Genres / Hip-Hop / Rappers die eigenlijk al gestopt zouden moeten zijn
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2007, 22:24 uur
waxs schreef:
Puff Daddy, Puff Diddy, Diddy, P. Diddy, Pampy D, Puffy, Puff, whatever... die past eigenlijk niet in deze topic want hij had nooit moeten beginnen.
Puff Daddy, Puff Diddy, Diddy, P. Diddy, Pampy D, Puffy, Puff, whatever... die past eigenlijk niet in deze topic want hij had nooit moeten beginnen.
idd
0
Social_Mask
geplaatst: 26 juni 2007, 22:49 uur
Pampy D? Hahaha dats een nieuwe 
En idd de man is echt alles behalve een goede rapper.

0
rico-bballer
geplaatst: 26 juni 2007, 23:13 uur
mims: I can sell a mill sayin nothin on a track.
Waarom in godsnaam heeft hij dat dan niet gewoon gedaan beter dan die super intelligente teksten.
Waarom in godsnaam heeft hij dat dan niet gewoon gedaan beter dan die super intelligente teksten.
0
raffael77
geplaatst: 27 juni 2007, 08:40 uur
Mims moet ook stoppen want die heeft wel een hele grote masker op lol.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 14:50 uur
Jermaine Dupree was alleen cool toen hij in de clip van Whodini(Freaks come out) aan het boogieen was als klein knaapje met zijn Michael Jackson handschoentjes. Daarna had hij gelijk al moeten kappen! 

0
geplaatst: 5 juli 2007, 22:54 uur
Social_Mask schreef:

Zo echt erg, die poep daddy! Wie heeft hem gezien tijdens die herdenking van Diana? Bedroefend gewoon. Wie zegt deze man nou eindelijk eens een keer dat hij niet kan rappen en niet kan dansen?
0
|Joël|
geplaatst: 5 juli 2007, 23:40 uur
Hij weet zelf ook best wel dat hij niet kan rappen, 't is meer een entertainer maar hij verkoopt er wel zijn albums mee dus ja als ik hem was dan zou ik het ook wel weten.
0
geplaatst: 6 juli 2007, 01:05 uur
|Joël| schreef:
Hij weet zelf ook best wel dat hij niet kan rappen, 't is meer een entertainer maar hij verkoopt er wel zijn albums mee dus ja als ik hem was dan zou ik het ook wel weten.
Weet hij ook dat hij niet kan dansen?

0
geplaatst: 29 mei 2009, 09:42 uur
- P.Diddy
- Jay Z
- Fat Joe
- Lil Wayne
- Soulja Boy
- De gehele commerciele scene
- Jay Z
- Fat Joe
- Lil Wayne
- Soulja Boy
- De gehele commerciele scene
0
geplaatst: 29 mei 2009, 09:54 uur
Common - heeft mooie albums gemaakt maar aan z'n gehele kwalitatieve discography is nu afbraak.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 29 mei 2009, 11:25 uur
Hij gaf zelf aan dat dat niet de bedoeling was geweest, en dat hij waarschijnlijk weer verder gaat op z'n 'oude manier'.
0
geplaatst: 29 mei 2009, 12:04 uur
Vast al eens genoemd, maar, Eminem? Hij was degene waardoor ik een 'into' hip-hop raakte vroeger, maar wat hij nu maakt vind ik toch wel jammer.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 14:17 uur
Kill_illuminati schreef:
Common - heeft mooie albums gemaakt maar aan z'n gehele kwalitatieve discography is nu afbraak.
Common mag van mij nog wel een paar jaar doorgaan idd niet zoals bij universal mind control maar als hij weer verder gaat met z'n oude stijl hoeft hij van mij nooit te stoppen!
0
geplaatst: 3 juni 2009, 14:27 uur
Ahoewel vergeet niet dat Common uit Chicago komt. Daar word/werd voornamelijk dans muziek gedraait en geen Hiphop in eerste instantie.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 14:41 uur
ja ok luister maar is wat common allemaal heeft uitgebracht
Resurrection
One day it 'll make sense
Like water for chocolate
Be
dat is voor mij toch wel echt heerlijke Hip-Hop
Resurrection
One day it 'll make sense
Like water for chocolate
Be
dat is voor mij toch wel echt heerlijke Hip-Hop
0
Improvision
geplaatst: 3 juni 2009, 14:52 uur
Kill_illuminati schreef:
Ahoewel vergeet niet dat Common uit Chicago komt. Daar word/werd voornamelijk dans muziek gedraait en geen Hiphop in eerste instantie.
Detroit is in eerste instantie ook techno, maar kijk welke hedendaagse artiesten daar allemaal vandaan komen. Ahoewel vergeet niet dat Common uit Chicago komt. Daar word/werd voornamelijk dans muziek gedraait en geen Hiphop in eerste instantie.

0
IkBenDun
geplaatst: 5 juni 2009, 20:28 uur
common sense vooral niet! maar wie wel moesten stoppen in een eeuwen ver verleden zijn mc's als eminem, esham, brotha lynch hung, necro en al die andere ongelooflijk trieste horrorfanaten.
0
geplaatst: 6 juni 2009, 11:38 uur
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 6 juni 2009, 20:09 uur
tovast schreef:
Waarom dan?(quote)
die had sowieso niet geboren mogen worden
Als ik iemand dit hoor zeggen, moet ie haast wel racistisch zijn.
0
geplaatst: 6 juni 2009, 20:33 uur
Wat heb jij gerookt Karizma? Dat heeft toch niets met racisme te maken? Ali B is gewoon een walgelijk figuur, maar van mij mogen die er ook zijn hoor
.
.
0
raffael77
geplaatst: 7 juni 2009, 08:28 uur
Ja weg met Ali B, Yes-R, Darryl, Kempi, Dio, Gio en dat soort rand figuren.
Op de brandstapel ermee en fikken maar hahahaha.
Op de brandstapel ermee en fikken maar hahahaha.
* denotes required fields.