MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Er komen nog heel veel vette projecten uit via Below System hoor, mensen!

-d-
Harderwiek schreef:
Wordt uitgebracht via Below System, welke ook aantal klassiekers heeft gere-released

Eigenlijk nog maar 1 album, maar meerdere re-issues komen eraan! We zijn een erg nieuw label en langzamerhand zal meer Hip-Hop uitkomen.

Elohim schreef:
Jouw label brengt CanOx uit? o.O

Ja.

Ow, las niet dat het jou label was. Gaaf, leuk initiatief!

MAS
Dope!! Ben geen fan van Cannibal Ox maar ga je label in de gaten houden!

-d-
Bedankt Harderwiek en MAS!
Zal hier de komende tijd wel berichten plaatsen over aankomende projecten.

-d- schreef:
(quote)

Eigenlijk nog maar 1 album, maar meerdere re-issues komen eraan! We zijn een erg nieuw label en langzamerhand zal meer Hip-Hop uitkomen.

(quote)

Ja.

Hoe gaat het met het geld verzamelen voor CanOx als ik vragen mag? Ik vind het eerlijk gezegd maar een lelijke actie, hoe vet ik ze ook vind. Uiteindelijk wordt het toch uitgegeven aan drugs.

-d-
Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Hoe gaat het met het geld verzamelen voor CanOx als ik vragen mag? Ik vind het eerlijk gezegd maar een lelijke actie, hoe vet ik ze ook vind. Uiteindelijk wordt het toch uitgegeven aan drugs.

Als je het vraagt voor het deel van Can Ox, hun crew IGC gaat nog veel releasen dit jaar o.a Crimson Godz, Vast Aire zelf en nog een aantal releases.

MAS
Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Aan drugs? Dit snap ik ff niet.

Was misschien ook wat onduidelijk. Ik meen jaren geleden te hebben gelezen dat Vordul Mega (een van mijn favoriete rappers) om geld vroeg op straat omdat hij helemaal blut was/is. Ik weet nu niet of dit waar was of niet, maar laatst kwam dus een actie om geld in te zamelen voor een nieuw CanOx album. Het zijn al gevestigde namen met solo-albums op hun naam, dus ik snap niet waarom ze dit zouden moeten doen. Bovendien heeft Vast Aire sinds 2008 al 2 albums uitgebracht zonder geld in te zamelen. Zij weten ook wel dat de fanbase van de groep Cannibal Ox veel groter is. Als ze zo graag geld nodig hebben, dan zou ik zeggen ga ervoor werken zoals ieder ander dit moet doen. Ik bedoel dat ze (waarschijnlijk) merendeel van het geld dat zij gaan krijgen gaan uitgeven aan hun dagelijkse behoeftes (drugs dus).

-d- schreef:
(quote)

Als je het vraagt voor het deel van Can Ox, hun crew IGC gaat nog veel releasen dit jaar o.a Crimson Godz, Vast Aire zelf en nog een aantal releases.

Bedankt. Nieuw materiaal van Vast Aire is altijd goed nieuws.

Hou het hier en hier in de gaten!

Yoo Glaciers. Zelfs Public Enemy deed dit. Je krijgt er toch ook een CD of t-shirt voor terug?..

Ik lees net dat El-P en Killer Mike wederom met een album komen.

link

Deze zomer moet ie uitkomen lees ik. El-P zal dus ook gaan rappen. Tenminste, op die snippet doet ie dat en ze vormen nu ook een duo (Run the Jewels hetende).

Killer Mike vertelde dit al tijdens zijn liveshows in Amsterdam en Tilburg van dit jaar. Jullie moeten nodig eens naar concerten.

Colucci_Era schreef:
Ik lees net dat El-P en Killer Mike wederom met een album komen.

link
Killer Mike komt met meerdere projecten. Ik somde ze hier op.

Public Enemy heeft dat gedaan, MURS heeft dat gedaan, ik zie het probleem niet. (over dat CanOx gedoe)

Het boeit mij niet of Wu-Tang dat nou doet of dat Public Enemy dat doet. Het gaat gewoon om wat ik hierboven heb aangegeven.

Aankondiging (?) van de volgende Wu-Tang Clan album. Het gaat 'A Better Tomorrow' heten. Een enorm goed nummer op Forever droeg ook al deze naam. Dit zou in juni al uit moeten komen als ik het bericht moet geloven, maar het is me wat te vaag. Sowieso hoop ik dat het wat later komt, aangezien ik niet denk dat ze zo snel een goed album kunnen neerzetten. Ik verwacht dan ook uitstel en wellicht kunnen ze hem op de dag van de 20th anniversary uitbrengen.

GZA heeft laten weten niks van bovenstaande te weten...

Ik vond het al vaag.

Ja, ik ook. Ghost en Rae hadden het er een paar maanden geleden nog over dat er amper een start was gemaakt om de studio in te duiken.... Hoewel Method Man wel heeft gezegd dat het album dit jaar komt. Het blijft een onsamenhangend groepje gangstazz

Pff, lekker dan, hopen dat het gewoon wel komt.

Niet dat ik je niet geloof Harderwiek, maar heb je ook een bron. Ik kan het namelijk nergens vinden van GZA.

Raffael1977
Het probleem van dit soort nieuws is dat de bron meestal speculatie is van forums op het net. Door fans zo ineens gezegd wordt en dan een 1000 berichten verder door iedereen klakkeloos wordt over genomen.

Glaciers of Ice schreef:
Niet dat ik je niet geloof Harderwiek, maar heb je ook een bron. Ik kan het namelijk nergens vinden van GZA.
Ik werk regelmatig voor House of Hip Hop en de eigenaar van die site (Mr. Ghostman) heeft goed contact met de Wu-leden aangezien die tours voor de mannen heeft gemanaged. Maar hij had dus gevraagd aan GZA. En die zei, ik qoute: I haven't heard that.

Heeft iemand al Dessa's nieuwe "Part of Speech" album genoemd?

De singel "Warsaw" klinkt TOTAAL anders dan alles wat we gewend zijn van Dessa solo. Lijkt meer op No Kings of WDELH

Raffael1977
Ik vind haar geen zak aan. De enige die ik leuk vind uit dat kamp is Cecile Otter.

panjoe (moderator)
Nieuwe track van Young Fathers' aankomende Tape Two:
SoundCloud - Hear the world?s sounds

Jaman. Heb die plaat ook al toegevoegd. Hele dikke poep weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.