Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2009, 21:54 uur
Omdat hij The Game negeert. Alleen maar omdat hij en 50 Cent geen vriendjes zijn. Wat voor professionaliteit heb je dan? Voor de rest blijft het een geniale producer, alleen dit snap ik niet van hem.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 10 mei 2009, 21:58 uur
Game schreef:
Wat voor professionaliteit heb je dan?
'Wat voor professionaliteit heb je dan?
Dat is juist een volwassen zet van Dre. Wat wil je dan hebben? Dat hij The Game maar weer vergeeft? Juist erg proffesioneel van Dre, kan The Game nog een hele hoop van leren.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 22:40 uur
Juist, heel volwassen... Waarom heeft Dre dan nooit de reden gegeven waarom hij The Game van Aftermath trapte? Alsof het allemaal de schuld van hem is. Hij was nota bene de protegé van Dr. Dre. Het is nu meer dan 3 jaar geleden, dus een samenwerking moet nu toch wel mogelijk zijn.
Sowieso vind ik het ook zwak van Dre dat hij niet met jonge West Coast artiesten werkt.
Sowieso vind ik het ook zwak van Dre dat hij niet met jonge West Coast artiesten werkt.
0
Frostyx
geplaatst: 10 mei 2009, 22:42 uur
Maarja ze waren al klaar met Doctor's Advocate en toen fuckte Game Dre wel een beetje door naar Geffen te gaan, dus ik snap het wel een beetje, en die beef tussen 50 en Game is ook nep, wat zou G-Unit nu zijn als Game en Buck er nog bij zouden zijn
?
?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 10 mei 2009, 23:01 uur
Game schreef:
Juist, heel volwassen... Waarom heeft Dre dan nooit de reden gegeven waarom hij The Game van Aftermath trapte?.
Juist, heel volwassen... Waarom heeft Dre dan nooit de reden gegeven waarom hij The Game van Aftermath trapte?.
Ik denk tussen de ''beef'' tussen The Game en Fif. Dre wil niet met hun ''beef'' te maken hebben lijkt me, vandaar dat hij ze dan links laat liggen.
Game schreef:
Hoezo echt? is hij dan de grote koning die kleine mannetje groot moet maken? Verder heeft Dre wel veel gewerkt met jonge artiesten als: Bishop, Marsha Ambrosius etc.
Frostyx schreef:
Maarja ze waren al klaar met Doctor's Advocate en toen fuckte Game Dre wel een beetje door naar Geffen te gaan
Maarja ze waren al klaar met Doctor's Advocate en toen fuckte Game Dre wel een beetje door naar Geffen te gaan
Wie waren klaar? Dre en The Game? hun hebben niet samengewerkt voor Doctor's Advocate hoor.
0
Frostyx
geplaatst: 10 mei 2009, 23:03 uur
Dre neemt geen risico meer op zijn leeftijd en status , als hij kan kiezen of ik werk met Eminem of een nieuw kid dan zou ik het wel weten 

0
raffael77
geplaatst: 11 mei 2009, 07:21 uur
Fuck Dr Dre. Hij is allang niet meer wat hij is geweest.
Als hij idd professioneel over wil komen zou hij de beef laten gaan en er niet mee bemoeien. Hij wil toch geld verdienen of is ie ineens veranderd. Hij is gewoon wack en niets anders.
Ik snap al helemaal niet dat jullie op albums wachten die uit die hoek komen.
Alle westcoast gekken van zijn zijde zijn wack.
Fuck Feminem, Dre, Snoop, 50ct en Sissy Unit en ofcourse de rest van dat zooitje.
Als hij idd professioneel over wil komen zou hij de beef laten gaan en er niet mee bemoeien. Hij wil toch geld verdienen of is ie ineens veranderd. Hij is gewoon wack en niets anders.
Fuck Feminem, Dre, Snoop, 50ct en Sissy Unit en ofcourse de rest van dat zooitje.
0
Frostyx
geplaatst: 11 mei 2009, 08:41 uur
raffael77 schreef:
Dre niet meer wat hij is geweest?
Heb je Relapse al gehoord ofniet?
0
geplaatst: 11 mei 2009, 11:56 uur
Frostyx schreef:
Waarschijnlijk wel, want dan kun je het namelijk ook concluderen.(quote)
0
geplaatst: 11 mei 2009, 12:28 uur
Ben erg benieuwd naar Detox, dan kun je pas echt goed oordelen.
Maargoed ik schrijf 't alvast in mn agenda voor het jaar 2060 minstens
Maargoed ik schrijf 't alvast in mn agenda voor het jaar 2060 minstens
0
geplaatst: 11 mei 2009, 17:22 uur
Frostyx schreef:
Maarja ze waren al klaar met Doctor's Advocate en toen fuckte Game Dre wel een beetje door naar Geffen te gaan, dus ik snap het wel een beetje,
Maarja ze waren al klaar met Doctor's Advocate en toen fuckte Game Dre wel een beetje door naar Geffen te gaan, dus ik snap het wel een beetje,
?
The Game werd eerst van Aftermath gekickt, daarna ging hij naar Geffen. Hij ging niet eerst naar Geffen. Hij wilde alleen onder z'n G-Unit contract uit, maar dat kon blijkbaar alleen als hij helemaal van Aftermath weg ging. Dat wilde hij eigenlijk niet, maar voordat hij het wist hadden Dre en 50 de knoop al doorgehakt. Vandaar dat hij toen zijn Aftermath ketting het publiek in gooide.

En Dr. Dre heeft zeer weinig te maken met Doctor's Advocate. Dre had had wel wat nummers geproduceerd maar die hebben het album niet gehaald. Die leftovers zijn te vinden op het internet
RedLightCityBoy schreef:
Ik denk tussen de ''beef'' tussen The Game en Fif. Dre wil niet met hun ''beef'' te maken hebben lijkt me, vandaar dat hij ze dan links laat liggen.
Waarom werkt hij dan wel samen met 50 Cent? Is gewoon een naaistreek.
RedLightCityBoy schreef:
.Hoezo echt? is hij dan de grote koning die kleine mannetje groot moet maken? Verder heeft Dre wel veel gewerkt met jonge artiesten als: Bishop, Marsha Ambrosius etc.
.Hoezo echt? is hij dan de grote koning die kleine mannetje groot moet maken? Verder heeft Dre wel veel gewerkt met jonge artiesten als: Bishop, Marsha Ambrosius etc.
Bishop en Marsha Ambrosius zijn al over de 30 haha.
Aftermath heeft alleen 30+'ers , het label heeft geen toekomst!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 11 mei 2009, 17:25 uur
30 is nog best jong, toch?
maarja, mij gaat het erom dat er muziek wordt gemaakt, niet om de leeftijd (vind ik tenminste) En waarom hij dan wel met Fifty werkt is mij ook een raatsel, maar het zal wel iets met prive-zaken te maken hebben ofzo. Ik vind het persoonlijk geen naaistreek, misschien vind hij Fifty wel veel aardiger LOL
maarja, mij gaat het erom dat er muziek wordt gemaakt, niet om de leeftijd (vind ik tenminste) En waarom hij dan wel met Fifty werkt is mij ook een raatsel, maar het zal wel iets met prive-zaken te maken hebben ofzo. Ik vind het persoonlijk geen naaistreek, misschien vind hij Fifty wel veel aardiger LOL
0
Frostyx
geplaatst: 11 mei 2009, 18:59 uur
ooo nu ik dat lees van Game vind ik Dre idd wat oneerlijk tegenover The Game
0
geplaatst: 11 mei 2009, 19:42 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Zeker wel, ik denk dat ik er heen ga
.
(quote)
Zeker wel, ik denk dat ik er heen ga
. Ik misschien ook. Ik heb een event op last.fm aangemaakt.
Edan en Atmosphere komen later in juni ook nog.

0
geplaatst: 12 mei 2009, 13:54 uur
Planet Asia en Pete Rock komen in 2009 ook met een album, genaamd (hoe kan het ook anders): Planet Rock.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 mei 2009, 16:27 uur
yeaaaje! Planet Asia is echt een dope mc, maar mist vaak ijzersterke producties, vind ik. Daar kan Pete Rock wel wat mee hoop ik! 

0
geplaatst: 12 mei 2009, 16:41 uur
0
geplaatst: 12 mei 2009, 17:54 uur
Atmosphere al een keertje live gezien, toen waren ze echt aan. En nu nog met live band, dat ga ik wel weer tjekken ;D Heerlijk dat die underground artiesten altijd zo goedkoop zijn, nu ook weer maar 15 euro ^_^
0
geplaatst: 12 mei 2009, 17:59 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Planet Asia en Pete Rock komen in 2009 ook met een album, genaamd (hoe kan het ook anders): Planet Rock.
Erg dope om te horen!! ben benieuwd. Ik hoorde ook over een samenwerking tussen Pete Rock en Doggpound, kan dat kloppen ?
0
geplaatst: 12 mei 2009, 18:17 uur
Daar kan ik dus niet warm of koud van worden en dat komt met name door de naam Pete Rock. Die man is zwaar achteruit gegaan.
Ik laat me dit jaar maar gewoon verrassen, D-Sisive kwam met een zeer verrassend sterk album net als de Super Chron Flight Brothers. Daarnaast kwam er een geweldig album van CYNE uit de lucht vallen. Ik zie het verder wel.
Ik laat me dit jaar maar gewoon verrassen, D-Sisive kwam met een zeer verrassend sterk album net als de Super Chron Flight Brothers. Daarnaast kwam er een geweldig album van CYNE uit de lucht vallen. Ik zie het verder wel.
0
Harco
geplaatst: 12 mei 2009, 18:37 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Daar kan ik dus niet warm of koud van worden en dat komt met name door de naam Pete Rock. Die man is zwaar achteruit gegaan.
Inderdaad, ik weet het ook niet.
* denotes required fields.