MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Die aankomende plaat van Master P, wordt dat een reguliere plaat of een mixtape?

Detox, Chico and the Man, Madvillainy 2, Dangerous Thoughts mag je toch wel schrappen imo

bennerd schreef:
Die aankomende plaat van Master P, wordt dat een reguliere plaat of een mixtape?
Google, my friend. Google.

thgryda schreef:
Detox, Chico and the Man, Madvillainy 2, Dangerous Thoughts mag je toch wel schrappen imo
Die staat niet voor niks onder ''onbekend''. Die albums zijn ook de reden dat ik die categorie heb aangemaakt. Zolang ik niet hoor dat deze albums gecanceld zijn blijven ze ook in de lijst staan. Ik heb overigens alleen over Madvillainy 2 (DOOMSTARKS ook btw) en natuurlijk ook Detox twijfels of ze ooit uitkomen.

Dus jij bent vrij zeker dat DT en CatM ooit uitkomen? Ik geloof er namelijk niet in...

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Google, my friend. Google.

Mijn searchfunctie staat ingesteld op ctrl + MJ.

bennerd schreef:
(quote)
Mijn searchfunctie staat ingesteld op ctrl + MJ.
Verwacht in dat geval een factuur.

Wanneer het niet een regulier album betreft (EP of mixtape) zet ik het er overigens gewoon achter. Ik zet er overigens zelden mixtapes in. Op dit moment is het overzicht zelfs mixtape-loos.

Stropstrikkers zijn weer bij elkaar en komen op 12 december met een gratis EP!

Dennisami
wie?

Stapler schreef:
Stropstrikkers zijn weer bij elkaar
Tijd voor een feestje.

De kans is groot dat er in de toekomst een album van R.A. the Rugged Man en Vinnie Paz uitkomt.

MJ_DA_MAN schreef:
De kans is groot dat er in de toekomst een album van R.A. the Rugged Man en Vinnie Paz uitkomt.
Ja, las het ook. Moet eerlijk zeggen dat ik altijd heb kunnen genieten van hun samenwerkingen, maar een album samen gaat denk ik geen goed resultaat opleveren. Maar wie weet. Eerst maar kijken of er wel een album komt.

In 2014 komt er een vervolg op Run the Jewels (El-P en Killer Mike).

MAS
Stapler schreef:
Stropstrikkers zijn weer bij elkaar en komen op 12 december met een gratis EP!

Eigenlijk een net uitgekomen project, maar toch wel noemenswaardig! Stoupe is terug met (gedeeltelijk) hiphop, en het is niet met Supastition.

Badtape Music - Home - badtapemusic.com

Sheeeiiiit, Badtapemusic is dope! Thanks man.

Staat trouwens ook een gratis remix EP op van het Dutch project. Ook het checken waard! HIER trouwens te downloaden, officiëel.

Inmiddels niet aankomend meer, maar gisteren is het nieuwe album van Ghettosocks uitgekomen genaamd For You Pretty Things (Bandcamp).

Maandag is de nieuwe EP van Neger R. de Vries & KD (0118-Vier/Nul Elf Acht) genaamd Superioriteitsobsessie, Vol. II: KrodillenLerenSlangen als gratis download vrijgegeven (komt zeer binnenkort ook op CD uit): link.

Ja klopt! Heb ik ook meteen besteld! Klinkt erg vet die! Ghettosocks, that is.

Maandag is de nieuwe EP van Neger R. de Vries & KD (0118-Vier/Nul Elf Acht) genaamd Superioriteitsobsessie, Vol. II: KrodillenLerenSlangen als gratis download vrijgegeven (komt zeer binnenkort ook op CD uit): link.

Kunnen jullie hem downloaden? Als ik op de zippyshare link klikt vind hij hem namelijk niet.

Ynoskire schreef:
(quote)
Kunnen jullie hem downloaden? Als ik op de zippyshare link klikt vind hij hem namelijk niet.
Bij mij doet ie het via die link gewoon hoor.

Zal er wel aan liggen dat ik op het moment in Korea zit dan.

Elzhi nieuw album

We moeten even Elzhi sponsoren zodat hij zijn nieuwe album uit kan brengen jongens.

Ow, en Fashawn heeft een single uitgebracht voor The Ecology.

Geproduceerd door Evidence.

Beat doet me denken aan Give it up van Dilla. Verder zeer benieuwd naar The Ecology, ik vond Boy Meets World een van de dopeste albums van de afgelopen jaren.

Hebben jullie al gehoord van de nieuwe Marco Polo release voor 12 november? HIER is een track met Slaine, Celph en Bill. Klinkt toch een stuk minder funky, en een stuk meer als een dertien in een dozijn Snowgoons/Engineer/WhiteShadow/etc. beat... Jammer, vond zijn album met Ruste erg vet.
Aan de andere kant is hier een heerlijke track met OK (hetzelfde sample als Contra van JMT), en Monch is écht op dreef! Beat is ook een stuk lekkerder dan de vorige. Monch heeft wat verwijzingen naar dat tweede album van ze, Stress: The Extinction Agenda, ook leuk om te horen.

Inderdaad, kijk erg naar dat album. Track met OK is echt briljant, ook het nummer met Kweli is erg goed.

MJ DA MAN schreef:
Inmiddels niet aankomend meer, maar gisteren is het nieuwe album van Ghettosocks uitgekomen genaamd For You Pretty Things
Aaah, cheers voor de heads up

Ben niet meer zo actief in het volgen van artiesten, maar Ghettosocks heb ik altijd tof gevonden.

nedbed
Hard.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.