MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
MAS
28 januari RiFF RAFF - NEON iCON. Ik benieuwd. DOLCE & GABANNA vind ik een van de leukste nummers van 2012.

MAS schreef:
28 januari RiFF RAFF - NEON iCON. Ik benieuwd. DOLCE & GABANNA vind ik een van de leukste nummers van 2012.

Jij loopt ook altijd een jaar voor op de rest hè MAS

Mastermind van Rick Ross staat nu gepland voor 4 maart.

Ik heb ook best wel veel zin in het album van J57 en Koncept. Het album gaat Flight heten, maar er is voor zover ik weet nog geen datum bekend.

Deze posse cut hebben ze laatst, tussen sessies voor het album door, gemaakt. Best een aardig nummer.

MJ_DA_MAN schreef:
4 februari:
- Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
Komt nu waarschijnlijk ergens in maart uit. Cover en tracklist worden spoedig bekendgemaakt. Direct ook het album waar ik, op dit moment, het meest van verwacht dit jaar, of iig het meest naar uitkijk. Thuggin', Shame en Deeper zullen sowieso op het album verschijnen. Thuggin' en Shame vind ik twee van de beste nummers van de afgelopen jaren; Deeper vind ik wat minder. Hadden ze beter Harold's erop kunnen zetten .

Edit: what, doen de oude smiley's het nu definitief niet meer? Dus nooit meer ?

Wordt ook wel een vet album denk ik inderdaad.

OT: Ik mis ook wel een paar oude emoticons inderdaad. Sowieso ben ik niet zo'n voorstander van te gedetailleerde emoticons. Vind ze vaak een beetje overdreven.

Waar is de aanbid smiley... Slechte ontwikkeling.

Het nieuwe album van Grieves genaamd Winters & The Wolves verschijnt op 25 maart via Rhymesayers.

Het vierde album van het duo The Doppelgangaz genaamd Peace Kehd komt op 18 februari uit.

MJ_DA_MAN schreef:
Het nieuwe album van Grieves genaamd Winters & The Wolves verschijnt op 25 maart via Rhymesayers.

Het vierde album van het duo The Doppelgangaz genaamd Peace Kehd komt op 18 februari uit.

Oeeh, dat klinkt allebei heel goed.

Een nieuwe Grieves.

Een nieuwe Grieves? Waar heb je dat gevonden? Ik zie het op UGHH, maar heb nog niks van RSE zelf gehoord!

Mink zegt het, dus het is waar.

Elohim schreef:
Een nieuwe Grieves? Waar heb je dat gevonden? Ik zie het op UGHH, maar heb nog niks van RSE zelf gehoord!
Er is idd nog niet veel van te vinden, maar o.a. MTV, HHV, HMV en dus ook UGHH melden het dus ik neem aan dat Rhymesayers het zeer spoedig bekend zal maken.

Het nieuwe album van Slaine, The King of Everything Else hetende, staat overigens gepland voor 1 april.

Ah okay, heb je een punt. Kijk ik wel naar uit!

Een nieuwe Slaine ben ik ook wel benieuwd naar! Zal vast geen grap zijn, toch? xD
Maar ik kijk er niet zo naar uit als ik een paar jaar geleden had gedaan... De laatste paar dingen die ik van hem gehoord heb zijn niet geniaal... Komen vast ook nog Madchild features op...

- Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
18 maart te koop. Beluister hier het (tegenvallende) Robes met Earl Sweatshirt en Domo Genesis.

En het nieuwe album van Pharoahe Monch, P.T.S.D. (Post Traumatic Stress Disorder), komt 15 april uit. Besluiter hier het nummer Bad MF.

Dennisami
Hier de eerste single van het aankomende Mobb Deep album - The Infamous Mobb Deep

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
18 maart te koop. Beluister hier het (tegenvallende) Robes met Earl Sweatshirt en Domo Genesis.

Het zou een dope track kunnen zijn als het nog even goed gemasterd word heb ik het idee.

Ik wilde graag deze track met jullie delen ( clip zelfgemaakt )

Lekker nummertje hoor. Ik wordt er ook meteen weer even aan herinnerd dat Diabolic wel eens met zijn album mag komen.

Danny Diablo die vent moet echt een keer stoppen met hip-hop en zich gewoon weer op Hardcore richten.

18 februari komt het debuutalbum van Pawz One, 'Face the Facts' uit via het Nederlandse label Below System. Pawz One is een rapper uit California die bij sommigen een belletje kan doen rinkelen vanwege zijn gastbijdrage op Ras Kass' A.D.I.D.A.S. (al is daar nooit bij gestemd). Dezelfde Ras Kass is naast Termanology, Rakaa en Masta Ace één van de gastartiesten op Face the Facts.

Ik heb 'em al geluisterd en kan hem zeker aanraden. Vooralsnog de beste release van dit jaar!

FelipeGutiérrez
Deze maand komt ook Satellite Flight, van Kid Cudi. Was eerst een EP maar is uiteindelijk een album geworden. Satellite Flight moet worden gezien als een prelude voor Man On The Moon III, en Cudi zelf noemde het zijn beste werk tot nu toe.

Oxymoron en Satellite Flight, 2 projecten om naar uit te kijken deze maand!

FelipeGutiƩrrez schreef:
Satellite Flight moet worden gezien als een prelude voor Man On The Moon III, en Cudi zelf noemde het zijn beste werk tot nu toe.

Daar moeten we blind op vertrouwen.

Hij kan er beter voor zorgen dat MoTM3 zijn beste werk tot nu toe is.

Hij heeft vooralsnog geen slecht project (lees: alleen maar sterke projecten) uitgebracht, dus ik verwacht er weer veel van!

Silky & Smooth schreef:
18 februari komt het debuutalbum van Pawz One...

Aansluitend op mijn stukje:

Gast
geplaatst: vandaag om 08:55 uur

geplaatst: vandaag om 08:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.