MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Fuck yeah

FRIPI
Hell Noooo!

Hoi Raffael hoe was je dag vandaag?

Super veel zin in. Maar ook echt kei veel super zijn in. Zo'n kei die Jezus niet weg had kunnen rollen met zijn superkrachten.

Zo'n kei waar Sisyphus tegenaan heeft zit te duwen?
Tyler maakt muziek die ik altijd leuk heb willen vinden, maar wat me nooit is gelukt. Ik houd wel van wat shock value maar kan er nooit echt in komen. Ben wel benieuwd nu. Zal het wel weer eens proberen

Maar vindt niemand dat nummer dat nu te beluisteren is echt intens verschrikkelijk?

Ja, ik. Op het einde na.

Ik vind de twee nummers die op z'n Soundcloud staan wel cool. Deathchamp doet me denken aan N*E*R*D.

Niet op het nieuwe album zeggen ze maar ik hoop als bonustrack!

Ja, tof nummer weer. Ik had alleen eigenlijk wel gehoopt op een verse van Nas.

Nieuwe Saul Williams:

Ben benieuwd! Was geen fan van Volcanic Sunlight, maar dit klinkt best aardig!

Tijd voor het echte werk:

H A R D

FRIPI
Hef is gewichtsloos en Sean Strange wel aardig al klinkt deze stijl wel een beetje cliché tegenwoordig.

Meh niet zo dope.

Blackalicious' nieuwe album Imani heeft eindelijk een releasedatum: 14 augustus. Het wordt het eerste album in de driedelige Imani-serie van de heren: in de komende twee jaar worden er nóg twee albums uitgebracht.

FRIPI
MJ_DA_MAN schreef:
Blackalicious' nieuwe album Imani heeft eindelijk een releasedatum: 14 augustus. Het wordt het eerste album in de driedelige Imani-serie van de heren: in de komende twee jaar worden er nóg twee albums uitgebracht.

Ik ben benieuwd al vond ik Gab zijn solo werk niet zo

Ik denk dat die twee ook wel de beste tijd hebben gehad, maar wie weet. Met wat toffe gastbijdrages (George Clinton, Dam-Funk, Deltron 3030 bijvoorbeeld), kan het zomaar nog gaaf worden.

Kijk ik op de pagina van Blackalicious staat het album al op de site. Nu zijn mijn verwachtingen erg laag met deze gasten.

Op 14 juli brengen Ghostface Killah en Adrian Younge het vervolg op Twelve Reasons To Die uit: Twelve Reasons To Die II.

Die Ghostface is lekker bezig, zeg!

Zin in! Twelve Reasons to Die was heerlijk sfeervol!

Vandaag uitgebracht: Surf. Het album van Chance the Rapper, The Social Experiment en Donnie Trumpet. Erg dope mix vanhiphop en funk. Doet denken aan Outkast. Ik wilde de plaat zojuist toevoegen, maar beschik alleen over een telefoon. Daardoor duurt het toevoegen al belachelijk lang en nu ging het op het laatst mis waardoor ik weer opnieuw kon beginnen. Daar had ik geen zin in, dus nu hoop ik dat iemand van jullie de plaat wil toevoegen.

Op 4 september komt Fresku's derde album genaamd Nooit Meer Terug uit. Het wordt volledig geproduceerd door Teemong. Hier de eerste single/video:

Ik haat Fresku.

Ik niet, maar ik vind deze track niet tof.

FRIPI
Ik zal hem van de week beluisteren. Tof onderwerp maar heb je er ook iets mee?

Dope. Met UFO's of met relaxen?

FRIPI
UFO's natuurlijk.

11 augustus een album van Kno en Sadistik

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.