MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
The Ecology komt 24 februari uit.

Guess Who's Back

Dit is de tweede single. Klinkt heel erg goed.

Eindelijk!!

Het wordt verdomme tijd! Producties door Exile? Guess Who's Back klinkt niet mind blowing maar wel gewoon lekker...

Ook producties van The Alchemist en waarschijnlijk DJ Khalil. Maar Exile zal normaliter idd het merendeel van de beats voor zijn rekening nemen.

Edit:
1. Guess Who’s Back (prod. by Beewirks)
2. Confess (prod. by Exile)
3. Something to Believe ft Nas & Aloe Blacc (prod. by DJ Khalil)
4. Higher (prod. by Exile)
5. To Be Young ft BJ the Chicago Kid (prod. by Exile)
6. Golden State of Mind ft Dom Kennedy (prod. by Exile)
7. Letter F (prod. by The Alchemist)
8. Place to Go (prod. by Exile)
9. Man of the House (prod. by Quincy Tones & Jo Caleb)
10. Out The Trunk (prod. by Exile)
11. It’s A Good Thing ft Aloe Blacc & Choosey (prod. by Exile)
12. Mother (prod. by Exile)
13. F.T.W (prod. by Exile)

Voor alle mensen die benieuwd zijn hoe Meow the Jewels grofweg komt te klinken; EL-P heeft wat snippets vrijgegeven:

Instagram

Instagram

Jammer. Katten zijn niet tof als internetmeme/gimmick.

Kos
Geen idee waar ik het neer moet zetten maar de Beatles vs hiphop mashup mag er wel wezen..

An Adventure To Pepperland Through Rhyme & Space - Part 1 by MartinGeorge - Hear the world?s sounds - soundcloud.com

Elzhi's tweede album komt dan eindelijk dit jaar uit. Eerst ging ie, jaren terug, The Feed heten, toen The Weather Man, toen P.I.M.P (Possessing Infinite Mind Power), maar nu heeft ie een nieuwe, definitieve titel: Lead Poison. Het album moet in mei verschijnen en dit is de eerste single.

Bush van Snoop Dogg heeft een releasedatum: 12 mei. Het album wordt dus volledig geproduceerd door Pharrell. Beluister hier de eerste single.

Niceee

Mb.
Het is duidelijk dat Pharrell een vinger in de pap heeft. Snoop mag iets meer naar voren komen, vind ik.

Ben bang dat nieuwe Kanye West album zijn slechtse gaat worden. Ik ga dan huilen.

Veel slechter dan Yeezus kan niet toch.

Ralph. schreef:
Ben bang dat nieuwe Kanye West album zijn slechtse gaat worden.
Dat dacht ik bij Graduation en MBDTF ook. En die waren goeie. Bij Yeezus overigens ook, maar bij dat album had ik überhaupt weinig verwachtingen, waar ik bij eerstgenoemden in eerste instantie wél verwachtingen had.

He$$el_01 schreef:
Veel slechter dan Yeezus kan niet toch.

Goede grap

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat dacht ik bij Graduation en MBDTF ook. En die waren goeie. Bij Yeezus overigens ook, maar bij dat album had ik überhaupt weinig verwachtingen, waar ik bij eerstgenoemden in eerste instantie wél verwachtingen had.

Wie weet valt het mee. Maar Only One & Wolves zijn denk ik de slechtste nummers uit zijn album reportoire op 808's na.

Ralph. schreef:
(quote)

Goede grap

Het is geen grap.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Het is geen grap.

Ik sta je bij. Bijzonder matige en geforceerde plaat. Maar hij mag ook eens een uitschuiver maken.

Only One doet inderdaad pijn aan de oren. Maar Wolves en All Day belooft naar mijn mening veel goeds.

Word on the street is dat Kempi een album gaat maken met the Alchemist.

Nice, young kempervelli met goede beats.

Bedorvenkebab schreef:
Word on the street is dat Kempi een album gaat maken met the Alchemist.
Is dat serieus? Dat kan nog iets worden ook...

Jedi Mind Tricks' nieuwe album gaat The Thief and the Fallen heten en komt op 2 juni uit. Stoupe is dus teruggekeerd, en Jus Allah is weg. Gastoptredens die tot zover bekend zijn zijn (naar mijn weten) R.A. the Rugged Man, A-F-R-O en Eamon.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/1557443_877909695600118_5711623323397619267_n.jpg?oh=9926ed6d1ff03eb966a32c2f674d2b5a&oe=55767211&__gda__=1438134639_bbe9901440fb6ba0c61fdfb3a275cc16

Ik ben stiekem toch wel een beetje heel benieuwd.

FRIPI
Vet cover!

Van de cover krijg ik toch de hoop dat het niet alleen gewelddadige onzin zal zijn... Daar hoop ik op. Wellicht wat meer oprechte of inhoudelijke nummers, want ook dat kan Vinnie Paz wel degelijk.

Als Stoupe harde beats weet te droppen en er geen rotrefreintjes voorbij komen kan het in principe niet echt fout gaan, trouwens, want ook een op de automatische piloot rijmende Vinnie kan ik prima hebben.

Dat Jus Allah niet mee doet, zal de kwaliteit ook ten goede komen imo.

niels94 schreef:
Als Stoupe harde beats weet te droppen en er geen rotrefreintjes voorbij komen kan het in principe niet echt fout gaan, trouwens, want ook een op de automatische piloot rijmende Vinnie kan ik prima hebben.
Die ben ik toch best zat aan het worden... Ook Stoupe heeft geen meesterwerken meer afgeleverd in de tussentijd. Ik hoop op dat ene nummertje dat ik nog blijf luisteren.

Dat Jus Allah niet meer meedoet zal het zeker ten goede komen. Niet echt goed gegroeid.

Aanstaande maandag komt een nieuw album van Tyler the Creator uit, genaamd Cherry Bomb.
http://factmag-images.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/04/tyler-the-creator-cherry-bomb.jpg
Volgens Complex doen Kanye West en Lil Wayne sowieso mee op de plaat en hierrrr kun je al twee nummers beluisteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:19 uur

geplaatst: vandaag om 14:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.