Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2009, 13:09 uur
0
Relax
geplaatst: 1 mei 2009, 15:45 uur
RedLightCityBoy schreef:
Het is hem echt niet kijk goed! en idd hij is donker, natuurlijk. Anders zou het wel erg gaar zijn. @Conway: Ook bij andere dingen schijnbaar.
Het is hem echt niet kijk goed! en idd hij is donker, natuurlijk. Anders zou het wel erg gaar zijn. @Conway: Ook bij andere dingen schijnbaar.
Zijn manier van bewegen.... zijn handen..
Het is hem gewoon.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 mei 2009, 15:49 uur
YouTube - MF DOOM and KURIOUS :: Amalgam Digital
kijk eens goed vanaf 50 sec.
Dan zegt ''Doom''' wat, op een totaal andere manier dan normaal.
EDIT: SHIT misschien ook niet, hij praat wel precies als Doom...
kijk eens goed vanaf 50 sec.
Dan zegt ''Doom''' wat, op een totaal andere manier dan normaal.
EDIT: SHIT misschien ook niet, hij praat wel precies als Doom...

0
Rene1979
geplaatst: 1 mei 2009, 20:39 uur
Nieuwe Rakim in Juni! 
Ook de nieuwe MOP komt dan... Nu ze van G-Unit af zijn kijk ik er toch wel naar uit....

Ook de nieuwe MOP komt dan... Nu ze van G-Unit af zijn kijk ik er toch wel naar uit....
0
geplaatst: 4 mei 2009, 19:37 uur
DJ Quik heeft gesproken!
DJ Quik Speaks On Detox, Working With Rakim, Teddy Riley And Snoop. | Hip Hop News > HipHopDX.com
Ik wil Detox meer dan ooit!
DJ Quik Speaks On Detox, Working With Rakim, Teddy Riley And Snoop. | Hip Hop News > HipHopDX.com
Ik wil Detox meer dan ooit!
0
geplaatst: 4 mei 2009, 23:17 uur
Deams interview op www.allhiphop.com. Een feature en op de homepage. Hij is bezig met een project The Legacy ft. Ice T, Big Daddy Kane, Chuck D, De La Soul, Jeru the Damaja & DJ Premier!
0
raffael77
geplaatst: 5 mei 2009, 09:27 uur
ewalk schreef:
Deams interview op www.allhiphop.com. Een feature en op de homepage. Hij is bezig met een project The Legacy ft. Ice T, Big Daddy Kane, Chuck D, De La Soul, Jeru the Damaja & DJ Premier!
Ben benieuwd.
Al vind ik Premier niet zo geweldig meer de laatste tijd.
0
Rene1979
geplaatst: 5 mei 2009, 10:02 uur
Nieuwe Snowgoons cd met savage brothers komt 26 mei.
De promo single is uit en klinkt erg best!
De promo single is uit en klinkt erg best!
0
Relax
geplaatst: 5 mei 2009, 21:18 uur
Opin @ Hyves schreef:
Ja, ik ben trots om aan te kondigen dat er een 2de web-album van Korhymes gaat komen.
Het mooiste is dat het een Korhymes & Opin album word, ik zal het album volledig produceren en voorzien van afwisseling.
Ik wil graag de mensen die het vorig album van Korhymes met plezier hebben beluisterd bedanken!
Bedankt voor de steun en positieve gedachtes!
Dit keer zal het web-album ook in mijn style zijn en niet meer die laidback jazz style, dus als je verwachtingen hebt zal ik me best ervoor doen om het voldoende te kunnen plezieren.
Keep ya head up!
- Opin
Ja, ik ben trots om aan te kondigen dat er een 2de web-album van Korhymes gaat komen.
Het mooiste is dat het een Korhymes & Opin album word, ik zal het album volledig produceren en voorzien van afwisseling.
Ik wil graag de mensen die het vorig album van Korhymes met plezier hebben beluisterd bedanken!
Bedankt voor de steun en positieve gedachtes!
Dit keer zal het web-album ook in mijn style zijn en niet meer die laidback jazz style, dus als je verwachtingen hebt zal ik me best ervoor doen om het voldoende te kunnen plezieren.
Keep ya head up!
- Opin

0
Rene1979
geplaatst: 6 mei 2009, 05:15 uur
Weer erg fijn.!
En de nieuwe Korhymes?? WOW! Heb toevallig gisteren de eerste gehoord. Helemaal niet verkeerd.
0
Relax
geplaatst: 6 mei 2009, 11:08 uur
Rene1979 schreef:
Weer erg fijn.!
En de nieuwe Korhymes?? WOW! Heb toevallig gisteren de eerste gehoord. Helemaal niet verkeerd.
(quote)
Weer erg fijn.!
Dat is fijn om te weten.
(ik ben namelijk die Opin.
)
0
Rene1979
geplaatst: 6 mei 2009, 12:53 uur
i know dude....
Ik heb je op hyves...
Maar vond de beats erg fijn op dat eerste korhymes album.
Ow en voor de goede orde...
Heb nu vier tracks van dat nieuwe Eminem album gehoord.....
Maar dit wordt echt zeker 10x niks.. Terwijl ik altijd groot fan was van de man...
Eminem heeft echt dat stomme accent in elk nummer ben ik bang.
Ik heb je op hyves...

Maar vond de beats erg fijn op dat eerste korhymes album.
Ow en voor de goede orde...
Heb nu vier tracks van dat nieuwe Eminem album gehoord.....
Maar dit wordt echt zeker 10x niks.. Terwijl ik altijd groot fan was van de man...
Eminem heeft echt dat stomme accent in elk nummer ben ik bang.
0
Rene1979
geplaatst: 6 mei 2009, 13:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Mwah, heb stiekem nog wel hoop op iets goeds.
Mwah, heb stiekem nog wel hoop op iets goeds.
Ik help het je mee hopen man.... Maar de 4 tracks die ik nu ken zijn echt slecht...
0
geplaatst: 6 mei 2009, 16:27 uur
Ik hoop dat Canibus weer eens iets van zich gaat laten horen. Ik vind het wel eens de hoogste tijd dat de beste man eens iets gaat releasen. Laatste keer was '07 met een aantal grote beloftes.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 18:01 uur
Bis heeft in een video aangekondigd dat álles wat op papier staat om uit te brengen ook daadwerkelijk komt. Maar goed, dat zegt natuurlijk nog niet veel bij hem. Maar de plaat met Murray (genaamd Undergodz) en RTJ 2 komen sowieso.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 19:25 uur
Nee, wist ik nog niet
. Laatste keer dat ie hier was scheen het wel matig te zijn.
. Laatste keer dat ie hier was scheen het wel matig te zijn.
0
Rene1979
geplaatst: 6 mei 2009, 21:28 uur
Hij is te pindakazen die nieuwe eminem.... Ben benieuwd... Gok op een niet te hoog cijfer...
0
geplaatst: 6 mei 2009, 21:42 uur
Ja, verbaasde me ook al. Heb ook al op de artiestenpagina gezet dat het me tegenviel van ze.
* denotes required fields.