MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Persian Symphony van Ali Dahesh is net uitgekomen. Klinkt ERG lekker!
Persian Symphony | Ali Dahesh - alidahesh.bandcamp.com

Albums die zijn bevestigd voor deze herfst:

- Slaine - The King of Everything Else (september)
- Ice Cube - Everythang's Corrupt
- Redman - Muddy Waters 2

Cool, nieuwe Ice Cube en nieuwe Redman.

MAS
Elohim schreef:
Klinkt verrassend goed, die nieuwe U-God!

Wow dit klinkt inderdaad best tof.

Volgens deze bron moet Deltron Event II op 17 september uitkomen. Op 30 juli komt er dus eerst een EP van ze uit genaamd City Rising from the Ashes.

Nice. Del is altijd vet, ook al zal het geen 3030 worden.

Ik hoop zo erg dat 'My Name Is My Name' geniaal wordt. Pusha heeft het zeker in zich. Hopelijk beetje op het niveau van 'Hell Hath No Fury'. 'Numbers On The Board' is in ieder geval een van de beste tracks van 2013.

Voor wanneer staat My Name is My Name gepland?

Greenhouse (Blueprint en Illogic) komen met een nieuw album, 9 juli op weightless records! Blueprint and Illogic Announce New Greenhouse Album and Release Date | PRINTMATIC.NET

De nieuwe single klinkt in ieder geval best vet!

Delars schreef:
Voor wanneer staat My Name is My Name gepland?
Niet om je boos te maken, maar volgens mij staat dat heel duidelijk in het overzicht.

Over een maandje dus, nice.

Elohim schreef:
Greenhouse (Blueprint en Illogic) komen met een nieuw album, 9 juli op weightless records! Blueprint and Illogic Announce New Greenhouse Album and Release Date | PRINTMATIC.NET

De nieuwe single klinkt in ieder geval best vet!

Ah die shit is vet! Gek op de combinatie van Blueprint en Illogic. Celestial Clockwork is bewijs genoeg.

Heb me te weinig verdiept in Greenhouse, maar ben een aardige fan van Blueprint

Dus een nieuw (gratis) Jay-Z album 4 juli!

Als de rest van het album van hetzelfde niveau wordt gaan dit ongelofelijk hard knallen.

Madlib heeft onlangs bevestigd dat hij (nu ook) twijfelt of Madvillainy 2 nog ooit uit gaat komen. Dit omdat sinds DOOM weer in London de communicatie e.d. zeer moeizaam gaat. De beats zijn klaar en jaren geleden naar DOOM verstuurd, maar Madlib heeft ze tot op heden dus niet of niet helemaal terug ontvangen met raps van DOOM.

Ghostface vertelde een tijd geleden vrijwel hetzelfde m.b.t. DOOMSTARKS maar dan omgekeerd: raps naar DOOM verstuurd, tot op heden weinig tot niks teruggestuurd gekregen met beats erover.

MF SLOOM.

Als zelfs Madlib dat al zegt...

(afbeelding)

Maar ik begin Doom langzamerhand een ontzettende kneus te vinden Stop er dan gewoon mee. Hij is voor velen een idool en mensen verwachten wel enorm veel van hem. Nu moet hij zelf weten wat hij doet, maar echt eerlijk tegenover zijn fans vind ik het niet. Laat in ieder geval weten dat je er geen zin in hebt ofzo...

DOOM, de hypocriet. Ooit rapte hij nog (over artiesten die zelden iets uitbrengen en teren op een eerste succes):
They need to get they thumb out they rears
And show some skills the one time they come out in years
Instead of dumbin' out in fears of they own shadow

Ghostface zegt nu al jaren dat DOOM alles heeft en dat hij wacht tot DOOM het gaat uitbrengen. Beetje vreemde manier van samenwerken als je het mij vraagt. Madlib zei dit ook al in een interview uit ik meen te herinneren 2010. Daarnaast mag de beste man wat vaker komen opdagen bij zijn eigen concerten. Ik heb vrij weinig met MF DOOM als persoon, maar als artiest kan ik zijn talent niet ontkennen.

En dat is nu net hetgeen dat hem rechthoudt: zijn geweldige talent. Mensen weten dat als hij met iets op de proppen komt, dat het ijzersterk zal zijn. Anders was hij al jarenlang afgeschreven. Hij houdt zijn mythische status in ieder geval goed recht.

Silky & Smooth schreef:
Dus een nieuw (gratis) Jay-Z album 4 juli!

Als je een Samsung Galaxy hebt kun je 'm inderdaad gratuit binnenhalen.

Ik heb een iPhone en internet op mijn laptop. Fuck Samsung!

Silky & Smooth schreef:
Ik heb een iPhone en internet op mijn laptop. Fuck Samsung!

Woord

iPhones .

Nog altijd de Nokia 3310!

Laten we niet vergeten dat DOOM wel gewoon vorig jaar nog een album heeft uitgebracht. Teren op zijn eerste succes doet hij dus niet. IJzersterk was JJ DOOM dan weer niet, maar DOOM was zeker fijn om weer te horen.

Als je het interview met Masta Ace leest over Son of Yvonne wordt wel duidelijk dat DOOM niet erg goed is in het contact houden met mensen. Het lijkt erop (ook als je leest over Madvillainy) dat DOOM het liefst alleen is en zijn eigen ding doet. Vandaar dat ik het enigszins vreemd vind dat hij met Doomstarks en Madvillainy (2) juist het contact opzoekt.

Voor DOOM als persoon heb ik nog weinig respect. Zijn gedrag aangaande shows (iemand anders sturen) en dergelijken hebben zijn imago al genoeg schade aangedaan. Zijn muziek is nog steeds idioot hard, dusjah, dan slik je dat wel.

Madvilliany 2 komt toch niet las ik gisteren op HHDX?

Jongens, jullie weten toch wel dat Doctor Doom vaak achteraf een Doombot blijkt te zijn en de echte Doctor Doom helemaal niet op kwam dagen?

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.