Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear
zoeken in:
0
geplaatst: 22 december 2008, 17:47 uur
grimy_jason schreef:
LOL!!!!
Je bent er echt helemaal door geobsedeerd, hè?(quote)
LOL!!!!

0
grimy_jason
geplaatst: 22 december 2008, 17:53 uur
Wie spreekt er nou iemand anders aan met "hey ouwe krullebol" wat is er mis met die gozer?
Vind het gewoon enorm lachen zo'n zin LOL
0
geplaatst: 22 december 2008, 17:53 uur
Ik ben zoiezo iemand die m'n eigen kledingdracht heeft. Ik ga totaal niet in de mode op.Bijvoorbeeld: Ik heb altijd al een hekel aan roze gehad vervolgens word dat bijvoorbeeld mode om dat dan te gaan dragen, dan hoef je nietvan mij te verwachten dat ik dat ga dragen.
En nu is paars in de mode
(al is dat niet helemaal verschrikkelijk, maar toch niet mijn smaak).
Hoeveel mensen dragen hier Kane?
(al is dat niet helemaal verschrikkelijk, maar toch niet mijn smaak).Hoeveel mensen dragen hier Kane?
0
geplaatst: 22 december 2008, 17:58 uur
grimy_jason schreef:
Wie spreekt er nou iemand anders aan met "hey ouwe krullebol" wat is er mis met die gozer?
Juist, ja. Wordt anders lid van zijn fanclub. Of misschien kun je mensen op MSN wel gaan stalken onder zijn naam, wie weet...Wie spreekt er nou iemand anders aan met "hey ouwe krullebol" wat is er mis met die gozer?
0
geplaatst: 22 december 2008, 18:00 uur
Hahaha wat een wijven topic dit!
lezen jullie ook de libelle?
lezen jullie ook de libelle?
0
grimy_jason
geplaatst: 22 december 2008, 18:04 uur
Aangezien Hip-Hop een eigen stijl van kledij heeft vind ik dit topic wel is leuk.
Iedereen draagt toch kledij dus waarom bestempel je dit als een "wijventopic" de kledij is trouwens niet echt "vrouwelijk" te noemen LOL
0
Harco
geplaatst: 23 december 2008, 00:46 uur
Kill_illuminati schreef:
Ik ben zoiezo iemand die m'n eigen kledingdracht heeft. Ik ga totaal niet in de mode op.Bijvoorbeeld: Ik heb altijd al een hekel aan roze gehad vervolgens word dat bijvoorbeeld mode om dat dan te gaan dragen, dan hoef je nietvan mij te verwachten dat ik dat ga dragen.
(al is dat niet helemaal verschrikkelijk, maar toch niet mijn smaak).
Hoeveel mensen dragen hier Kane?
(al is dat niet helemaal verschrikkelijk, maar toch niet mijn smaak).Hoeveel mensen dragen hier Kane?
Fuckt mij wat mode is: ik draag gewoon wat ik zelf mooi vind. En dat is ook roze shit.
0
geplaatst: 23 december 2008, 15:54 uur
Fuckt mij wat mode is: ik draag gewoon wat ik zelf mooi vind. En dat is ook roze shit.
Dat is wat anders. Ik bedoelde dat veel mensen het eerst vervloekte en dan later het draagt omdat iedereen dat doet...
. Maar als je het draagt omdat je het zoiezo een mooie kleur vind (en niet om mode) dan heb ik repsect voor je.
0
geplaatst: 23 december 2008, 16:06 uur
Ik draag de laatste tijd steeds minder hip-hop wear. Ik vind het nog wel vet maar ik ben het gewoon moe.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 25 december 2008, 15:46 uur
wat nou als hiphopkleding de mode is, wat doe je dan?
0
grimy_jason
geplaatst: 25 december 2008, 19:17 uur
Stapler schreef:
Ja en dat is nu zo'n beetje het geval.
Helemaal niet, iedereen draagt van die strakke kleertjes die op teveel graden in de was hebben gezeten....
Ik zie niet zoveel mensen met baggy kledij meer, natuurlijk nog wel mensen (waaronder ik natuurlijk
) die dit dragen, maar toch minder als vroeger.
0
geplaatst: 25 december 2008, 20:07 uur
Ja ok daar heb je gelijk in.
Ik denk dan meer aan de sneakers, caps en hoodies.
En vaak ook wel Hiphop-achtige jassen.
Ik denk dan meer aan de sneakers, caps en hoodies.
En vaak ook wel Hiphop-achtige jassen.
0
Relax
geplaatst: 25 december 2008, 20:29 uur
Enige hiphop aan mijn kleding is de TE grote jas van mij en mijn NY pet...
Heb maar 1 baggy jean.. maarja, ik vind als een blanke echt als bijvoorbeeld 50 Cent gaat kleden het een wigger en daar houd ik niet zo van.
Heb maar 1 baggy jean.. maarja, ik vind als een blanke echt als bijvoorbeeld 50 Cent gaat kleden het een wigger en daar houd ik niet zo van.
0
geplaatst: 25 december 2008, 21:34 uur
Ik was alles op 40 graden!
En ik heb een strijkijzer van Philips. Echt een topding!
Oh ja, en was nooit je riem mee! Nee, dat is gewoon een beetje niet zo handig!
En ik heb een strijkijzer van Philips. Echt een topding!
Oh ja, en was nooit je riem mee! Nee, dat is gewoon een beetje niet zo handig!
0
Dj2Jelle
geplaatst: 26 december 2008, 00:22 uur
Zal ik dan ook maar zeggen hoe ik erbij loop, lange spijker broek, met smalle pijpen, veeel te laag, redelijk nette schoenen, veel te grote muts, en niet te grote hoodies
0
raffael77
geplaatst: 26 december 2008, 10:22 uur
Geen hiphop kleding meer voor mij. Had altijd dingen van Cross Colors en van die Mega grote broeken aan. Dat geeft een baggy uitzicht en zo zou het moeten zijn.
Niet van die Skinny Jeans onderuit getrokken zodat je vaak die neppe Bjorn Borg boxers ziet. Soms half laag maar ook wel eens dat de hele achterkant ziet LOL.
Mijn neefje van 14 zegt dat ze dat zo dragen.Mode zegt ie.
Ik zeg waarom geen grotere broek als je graag wil dat de broek hangt.
NU de tijd zie je niet echt hiphop kleding meer. Weel baggy broeken maar die worden ook gedragn door skaters.
Truien of polo's zo groot mogelijk natuurlijk. Van een Basketball team of gewoon merk Cross Colors of Karl Kani maar die is wel erg commercieel.
Verder had ik vroeger veel shirts en truien van hiphop groepen.
Alle soorten en maten en die waren ook groot LOL.
Schoenen waren ook belangrijk. Sneakers (Classic) maar ook Nike Air Force. Ook niet te vergeten de Timberland of Blackstone Boots in leer en suede. De kleur was meestal Zwart of Beige.
Jassen ook groot natuurlijk want zo hoorde het.
Tuinbroeken waren vroeger ook in. Je hing de brettels lekker los of 1 kant vast.
Nu draag ik gewone kleren omdat je in de gewone maatschappei minder wordt geaccepteerd met zulke hiphop kleding en het staat slordig. Een stempel krijg je direct.
Enige uitzondering is dat je in de hiphop Bizz aan het werk bent want begrijpen ze het wel maar ook daar zie ik menig artiest niet meer echt als hiphopper gekleed.
Niet van die Skinny Jeans onderuit getrokken zodat je vaak die neppe Bjorn Borg boxers ziet. Soms half laag maar ook wel eens dat de hele achterkant ziet LOL.
Mijn neefje van 14 zegt dat ze dat zo dragen.Mode zegt ie.
Ik zeg waarom geen grotere broek als je graag wil dat de broek hangt.
NU de tijd zie je niet echt hiphop kleding meer. Weel baggy broeken maar die worden ook gedragn door skaters.
Truien of polo's zo groot mogelijk natuurlijk. Van een Basketball team of gewoon merk Cross Colors of Karl Kani maar die is wel erg commercieel.
Verder had ik vroeger veel shirts en truien van hiphop groepen.
Alle soorten en maten en die waren ook groot LOL.
Schoenen waren ook belangrijk. Sneakers (Classic) maar ook Nike Air Force. Ook niet te vergeten de Timberland of Blackstone Boots in leer en suede. De kleur was meestal Zwart of Beige.
Jassen ook groot natuurlijk want zo hoorde het.
Tuinbroeken waren vroeger ook in. Je hing de brettels lekker los of 1 kant vast.
Nu draag ik gewone kleren omdat je in de gewone maatschappei minder wordt geaccepteerd met zulke hiphop kleding en het staat slordig. Een stempel krijg je direct.
Enige uitzondering is dat je in de hiphop Bizz aan het werk bent want begrijpen ze het wel maar ook daar zie ik menig artiest niet meer echt als hiphopper gekleed.
0
edris.
geplaatst: 27 december 2008, 15:06 uur
raffael77 schreef:
Heren in damesbroeken hebben pijn als ze als ze de broek niet een beetje omlaag halen.
0
geplaatst: 27 december 2008, 15:13 uur
edris. schreef:
Heren in damesbroeken hebben pijn als ze als ze de broek niet een beetje omlaag halen.
(quote)
De zitten idd zwaar kut, haat die broeken

0
geplaatst: 27 december 2008, 21:05 uur
Stapler schreef:
Hiphop kleding is in de mode? Totaal niet, de mode is nu dat je er netjes bij loopt.
0
|Joël|
geplaatst: 27 december 2008, 23:08 uur
Watzegje schreef:
Hiphop kleding is in de mode? Totaal niet, de mode is nu dat je er netjes bij loopt.
Ja daar was men twee dagen terug blijkbaar al achter:
grimy_jason schreef:
Helemaal niet, iedereen draagt van die strakke kleertjes die op teveel graden in de was hebben gezeten
Helemaal niet, iedereen draagt van die strakke kleertjes die op teveel graden in de was hebben gezeten
...
In de mode, nee. Maar, doordat hiphop zo ongelofelijk mainstream is geworden de laatste jaren in Nederland, zeker wel hip. Tenminste, ik neem aan dat jij niet raar opkijkt als je op straat "echte" blanke hiphoppers voorbij ziet lopen. Ik zie ze in ieder geval regelmatig en dat vind ik persoonlijk geen gezicht, dit bedoel ik overigens niet racistisch. Je hebt dan van die gasten die er in zo'n heel "hiphop-pak" bijlopen en ondertussen chillen op R&B liedjes. Daar doel ik vooral op. Zo noemt men popmuziek en R&B hedendaags ook al snel hip-hop uit onwetendheid, of zelfs tegen beter weten in omdat het dan "cool" klinkt of ze zich/het graag met Hip-Hop willen associeren.

Deze trent is wel aan het afnemen gelukkig, zet die gasten dan maar beter in zo'n strak pak...
Ook bij die vrouwenshows op tv heb je dit trouwens, Think You Can Dance en Dancing on Ice etc. Dan zeggen ze "ja we gaan nu een hiphop-dans/schaatspartij zien," vervolgens gaat de popmuziek aan en komt er een russische homo in beeld.

0
geplaatst: 28 december 2008, 13:13 uur
|Joël| schreef:
...
In de mode, nee. Maar, doordat hiphop zo ongelofelijk mainstream is geworden de laatste jaren in Nederland, zeker wel hip. Tenminste, ik neem aan dat jij niet raar opkijkt als je op straat "echte" blanke hiphoppers voorbij ziet lopen. Ik zie ze in ieder geval regelmatig en dat vind ik persoonlijk geen gezicht, dit bedoel ik overigens niet racistisch. Je hebt dan van die gasten die er in zo'n heel "hiphop-pak" bijlopen en ondertussen chillen op R&B liedjes. Daar doel ik vooral op. Zo noemt men popmuziek en R&B hedendaags ook al snel hip-hop uit onwetendheid, of zelfs tegen beter weten in omdat het dan "cool" klinkt of ze zich/het graag met Hip-Hop willen associeren.
Deze trent is wel aan het afnemen gelukkig, zet die gasten dan maar beter in zo'n strak pak...
Ook bij die vrouwenshows op tv heb je dit trouwens, Think You Can Dance en Dancing on Ice etc. Dan zeggen ze "ja we gaan nu een hiphop-dans/schaatspartij zien," vervolgens gaat de popmuziek aan en komt er een russische homo in beeld.
(quote)
(quote)
...

Dit is precies waaraan ik me erger. Ik heb tijdschriften gelezen *Veronica* waarin het album van Rianna Hiphop/RnB word gelabelt en de Carter III word "Rap" gelabelt

0
A-Wax
geplaatst: 18 april 2009, 00:43 uur
Khaki's , Houthakkershirt, Blauwe Chuck Taylor's en Jherri Curl.
En Ook Nog Petten Van Onder Andere Compton , LA Dodgers , LA Raiders En Pet Van Atlanta Aangezien Die De "A" Van A-Wax Voorstelt.
En Ook Nog Petten Van Onder Andere Compton , LA Dodgers , LA Raiders En Pet Van Atlanta Aangezien Die De "A" Van A-Wax Voorstelt.
0
geplaatst: 18 april 2009, 00:54 uur
Grappig om te zien hoe mijn sarcasme straal genegeerd wordt...
* denotes required fields.