan dat zelfs. Ik zie het alleen niet als hoogstaand. De manier waarop het wordt gerapt is dan wel weer hoogstaand

0
geplaatst: 6 april 2013, 19:36 uur
Ik vond de beats eerst goedkoop klinken, maar ik heb ze al een tijdje op repeat gehad inmiddels! Als hun album uit gaat komen hoop ik op producties van Harry Fraud, net als op The Best of The Best. Ze mogen van mij best wel een nieuwe weg in slaan, want ik ben niet zo kapot van Cold Vein.
De vinyl-versie is trouwens deels afkomstig van mijn hand (de art zelf helaas niet...), evenals het boekje van de digitale versie (de foto).
De vinyl-versie is trouwens deels afkomstig van mijn hand (de art zelf helaas niet...), evenals het boekje van de digitale versie (de foto).

0
geplaatst: 6 april 2013, 20:04 uur
Ik vind de teksten van the Cold Vein toch best wel vet hoor.
Niks mis mee.
Die lines die Elohim post zijn ook nice. Beste verse van dat nummer is trouwens wel duidelijk van Alaska. Misschien wel de beste van het hele album, maar dat is weer een andere discussie.
You were a still born baby
Mother didn't want you, but you were still born
Boy meets world, of course his pops is gone
What you figure
That chalky outline on the ground is a father figure?
So he steps to the next stencil, that's a hustler
Infested with money and diamond cluster
Mother didn't want you, but you were still born
Boy meets world, of course his pops is gone
What you figure
That chalky outline on the ground is a father figure?
So he steps to the next stencil, that's a hustler
Infested with money and diamond cluster
Niks mis mee.
Die lines die Elohim post zijn ook nice. Beste verse van dat nummer is trouwens wel duidelijk van Alaska. Misschien wel de beste van het hele album, maar dat is weer een andere discussie.
0
geplaatst: 6 april 2013, 20:05 uur
Elohim schreef:
Is het gewoon een line om mensen die zichzelf wavy noemen voor gek te zetten? Of mis ik iets?
(quote)
Max B heeft dat gehele 'wavy'-gedoe mooi op zijn naam staan (hij heeft het toch in ieder geval bekend gemaakt). French Montana heeft een aantal 'wavy' tapes met dhr. B gemaakt, dus ik vat het op als een goeie diss naar beide personen.
Max B zit nu overigens een celstraf van 75 jaar uit, dus dat 'look at me from a distance' lijkt daar naar te verwijzen. Iets van 'kijk hoe wavy je nu bent'.
Maar ik zal vast te veel fantasie hebben

0
geplaatst: 7 april 2013, 12:33 uur
@Bennerd, hmmz... op zich geen verkeerde interpretatie. Snap het nu =D
0
geplaatst: 7 april 2013, 20:56 uur
Trouwens de Cannibal Ox - Gotham maxi single te beluisteren en te koop op bandcamp pagina van mijn label Below System:
http://belowsystem.bandcamp...
Binnenkort komt er ook een vinyl uit van de single.
En idd Jelle is de man achter de meeste artwork
http://belowsystem.bandcamp...
Binnenkort komt er ook een vinyl uit van de single.
Silky & Smooth schreef:
En idd Jelle is de man achter de meeste artwork

0
geplaatst: 7 april 2013, 22:43 uur
Wordt uitgebracht via Below System, welke ook aantal klassiekers heeft gere-released
* denotes required fields.