MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:

In juni volgend jaar komt er een nieuw album van Sage Francis uit.

R.A. the Rugged Man is overigens bezig aan een EP waar o.a. een track met Joey Bada$$ opkomt.

Ook Blackalicious (Gift of Gab en Chief Xcel) is bezig met een nieuw album (genaamd Emoni). De plaat moet begin volgend jaar uitkomen.

Ik werd erg blij van die Step Brothers track!

Dope DOD is trouwens ook te vinden op de nieuwe Snowgoons. Ik kijk er niet naar uit, maar wordt wel het checken waard. Styles P hoeven ze van mij niet meer uit te nodigen. Overal waar hij komt, wil ik skippen.
En Masta Ace heeft een verkeerde beat gekregen...

Nog steeds niks bekend over M.M.A., he? Hoop toch dat ie wel uitkomt volgende week, maar heb zo'n voorgevoel...

Joepie, een nieuwe Sage Francis.

In december al een mixtape, trouwens. Ook op cassette

Op 12 december komt er een mixtape uit van Busta Rhymes en Q-Tip genaamd The Abstract & The Dragon.

Een mixtape van iemand van G-Unit?

"Subliminal Facebook Comments" nieuwe mixtape ik kijk er naar uit

Harderwiek schreef:
Nog steeds niks bekend over M.M.A., he? Hoop toch dat ie wel uitkomt volgende week, maar heb zo'n voorgevoel...
Zoals verwacht uitgesteld:
What up peoples, unfortunately the album has been pushed back, new release date coming soon...
(van zijn Twitter)

Na twee EP's te hebben uitgebracht dit jaar komt er volgend jaar een volledig album van het trio MED, Blu en Madlib uit.

YES YES!

Harco
René. schreef:
Een mixtape van iemand van G-Unit?

De heren van Army of the Pharaohs droppen volgend jaar maar liefst twee albums: de eerste (In Death Reborn) in april en de tweede (n.n.b.) in november.

Step Brothers & Elzhi Geen wonder dat ik blijf lachen met mensen die afkomen met statements als: is er nog wel goeie hip hop te vinden? Die EP's van het trio MED, Blu & Madlib heb ik niet beluisterd (een mens moet keuzes maken) maar op zich is het een heel interessante samenwerking dus dat album check ik zeker!

Sean Price's nieuwe album (idd, een nieuw album van P) gaat Niggletius heten . Het is nog niet bekend wanneer het album uitkomt.

Cannibal Ox (Vast Aire en Vordul Mega) dropt in 2014 hun langverwachte tweede album dat Harlem Knights gaat heten.

En MC Ren (voormalig N.W.A.) is ook bezig met een nieuwe plaat (genaamd Rebel Muzik).

MJ_DA_MAN schreef:
Cannibal Ox (Vast Aire en Vordul Mega) dropt in 2014 hun langverwachte tweede album dat Harlem Knights gaat heten.
Dat werd eens tijd.

Dat was al eens gepost. Gelukkig heeft hij het doel van $25.000 gehaald en gaat het album ook daadwerkelijk komen. Dope.

Yes. Ik heb het project ook even gesteund. Ik dacht op een gegeven moment dat hij het misschien niet ging halen. Na meer dan de helft van de maand zat hij zeker nog niet op de helft van het bedrag. Maar blijkbaar waren er meer mensen die, net zoals ik, wat langer wachtten voordat ze ook werkelijk hun 'pledge' deden. Er was trouwens ook een pledge van minimaal $7500,- een aantal dagen geleden, dus daarmee schoten ze natuurlijk wel in één keer een heel eind op.

Undergroundhiphop.com heeft veel dope shit. Repress van Blu & Exile - Below the Heavens op zowel vinyl als CD, zelfde geldt voor Cannibal Ox - The Cold Vein etc. Dus voor de liefhebbers...

Zowel Below the Heavens als CanOx is ook gewoon bij de goede lokale platenboer te halen, hoor.

Dennisami

Dit is wel een lekker nummer zeg!

-d-
Nieuwe CYNE album 18 Maart 2014!
http://home-tapes.com/Homet...

Eerste single hier te beluisteren:
https://soundcloud.com/cyne...

Nieuwe van Kubus (al is het geen HipHop):

3voor12 - Kubus - Kick Snare Snicker - 3voor12.vpro.nl

-d- schreef:
Nieuwe CYNE album 18 Maart 2014!
http://home-tapes.com/Homet...

Eerste single hier te beluisteren:
https://soundcloud.com/cyne...

Zou wel eens gewoon een mixtape kunnen zijn, of heb ik iets gemist en is Akin definitief weg bij CYNE Nu is Cise mijn favoriete mc van CYNE (top 10 all time zelfs voor mij) maar de wisselwerking tussen beide mc's is net één van de sleutels tot het succes van CYNE (samen met de beats van Speck en Enoch off course). Bovendien is Akin zelf ook een geniale mc...

-d-
thgryda schreef:
(quote)

Zou wel eens gewoon een mixtape kunnen zijn, of heb ik iets gemist en is Akin definitief weg bij CYNE Nu is Cise mijn favoriete mc van CYNE (top 10 all time zelfs voor mij) maar de wisselwerking tussen beide mc's is net één van de sleutels tot het succes van CYNE (samen met de beats van Speck en Enoch off course). Bovendien is Akin zelf ook een geniale mc...

Je hebt helemaal gelijk man over dat Cise en Akin een goede combo waren, maar Akin is volgens mij definitief weg.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.