MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Rappers die eigenlijk al gestopt zouden moeten zijn

zoeken in:
waxs schreef:
Puff Daddy, Puff Diddy, Diddy, P. Diddy, Pampy D, Puffy, Puff, whatever... die past eigenlijk niet in deze topic want hij had nooit moeten beginnen.

idd

Social_Mask
Pampy D? Hahaha dats een nieuwe
En idd de man is echt alles behalve een goede rapper.

rico-bballer
mims: I can sell a mill sayin nothin on a track.
Waarom in godsnaam heeft hij dat dan niet gewoon gedaan beter dan die super intelligente teksten.

raffael77
Mims moet ook stoppen want die heeft wel een hele grote masker op lol.

Jermaine Dupree

Timbaland

Jermaine Dupree was alleen cool toen hij in de clip van Whodini(Freaks come out) aan het boogieen was als klein knaapje met zijn Michael Jackson handschoentjes. Daarna had hij gelijk al moeten kappen!

B-EE-R, Loupy, Naaltje.

Hoe heten ze allemaal?

Social_Mask schreef:
Pampy D? Hahaha dats een nieuwe
En idd de man is echt alles behalve een goede rapper.

Zo echt erg, die poep daddy! Wie heeft hem gezien tijdens die herdenking van Diana? Bedroefend gewoon. Wie zegt deze man nou eindelijk eens een keer dat hij niet kan rappen en niet kan dansen?

|Joël|
Hij weet zelf ook best wel dat hij niet kan rappen, 't is meer een entertainer maar hij verkoopt er wel zijn albums mee dus ja als ik hem was dan zou ik het ook wel weten.

ewalk schreef:
...poep daddy!

Nu al memorabel!

|Joël| schreef:
Hij weet zelf ook best wel dat hij niet kan rappen, 't is meer een entertainer maar hij verkoopt er wel zijn albums mee dus ja als ik hem was dan zou ik het ook wel weten.

Weet hij ook dat hij niet kan dansen?

|Joël|
Weet niet zal hem eens vragen

raffael77
Hij is groot geworden over andermans rug. Biatch

ali b weg ermee.

- P.Diddy
- Jay Z
- Fat Joe
- Lil Wayne
- Soulja Boy
- De gehele commerciele scene

Common - heeft mooie albums gemaakt maar aan z'n gehele kwalitatieve discography is nu afbraak.

Dj2Jelle
Hij gaf zelf aan dat dat niet de bedoeling was geweest, en dat hij waarschijnlijk weer verder gaat op z'n 'oude manier'.

Vast al eens genoemd, maar, Eminem? Hij was degene waardoor ik een 'into' hip-hop raakte vroeger, maar wat hij nu maakt vind ik toch wel jammer.

Kill_illuminati schreef:
Common - heeft mooie albums gemaakt maar aan z'n gehele kwalitatieve discography is nu afbraak.

Common mag van mij nog wel een paar jaar doorgaan idd niet zoals bij universal mind control maar als hij weer verder gaat met z'n oude stijl hoeft hij van mij nooit te stoppen!

Ahoewel vergeet niet dat Common uit Chicago komt. Daar word/werd voornamelijk dans muziek gedraait en geen Hiphop in eerste instantie.

ja ok luister maar is wat common allemaal heeft uitgebracht
Resurrection
One day it 'll make sense
Like water for chocolate
Be
dat is voor mij toch wel echt heerlijke Hip-Hop

Improvision
Kill_illuminati schreef:
Ahoewel vergeet niet dat Common uit Chicago komt. Daar word/werd voornamelijk dans muziek gedraait en geen Hiphop in eerste instantie.
Detroit is in eerste instantie ook techno, maar kijk welke hedendaagse artiesten daar allemaal vandaan komen.

IkBenDun
common sense vooral niet! maar wie wel moesten stoppen in een eeuwen ver verleden zijn mc's als eminem, esham, brotha lynch hung, necro en al die andere ongelooflijk trieste horrorfanaten.

Hendrix4live schreef:
ali b weg ermee.

die had sowieso niet geboren mogen worden

kArIzMa_TuRk
tovast schreef:
(quote)
die had sowieso niet geboren mogen worden
Waarom dan?

Als ik iemand dit hoor zeggen, moet ie haast wel racistisch zijn.

Wat heb jij gerookt Karizma? Dat heeft toch niets met racisme te maken? Ali B is gewoon een walgelijk figuur, maar van mij mogen die er ook zijn hoor .

raffael77
Ja weg met Ali B, Yes-R, Darryl, Kempi, Dio, Gio en dat soort rand figuren.

Op de brandstapel ermee en fikken maar hahahaha.

Moet ik het nog uitleggen, of is het al doorgedrongen?

Frostyx
MC Hammer

Gast
geplaatst: vandaag om 09:15 uur

geplaatst: vandaag om 09:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.