Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2014, 18:28 uur
28 januari RiFF RAFF - NEON iCON. Ik benieuwd. DOLCE & GABANNA vind ik een van de leukste nummers van 2012.
0
geplaatst: 14 januari 2014, 19:43 uur
MAS schreef:
28 januari RiFF RAFF - NEON iCON. Ik benieuwd. DOLCE & GABANNA vind ik een van de leukste nummers van 2012.
Jij loopt ook altijd een jaar voor op de rest hè MAS
0
geplaatst: 16 januari 2014, 13:12 uur
Ik heb ook best wel veel zin in het album van J57 en Koncept. Het album gaat Flight heten, maar er is voor zover ik weet nog geen datum bekend.
Deze posse cut hebben ze laatst, tussen sessies voor het album door, gemaakt. Best een aardig nummer.
Deze posse cut hebben ze laatst, tussen sessies voor het album door, gemaakt. Best een aardig nummer.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 11:54 uur
Komt nu waarschijnlijk ergens in maart uit. Cover en tracklist worden spoedig bekendgemaakt. Direct ook het album waar ik, op dit moment, het meest van verwacht dit jaar, of iig het meest naar uitkijk. Thuggin', Shame en Deeper zullen sowieso op het album verschijnen. Thuggin' en Shame vind ik twee van de beste nummers van de afgelopen jaren; Deeper vind ik wat minder. Hadden ze beter Harold's erop kunnen zetten
.
Edit: what, doen de oude smiley's het nu definitief niet meer?
Dus nooit meer
?
.Edit: what, doen de oude smiley's het nu definitief niet meer?
Dus nooit meer
?
0
geplaatst: 23 januari 2014, 12:38 uur
Wordt ook wel een vet album denk ik inderdaad.
OT: Ik mis ook wel een paar oude emoticons inderdaad. Sowieso ben ik niet zo'n voorstander van te gedetailleerde emoticons. Vind ze vaak een beetje overdreven.
OT: Ik mis ook wel een paar oude emoticons inderdaad. Sowieso ben ik niet zo'n voorstander van te gedetailleerde emoticons. Vind ze vaak een beetje overdreven.
0
geplaatst: 24 januari 2014, 14:55 uur
Het nieuwe album van Grieves genaamd Winters & The Wolves verschijnt op 25 maart via Rhymesayers.
Het vierde album van het duo The Doppelgangaz genaamd Peace Kehd komt op 18 februari uit.
Het vierde album van het duo The Doppelgangaz genaamd Peace Kehd komt op 18 februari uit.
0
geplaatst: 26 januari 2014, 18:44 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het nieuwe album van Grieves genaamd Winters & The Wolves verschijnt op 25 maart via Rhymesayers.
Oeeh, dat klinkt allebei heel goed.
0
geplaatst: 29 januari 2014, 14:46 uur
Een nieuwe Grieves? Waar heb je dat gevonden? Ik zie het op UGHH, maar heb nog niks van RSE zelf gehoord!
0
geplaatst: 29 januari 2014, 17:37 uur
Elohim schreef:
Een nieuwe Grieves? Waar heb je dat gevonden? Ik zie het op UGHH, maar heb nog niks van RSE zelf gehoord!
Er is idd nog niet veel van te vinden, maar o.a. MTV, HHV, HMV en dus ook UGHH melden het dus ik neem aan dat Rhymesayers het zeer spoedig bekend zal maken.Een nieuwe Grieves? Waar heb je dat gevonden? Ik zie het op UGHH, maar heb nog niks van RSE zelf gehoord!
0
geplaatst: 29 januari 2014, 17:41 uur
Het nieuwe album van Slaine, The King of Everything Else hetende, staat overigens gepland voor 1 april.
0
geplaatst: 29 januari 2014, 18:36 uur
Ah okay, heb je een punt. Kijk ik wel naar uit!
Een nieuwe Slaine ben ik ook wel benieuwd naar! Zal vast geen grap zijn, toch? xD
Maar ik kijk er niet zo naar uit als ik een paar jaar geleden had gedaan... De laatste paar dingen die ik van hem gehoord heb zijn niet geniaal... Komen vast ook nog Madchild features op...
Een nieuwe Slaine ben ik ook wel benieuwd naar! Zal vast geen grap zijn, toch? xD
Maar ik kijk er niet zo naar uit als ik een paar jaar geleden had gedaan... De laatste paar dingen die ik van hem gehoord heb zijn niet geniaal... Komen vast ook nog Madchild features op...

0
geplaatst: 29 januari 2014, 21:31 uur
- Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
18 maart te koop. Beluister hier het (tegenvallende) Robes met Earl Sweatshirt en Domo Genesis.
0
geplaatst: 29 januari 2014, 21:39 uur
En het nieuwe album van Pharoahe Monch, P.T.S.D. (Post Traumatic Stress Disorder), komt 15 april uit. Besluiter hier het nummer Bad MF.
0
Dennisami
geplaatst: 30 januari 2014, 20:45 uur
Hier de eerste single van het aankomende Mobb Deep album - The Infamous Mobb Deep
0
geplaatst: 30 januari 2014, 23:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
18 maart te koop. Beluister hier het (tegenvallende) Robes met Earl Sweatshirt en Domo Genesis. Het zou een dope track kunnen zijn als het nog even goed gemasterd word heb ik het idee.
0
geplaatst: 1 februari 2014, 15:12 uur
Ik wilde graag deze track met jullie delen ( clip zelfgemaakt )
0
geplaatst: 2 februari 2014, 22:57 uur
Lekker nummertje hoor. Ik wordt er ook meteen weer even aan herinnerd dat Diabolic wel eens met zijn album mag komen.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 11:59 uur
Danny Diablo
die vent moet echt een keer stoppen met hip-hop en zich gewoon weer op Hardcore richten.
die vent moet echt een keer stoppen met hip-hop en zich gewoon weer op Hardcore richten.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 18:49 uur
18 februari komt het debuutalbum van Pawz One, 'Face the Facts' uit via het Nederlandse label Below System. Pawz One is een rapper uit California die bij sommigen een belletje kan doen rinkelen vanwege zijn gastbijdrage op Ras Kass' A.D.I.D.A.S. (al is daar nooit bij gestemd). Dezelfde Ras Kass is naast Termanology, Rakaa en Masta Ace één van de gastartiesten op Face the Facts.
Ik heb 'em al geluisterd en kan hem zeker aanraden. Vooralsnog de beste release van dit jaar!
Ik heb 'em al geluisterd en kan hem zeker aanraden. Vooralsnog de beste release van dit jaar!

0
FelipeGutiérrez
geplaatst: 6 februari 2014, 18:55 uur
Deze maand komt ook Satellite Flight, van Kid Cudi. Was eerst een EP maar is uiteindelijk een album geworden. Satellite Flight moet worden gezien als een prelude voor Man On The Moon III, en Cudi zelf noemde het zijn beste werk tot nu toe.
Oxymoron en Satellite Flight, 2 projecten om naar uit te kijken deze maand!
Oxymoron en Satellite Flight, 2 projecten om naar uit te kijken deze maand!
0
geplaatst: 6 februari 2014, 19:51 uur
FelipeGutiƩrrez schreef:
Satellite Flight moet worden gezien als een prelude voor Man On The Moon III, en Cudi zelf noemde het zijn beste werk tot nu toe.
Satellite Flight moet worden gezien als een prelude voor Man On The Moon III, en Cudi zelf noemde het zijn beste werk tot nu toe.
Daar moeten we blind op vertrouwen.
0
geplaatst: 6 februari 2014, 20:43 uur
Hij kan er beter voor zorgen dat MoTM3 zijn beste werk tot nu toe is.
0
geplaatst: 7 februari 2014, 11:49 uur
Hij heeft vooralsnog geen slecht project (lees: alleen maar sterke projecten) uitgebracht, dus ik verwacht er weer veel van! 

0
geplaatst: 7 februari 2014, 11:54 uur
* denotes required fields.