MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
lol @ slowgaze XD

SoundCloud - Hear the world?s sounds
Nieuwe remix van What Happened. ERG vet! Breakcore-achtig.

Best wel vernieuwend inderdaad! Maar ik zou het eerder op neurofunk gooien dan breakcore.

Neurofunk is dan een term die ik überhaupt niet ken...

MAS
Fuck Doom

Improvision
Van de nieuwe Deltron:

Staat hier laatste tijd op repeat, wat een track!!

Inderdaad echt dope. Laat maar komen!

Eerste video van GREENHOUSE (Blueprint & Illogic)

Soulja Boy's nieuwe album Life After Fame komt 30 juli uit .

Del en Dan doen het maar gewoon weer

Deltron

Greenhouse

MJ_DA_MAN schreef:
Soulja Boy's nieuwe album Life After Fame komt 30 juli uit .

Echt album of een van zijn zovele mixtapes?

Un eckte eckte album. Vandaar dat er album staat en niet mixtape.

Goed, ben eens benieuwd hoe dat album gaat klinken. Waarschijnlijk een gevalletje 'net niet', maar ik vraag me af of hij dezelfde hersenloze richting als op zijn mixtapes zal aanhouden. Zou best nog leuk zijn.

Woosh die track van Deltron ik moet zeggen bij dat soort projecten (net als pakweg Madvillainy 2) heb ik altijd zo een reflection eternal gevoel: het kan alleen maar tegenvallen. Het is bijna onmogelijk om hun classic te evenaren simpelweg omdat dat album zo fris en vernieuwend was. Dan heb je over het algemeen dat het ofwel te veel als het origineel klinkt en daardoor niet meer is dan een herhalingsoefening ofwel dat men een gemakzuchtig en mak album neerzet of dat men net té experimenteel wilt doen en daardoor tot een draak van een plaat komt.

Na het horen van die deltron track heb ik echter goeie hoop: het klinkt opnieuw fris en inventief, welliswaar in dezelfde stijl als deltron 3030 maar toch ook weer significant anders,... Ik ben aangenaam verrast!

Goede track van Deltron zeg

panjoe (moderator)
Die nieuwe track van Deltron is inderdaad prima!

The Bug - "Freakshow" (ft. Danny Brown) • Music / Video • exclaim.ca

The Bug (een dubproducer die aan Ninja Tune verbonden is) heeft een track vrijgegeven met Danny Brown. Het moet je ding zijn, maar ik vind hem dope.

Tweede single van YC the Cynic van zijn debuutalbum 'GNK', dat ergens deze zomer uit moet komen.

En ook maar meteen de single van Audible Doctor van zijn aankomende Summer EP.

The Vibe is the first single off The Audible Doctor's upcoming EP "The Summer Tape". The second of his "Seasons" series, the EP is entirely produced by The Audible Doctor and features Oddisee, Hassaan Mackey, Guilty Simpson, Edo G, Kurious, Chaundon, Homeboy Sandman, Del The Funky Homosapien & more.

Spotify - play.spotify.com

Instrumentatie voel ik zeker, en Slug flowt ook erg lekker! Maar als dit op het nieuwe album komt, gaat het (voor de eerste keer bij Atmosphere) misschien toch een pt. 2 van het vorige album worden...

Ik vind de stijl van de productie juist weer vrij anders dan voorheen.

Stijl van productie is redelijk anders, maar Slug voelt zo hetzelfde aan.

Dat klopt. Ik vind hem op die track ook niet echt super.

Adrian Young gaat het nieuwe album van Souls of Mischief produceren. Damn.

"Perhaps in sarcasm, Ghost told the publication his upcoming career plans"
Dus hoeveel daarvan waar is, weet ik niet...

"I keeping coming up with other names for albums and shit – for some reason if I come up with a banging name, I wanna make that work."
Dat, pratend over Supreme Clientele 2... xD

panjoe (moderator)
De hiphopband Skere Heren, bestaande uit vier vrinden van mij, hebben laatst hun debuutalbum uitgebracht: Skere Heren - Gebakken Peren (2013) . Voor de liefhebber van hiphop met bandondersteuning zeker een aanrader!

@Panjoe, vind de instrumentatie erg fijn. Maar de rapper is niet erg interessant. Jammer, heeft wel potentie.

(afbeelding)

Vrienden van mij uit Groningen hebben een album uitgebracht. De naam van de groep is Drunk Monks en het album heet Summer Sceneries. Je kunt hem hier downloaden. Ook op YouTube kan je hem beluisteren. Misschien vinden jullie het wat.

YouTube - Drunk Monks - Let's Throw A Party

Harco
Eens in de zoveel tijd ben ik in een enorme DIpset-mood en dan kom je wel eens achter nieuwe dingen. Ik weet niet of het hier al genoemd is - vast niet, aangezien er nooit interesse is/was voor S.A.S. - maar de ex-Dipset-affiliates brengen een album uit die volledig geproduceerd wordt door BSBD.

Valley Of Kings w/ SAS featuring Cam'ron & P.A.P.I. (NORE) | Blue Sky Black Death - bsbd.bandcamp.com

Nog wel een track samen met Cam'ron. Harde Harry Fraud-achtige beat, ook. Killa Season 2 staat blijkbaar ook gepland voor dit jaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.