MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Rene1979
ja dat kan je wel zeggen....

Waarom staat de nieuwe Eminem nog neit op Mume?

Omdat de tracklist nog helemaal niet officieel is, ondanks iedereen het er wel doodleuk neerzet op hun websites terwijl ik nog geen enkele betrouwbare bron heb gezien.

Gisteren is Let the Children Die van D-Sisive uitgebracht. Ik heb het nu twee keer beluisterd en ik vind het zonder meer een van de meest indrukwekkende albums die ik de laatste tijd gehoord heb. Het heeft een geweldige donkere sfeer, D-Sisive is een geweldige lyricist en is misschien wel de meest deprimerende rapper die ik ken. Dat zijn stem zo eentonig is maakt voor mij op dit moment helemaal niks uit bij dit type rapper. Het album staat nu in de wachtrij en kan op een hoog cijfer van mij rekenen.

Rene1979
Rob, mail mij is ik wil een broodje pindkaas met hagelslag

Never mind.... heb m zelf gesmeerd

Dubbelvla
Heb je wel is pindakaas met Zwitserse kaas geprobeerd?

Ik zit trouwens een beetje vooruit te kijken naar de nieuwe Madlib die er volgens mij aankomt in begin Juni.

Rene1979
Dubbelvla schreef:
Heb je wel is pindakaas met Zwitserse kaas geprobeerd?

Ik zit trouwens een beetje vooruit te kijken naar de nieuwe Madlib die er volgens mij aankomt in begin Juni.

Pindakaas met zwitserse kaas.... nee... is dat de moeite waard?

Rene1979
Nieuwe Killah P is er....

Is mixtape . Maar wel allemaal nieuwe tracks.

MJ_DA_MAN schreef:
Omdat de tracklist nog helemaal niet officieel is, ondanks iedereen het er wel doodleuk neerzet op hun websites terwijl ik nog geen enkele betrouwbare bron heb gezien.

De tracklist is officieel hoor.

Volgens wie (niet dat ik nu niet geloof dat ie het niet wordt, maar ik ben nog nergens een, imo, betrouwbare bron tegengekomen, zoals ik ook al zei tegen JLjuju)?

RapRadar.

De tracklist werd als eerste gepost op die website, en een van de eigenaren daarvan is Paul Rosenberg, Eminem's manager. Aangezien het werd gepost onder de sectie "True Stories" is het vrijwel zeker de goede tracklist. En aangezien er nu al 4 tracks en 2 snippets zijn uitgbracht met diezelfde track namen kan het niet anders dan de officiele zijn.

Alleen snap ik niet waarom hij nog niet op Amazon etc. staat.

Game schreef:
RapRadar. De tracklist werd als eerste gepost op die website, en een van de eigenaren daarvan is Paul Rosenberg, Eminem's manager. Aangezien het werd gepost onder de sectie "True Stories" is het vrijwel zeker de goede tracklist.
Dat wist ik, maar ik vind die bron niet 100% betrouwbaar, eerder 75% (hoogstens). Het is en blijft een gewone hiphopsite, geen Amazon of officiële Eminem-website.
[En aangezien er nu al 4 tracks en 2 nippets zijn uitgbracht met diezelfde track namen kan het niet anders dan de officiele zijn.
Ja, daarom denk ik nu ook wel dat het (grotendeels) de juiste is. We zien het zeer binnenkort wel allemaal.

Relax
Ik vind het wel erg klinken als een mixtape.. .als Killah Priest echt een album zou droppen dan zou hij echt niet mensen eroverheen laten praten met allerlei gunshot geluiden.

Ik wilde het net ook over de nieuwe d-sisive hebben, maar toen ik R&P's avatar zag, snapte ik al dat ik te laat met dit 'nieuws' was. Ga ik zeker even naar luisteren als ik thuis ben! Ben wel benieuwd, ik vond 'The Book' zeer goed, maar als dit album veel langer is, kan het misschien wel eens te veel worden (wil zelf niet depri worden, thank you very much)

Eerste track van Dead Prez & DJ Green Latern is te beluisteren op hun website.
Album komt 23 juni!

Relax schreef:
Ik vind het wel erg klinken als een mixtape.. .als Killah Priest echt een album zou droppen dan zou hij echt niet mensen eroverheen laten praten met allerlei gunshot geluiden.
Het is dan ook een mixtape .

Relax
Ooohw ik dacht dat iemand beweerde dat Exorcist een reguliere album was... ik lees ook altijd voor de helft.

Dat nummer klinkt goed van dead Prez & DJ Green Latern. Zeker niet verkeerd.

Vind ik ook. Kben erg benieuwd naar de plaat!

De rap kunsten als de flow van hun zijn alles bijhalve slechter geworden, misschien wel beter. De flows zijn erg goed.

Vooral de laatste verse van dat nummer is vet!

Het is toch wel een studio album?

DJ Green Lantern will be teaming up with dead prez for the third installment of the duo's independent mixtape series, Turn Off The Radio. Unlike its predecessors, Turn Off The Radio and Get Free Or Die Tryin’, Pulse of The People is an actual LP set for release on June 23 on Green Lantern's new label, Invasion Music Group /Boss up Inc.

Dat is wel beter, ik verspil me tijd niet zo graag aan mixtapes.

P.O.S. 7 Juni in de melkweg.

Daar ben ik zeker wel!

Hij heeft het zelf inmiddels bevestigd, The Game werkt momenteel aan zijn 4e studio album dat The Red Album gaat heten. De release datum staat voorlopig op december.

Frostyx
Ben benieuwd, ik vind het bij hem steeds minder worden, LAX was wel goed maar The Documantry was het best, Doctor's Advocate al wat minder en LAX weer iets minder, hopelijk word deze juist beter

Hopelijk is Dr. Dre nou niet zo lul, en werkt hij mee aan het album...
Ik snap die vent niet.

Harco
Waarom niet?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:22 uur

geplaatst: vandaag om 05:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.