MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:

Single van het nieuwe album van Statik Selektah, Extended Play, dat 18 juni uit moet komen.

Heel erg relaxt als je het mij vraagt.

De verse van Black Thought.

Ik heb hem gisteren al gehoord en inderdaad Black Thought is op deze veruit het best.

Het album van mij (Opin) samen met Classic the Legend wordt opnieuw uitgebracht, maar dit keer officieel, ben daar erg blij mee.
Het gaat hier om het album dat momenteel op MuMe staat onder het verzamel kopje.

Alles is opnieuw gemixt, gemastered , er zijn tracks bijgekomen en weggehaald.
Jelle (a.k.a. Silky & Smooth) zorgt voor een nieuw hoesje, want het album gaat ook gedrukt worden op CD en wordt uitgebracht via het label Da ! Heard It Records.

De release datum staat op 16 mei en alles mooi op schema.

Classic the Legend & Opin - The Legend and the Dragon Part 1: Once Upon a Time

Hij moet een keer naar NL komen en dan optreden!

Improvision
Er komt waarschijnlijk een nieuwe Quasimoto in juni.

Raffael1977
Improvision schreef:
Er komt waarschijnlijk een nieuwe Quasimoto in juni.

Een normale rapper?

Is waarschijnlijk meer een compilatiealbum: klik.

Edit: ik weet eigenlijk wel zeker dat dat het is. Helaas.

Klote. Ik keek echt uit naar een nieuw album van Quasimoto. Ik ken alle nummers (of tenminste nummers met dezelfde titelnamen) trouwens ook al. Pluspunt is dan wel dat de nummers nu (waarschijnlijk) goed zijn gemixt en gemasterd.

Improvision
Ah balen.

He$$el_01 schreef:
(embed)

Single van het nieuwe album van Statik Selektah, Extended Play, dat 18 juni uit moet komen.

Heel erg relaxt als je het mij vraagt.

De verse van Black Thought.

Black Thoughts verse is het beste, hoewel Raekwon echt de essentie van de beat omzet in een verse. En dan Joey... Die past er gewoon niet op. Jammer.

Raffael1977
Hier een Dilla track die onlangs is uitgebracht op 12'' maar al jaren geleden gelekt was als niet mastered mp3.

Dilla

De commerciële kant van Dilla. Haat ik echt. Ik heb wel het gevoel dat Dilla die niet wilde uitbrengen, want het zijn allemaal bootlegs. Bovendien had hij ze anders wel uitgebracht toen hij nog leefde.

Raffael1977
Het is maar wat jij commercieel vind. Ik vind het wel mee vallen. Ja het refrein is catchy maar de rest mag er wel wezen.

Dit is in mijn ogen geen moer beter dan wat de gemiddelde mainstream-rapper doet. Slechte refrein, vervelende flow, teksten van bijzonder laag niveau. Ja, misschien ligt het dan toch aan mij.

Raffael1977
Glaciers of Ice schreef:
Dit is in mijn ogen geen moer beter dan wat de gemiddelde mainstream-rapper doet. Slechte refrein, vervelende flow, teksten van bijzonder laag niveau. Ja, misschien ligt het dan toch aan mij.

Ik heb het rap niveau van Dilla nooit hoog gevonden.

Eens, al had hij wel zijn momenten.

Nieuw nummer van De La Soul. De samples ertussendoor zijn van de Intro van CD2 op Wu-Tang Forever.

Inderdaad niet het beste wat ik van Dilla heb gehoord (ik heb dan ook niet veel gehoord).

SoundCloud - Hear the world?s sounds
Een of andere producer genaamd P-Money gaat een album uitbrengen op Duckdown (weet niet of het al genoemd was, maar kreeg het in de mail). Vind het maar een dertien in een dozijn producer...

ES: Yup. Doris, the Gnosis and EarlWolf. Those are the priorities for 2013. We got EarlWolf planned the way we’re gonna do it and everything. I think I’m gonna have the most fun doin’ that ‘cause that’s like more easy music when me and Tyler do shit. We got a couple of songs that took like an hour [to make] and that’s like the best feeling ever, knocking shit out that quickly. [But] … y’know … whatever. I’m not divulging any secrets.

Mass Appeal: Earl Sweatshirt

Kunnen we Gnosis, zijn 3de album, én EarlWolf, het collaborative album met Tyler, dan ook nog verwachten dit jaar ?!

Raffael1977
Holla schreef:
ES: Yup. Doris, the Gnosis and EarlWolf. Those are the priorities for 2013. We got EarlWolf planned the way we’re gonna do it and everything. I think I’m gonna have the most fun doin’ that ‘cause that’s like more easy music when me and Tyler do shit. We got a couple of songs that took like an hour [to make] and that’s like the best feeling ever, knocking shit out that quickly. [But] … y’know … whatever. I’m not divulging any secrets.

Mass Appeal: Earl Sweatshirt

Kunnen we Gnosis, zijn 3de album, én EarlWolf, het collaborative album met Tyler, dan ook nog verwachten dit jaar ?!

Liever niet want er zijn al genoeg clowns albums in hiphop land.

Lol. Ik heb laatst geprobeerd een beetje naar Earl Sweatshirt en Joey Bada$$ te luisteren. De laatste vooral omdat ik van mensen hoor dat hij een typische jaren 90 rapper (voor zover dit bestaat), maar ik vind het geen goede rapper. Hij rapt wel op goede beats, maar dat komt vooral omdat hij op oude beats rapt van goede producers. Meer mixtape-materiaal dus.Earl zijn stijl vind ik te vervelend, tekstueel is hij niet heel erg slecht, maar ook hij weet mij niet te entertainen.

De enige rapper die voor mij nooit teleurstelt en aardig bekend is vandaag de dag is Lupe Fiasco. Hoewel ik zijn muziek niet als goed wil bestempelen doet hij wel degelijk erg veel moeite voor zijn teksten. Vaak hoor ik graag wanneer rappers beperkt zijn dat ze dit compenseren met bijvoorbeeld een sterke beat, of een sterke flow omdat de teksten bijvoorbeeld slecht zijn.

Hmm, Lupe vind ik de laatste tijd helemaal niks meer om precies dezelfde redenen dat jij Earl niets vind . De man entertaint me niet echt meer vaak, zijn laatste CD vond ik ook niet veel bijzonders. Alhoewel hij wel degelijk een van de betere rappers is, pakt het me vaak gewoon niet.

Ik vind Earl toch een groot talent, zijn stijltje ligt me wel. Joey Bada$$ vind ik zelf erg vet ook, dus dit wordt voor mij al een mooi jaartje.

(quote)

Gelukkig heb ik niet zoveel zin om alles weer na te lopen want anders had je grote vriend Canibus ook 0,5 ster gehad.

Ik zou bang worden, MJ. Volgens mij was dat een dreigement.

Komop heren, laten we het volwassen houden....

Gelukkig heb ik niet zoveel zin om alles weer na te lopen want anders had je grote vriend Canibus ook 0,5 ster gehad.

(afbeelding)

Ik snap MJ zijn punt wel, het komt inderdaad over als haatstemmen.
Alleen wij weten niet of Raffael de albums daadwerkelijk gechekt heeft of niet, en het is niet onze zaak.

Tot zover Raffael1977 .

Hahahahaha WTF

Dessa - Parts of Speech (2013)
Dessa komt met een nieuw album, voor zover dat nog niet bekend was.

Hier is de track Warsaw te beluisteren! Ze lijkt dezelfde richting in te gaan als No Kings en We Dont Even Live Here van het Doomtree kamp. Het was even wennen, na het akoestisch-achtige Castor, The Twin, maar het klinkt eigenlijk erg vet!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.