MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear

zoeken in:
Jarno9 schreef:
Weet er iemand waar je schone hip-hopkledij kunt kope in stad in gent?

Eum die hiphop-winkel in de Lammerstraat tussen de Zuid en de St Pietersnieuwstraat of in die hiphopwinkel in de Nederkouter recht tegenover de Spar en Muziek- en Boekenwinkel De Kaft!

Zoek daar eens...

CaliLove
Social_Mask schreef:
Vandaag had ik een rode hemd met daarover een zwarte pullover aan. Daaronder een baggy broek, soort van broek. En daaronder rode timberlands....

Zag er erg flex uit, al zeg ik het zelf

(kreeg wel complimentjes van meisjes Een tip voor de heren! )

Je zag er zo wel uit zoals een Blood LoL
En ja Timberlands onder een baggy broek is natuurlijk zeer nice maar ik zou dan liever beige Timbs dragen.

Social_Mask
Nou dat hem was Rood/Roze dus niet echt Blood En het was veel meer zwart dan rood.
En die rode Timbs waren ook van beige, denk ik...

Ik probeer niet over te komen als iemand die een wannabee gangster is, en daarom draag ik baggy spijkerbroeken (van levi's (Fubu en Evisu past gewoon niet echt bij me) en shirtjes van Levi's en Nike met gewoon mooie opdrukken. Het is niet casual, wel hiphop, maar niet gangster.

Ik zou nog wel ecko dragen, omdat ecko shirts gewoonweg prachtige art hebben, Maargoed, de mooiere ecko shirts zijn niet gemakkelijk in de lage landen te vinden...

CaliLove
Social_Mask schreef:
Nou dat hem was Rood/Roze dus niet echt Blood En het was veel meer zwart dan rood.
En die rode Timbs waren ook van beige, denk ik...

Aight, lijkt me wel vette look. Maar euh, weet je niet welke kleur je Timbs hebben die aan je voeten zitten?
En roze is wel vrij fucked up voor een jongen/man (is mijn mening).

Social_Mask
Het was niet echt rood en zeker ook niet roze Maar verkeerd gewassen dus werd het wat lichter rood.

CaliLove
Social_Mask schreef:
Het was niet echt rood en zeker ook niet roze Maar verkeerd gewassen dus werd het wat lichter rood.

Aight

kArIzMa_TuRk
Ik heb 'Karl-Kani Shoes' gehaald! heel mooi wit, in 1 woord: Gangstershit!

en heb veeeel t-shirts en vesten van 'The King'! (Waarom? Waarom denk je?)

@social: kan je de verte niet zo goed zien of juist dichtbij? (m.a.w. wat is je sterkte?)

Harco
Ik draag bijna geen hip hop shit.

KSPR
Nope, word je sowieso te snel uit gemaakt voor gangster enzo. En de enige winkel (die ik ken) in Z'dam die het verkoopt vind ik vreselijk, wat daar allemaal komt...

Draag wel joggingbroeken, maar shirtjes gewoon Chasin, Gstar, weet ik het.

Heb even de bezem erdoorheen gehaald. Laten we het weer over kleertjes hebben.

Social_Mask
Nou Herman, wat voor Hiphop kleding draagt u dan?

Zeg maar je. En ik heb nu mijn Dillinger Escape Plan t-shirt aan. Niet zo heel erg hiphop dus.

Social_Mask
Dus ook geen bandana?
Ik heb trouwens wel een paar hier liggen, maar die gebruik ik om m'n kamer mee schoon te maken als ik geen doekjes kan vinden

Nee, ook geen bandana. Ik heb albums van Snoop-Dogg en Public Enemy in huis en natuurlijk nog het een en ander digitaal. Tot zover mijn hiphopgehalte.

Ik heb klok gekregen van vrienden van me 2 jaar geleden. Flavor Flav style 1 keer om gehad buiten me huis maar ze hebben express de klok op klokkenspel hoogte gehangen... pijn...

kreeg wel vette reacties

Killerbee schreef:
Ik heb klok gekregen van vrienden van me 2 jaar geleden. Flavor Flav style 1 keer om gehad buiten me huis maar ze hebben express de klok op klokkenspel hoogte gehangen... pijn...

kreeg wel vette reacties

Haha Dat vind ik serieus echt heel tof

(afbeelding)

Ik zal is een foto maken hoe ik me toen voor de gein gekleed had ik zou zo nooit op straat lopen. ff kijken waar ik de digi heb liggen.

Social_Mask
Hahah vet! Maar jah, die Flavor spoort dan ook niet helemaal.

Haha inderdaad en hij is ook een stukje leljker dan mij, niet veel maar wel beetje

Naja hier komt die dan... heb gewoon me spijkerbroek trouwens aan, wu shirt erover, vissershoedje op blingbling

(afbeelding)

Foto wat 2 maand geleden, kon me camera niet vinden, deze is door een vriend van me gemaakt met zijn mobiel... vond die leuk om te hebben

KSPR
Waar heb je dat Wu-Tang shirt vandaan?

Stijlvol hoor

Haha, keihard.

Akonner
Waar kun je zo'n ketting kopen ?

Zelf draag ik veel voetbalshirtjes en op mijn werk zorg ik dat ik wat nettere kleren aan heb (bejaarden kunnen niet al te veel hebben dezer dagen, die ouderen ook van tegenwoordig).

P Jay schreef:
(quote)

Eum die hiphop-winkel in de Lammerstraat tussen de Zuid en de St Pietersnieuwstraat of in die hiphopwinkel in de Nederkouter recht tegenover de Spar en Muziek- en Boekenwinkel De Kaft!

Zoek daar eens...

Winkel in de nederkouter is verhuisd of failliet..

CaliLove
Akonner schreef:
Waar kun je zo'n ketting kopen ?

Zelf draag ik veel voetbalshirtjes en op mijn werk zorg ik dat ik wat nettere kleren aan heb (bejaarden kunnen niet al te veel hebben dezer dagen, die ouderen ook van tegenwoordig).

Werk jij als bejaardenverzorger?

kArIzMa_TuRk
Killerbee schreef:
waarom heb je een wekker om je nek hangen?

rico-bballer
Nooit van flavor flav gehoord?

KSPR
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
waarom heb je een wekker om je nek hangen?

Hij is bang dat ie op straat in slaap valt.

kArIzMa_TuRk
KSPR schreef:
(quote)
Hij is bang dat ie op straat in slaap valt.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:33 uur

geplaatst: vandaag om 21:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.