MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
7,5

De beat voelt lekker aan. Jeru geeft een erg goede gastbijdrage ten beste. De MC's zijn zeker boven gemiddeld, maar springen nu ook niet direct uit de band. Vandaar.

Weinig stemmen of niet, elke track heeft gewoon het recht om er 24 uur te staan, punt uit.

De afspraak was toch vanaf 16u00 mag er een nieuwe track komen? Dus als er pas om 18u00 een nieuwe komt, mag hij er dan toch maximum 22u blijven staan?
Ik dacht dat dat de initiële afspraak was...

P Jay schreef:
De afspraak was toch vanaf 16u00 mag er een nieuwe track komen? Dus als er pas om 18u00 een nieuwe komt, mag hij er dan toch maximum 22u blijven staan?

Dacht ik ook ja..

P Jay schreef:
Ja, maar omdat men dus al niet aan de afspraak van 16:00 uur hield is die regel inmiddels allang verdwenen en is de 24-uurs regels er maar voor in de plaats gekomen, volgens mij.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ja, maar omdat men dus al niet aan de afspraak van 16:00 uur hield is die regel inmiddels allang verdwenen en is de 24-uurs regels er maar voor in de plaats gekomen, volgens mij.

Zou best kunnen (kan het zo 1,2,3 niet vinden), maar ik snap niet echt waarom je je zo druk maakt erover? Het topic liep best aardig in mijn ogen (voor mensen met interesse voor dit topic).

CaliLove
raffael77 schreef:
Niks aan. 1

Het is een Wu-Tang nummer van 2002 dus Raffael vindt het bijgevolg wack... (ie houdt niet zo van Wu-tracks na '95...)
Ach zolang jij maar geen Ugly Duckling tracks post kan ik er nog mee leven...

KSPR
Hou dan vanaf nu gewoon die 24 uurs regel aan, hebben we verder geen gezeur meer

raffael77
CaliLove schreef:
(quote)

Het is een Wu-Tang nummer van 2002 dus Raffael vindt het bijgevolg wack... (ie houdt niet zo van Wu-tracks na '95...)
Ach zolang jij maar geen Ugly Duckling tracks post kan ik er nog mee leven...

Gewoon lariekoek kerel.

Ik zeg niet dat ik alles slecht vind van Wu. Maar ga niet zeggen dat 8 Diagrams goed is want dat is hij beslist niet.

Behoorlijk Laim geproduceerd. Niets vernieuwend, maar toch wel wat commerciele producties.

Ik heb wel meer wu dingen van na '95 lol.

Alleen het het meeste werk is saai en uit de hand gelopen Wu werk.
Ik ben nog steeds aan het wachten tot ze uit elkaar gaan hehehehe.

raffael77
De regel was idd elke dag om 16:00 een nieuwe plaatsen. Ik vind wel als er heel weinig tot geen reacties komen er best een nieuwe geplaatst mag worden.

Dus niet als iemand alleen vind dat een track niet goed genoeg is.

PS. ik persoonlijk vind zelf dat er weinig nieuwe dingen geplaatst worden. Voor 95% van de tracks ken ik al alleen vind ik wel jammer dat er vaak dezelfde artiesten worden gekozen en ook wel regelmatig dezelde tracks.

Ik vind deze Topic prima maar houd je wel aan de regels.

ewalk schreef:

Instructies: De bedoeling is in ieder geval om een ieder kennis te laten maken met een rapnummer, van welke artiest dan ook, uit welke tijd dan ook zet er ook even een jaartal bij. Het mag een audiofile zijn maar ook een video. Vervolgens volgt er een beoordeling aan de hand van een cijfer. Het nummer blijft 1 dag staan en dan kan er een volgend nummer worden geplaatst. Degene die plaatst mag niet stemmen!

Dit zijn de regels, er worden geen eisen gesteld aan de artiest of de kwaliteit van tracks (en al helemaal niet aan het feit dat raffael77 hem misschien al kent).
Dit topic is niet bedoeld om aan ieders persoonlijke voorkeuren tegemoet te komen.
Tracks zullen vast met goede bedoeling worden geplaatst. Dan mag je zo vaak zeggen dat je het laim vindt, maar de regels worden vooralsnog neit geschonden.

CaliLove
raffael77 schreef:
(quote)

Gewoon lariekoek kerel.

Ik zeg niet dat ik alles slecht vind van Wu. Maar ga niet zeggen dat 8 Diagrams goed is want dat is hij beslist niet.

Behoorlijk Laim geproduceerd. Niets vernieuwend, maar toch wel wat commerciele producties.

Ik heb wel meer wu dingen van na '95 lol.

Alleen het het meeste werk is saai en uit de hand gelopen Wu werk.
Ik ben nog steeds aan het wachten tot ze uit elkaar gaan hehehehe.

8 Diagrams is idd maar een matig album, maar die track die ik postte is van 2002 en is volgens mij toch niet commerciëel.
Waarom jij nou ineens over 8 Diagrams begint snap ik niet.

raffael77 schreef:
(quote)

Geeft dus alweer aan dat je het album niet beluistert hebt. Als 8 Diagrams commerciël is, is 50 Cent underground. En het is geen feit (zucht) dat het album goed of slecht is. Jíj vind het slecht (al zonder het te beluisteren overigens), en ík vind 8 Diagrams wel een goede plaat. Maar goed, je ego zal nooit veranderen, dat is wel duidelijk. En dat voor een dertiger .

Als rappers of groepen van ''vroeger'' rond deze tijd een plaat droppen is het volgens jou gelijk ''laim'' ( ), commerciël en gemaakt om een MTV-award te winnen. Je mag dan wel héél veel hiphop kennen, maar ik begin toch aan je kennis over het vak te twijfelen met zulke loze opmerkingen.

7 voor When I Flow
Maar ik moet altijd tracks eigenlijk een paar keer luisteren voordat ik er echt in kom

raffael77
ik heb het album wel geluisterd nu MJ.

Het is gwoon matig.

Als ik zeg dat een album of productie commercieel is bedoel ik niet een vergelijking met 50 ct want hij is voor mij gewoon pop artiest die rapt.

De muziek is aangepast op nu de tijd. het is vrolijker. Heel anders dan voorgaande projecten van Wu.

Wat zitten jullie nou te zeiken over Wu.
Kunnen jullie het niet hebben dat ik mijn mening geef over een matig album.

Aangepast aan de tijd? Het is gewoon een compleet nieuwe Wu-Tang-sound. Wil je soms zeggen dat samenwerkingen met o.a. John Frusciante, Erykah Badu en George Clinton commerciël of iets in die trend zijn? Je kan het niet goed vinden natuurlijk, maar wat jij over het album beweerd is gewoon níet waar. Ik adviseer je om het opnieuw en goed te beluisteren, want ik denk eigenlijk dat je er snel doorheen bent geskipped.

Paar berichten verwijderd. Mag wel weer iets vriendelijker...

http://nl.youtube.com/watch?v=FuVZjstMV3c

Logikal Ethix & Unknown Mizery Aint no Good Life

Hiphop uit Canada. De into is ook best leuk, het geluid laat daar echter wat de wensen over, de track begint zelf pas op 1.22. Ikzelf vind dat de mc's echt goede skills hebben.

Fata Morgana - Alles of niets

http://nl.youtube.com/watch?v=1OctMSzkF6A

Rap zoals het moet, uit mijn hometown

Erg vervelende beat + kleuterraps:
2

Hmm ik vind de beat juist wel tof.

Een flow is bij dit nummer ver weg te zoeken, volgens mij probeert deze man een imitatie van Typhoon te doen. Iets wat voor geen meter lukt. De beat valt me nog enigzins mee.
4
Jammer dat mijn track niet beoordeeld is

kArIzMa_TuRk
Rhythm & Poetry schreef:
http://nl.youtube.com/watch?v=FuVZjstMV3c

Logikal Ethix & Unknown Mizery Aint no Good Life
8,3

Nieuwe: 3,5

Nieuw: 5

Logikal Ethix & Unknown Mizery:
7,3

Ja sorry..

7,8

Mijn inzending: 7

Trouwens, weet iemand hoe je ergens een liedje kan uploaden? Ik heb er wel eentje in gedachten, maar kan 'm nergens vinden.

|Joël|
Chrisseh schreef:
Trouwens, weet iemand hoe je ergens een liedje kan uploaden? Ik heb er wel eentje in gedachten, maar kan 'm nergens vinden.
Stop het nummer in een ZIP map en uploaden kan bijvoorbeeld hier: http://www.megaupload.com/ je krijgt een download link waarmee iedereen het nummer naar zijn computer kan downloaden.
Leuker is het nummer openen in Windows Movie Maker, er eventueel een clipje bij maken en hier uploaden: http://www.youtube.com/ dan kan iedereen het beluisteren/bekijken.

1 nummer in een rar of zip bestand zetten dan dan ook nog Megaupload?
Je kan beter het nummer uploaden naar http://www.speedyshare.com of www.zshare.net[/url]

Sorry, maar het posten van downloadlinks (naar bv. Megaupload, Rapidshare, Sendspace ed.) is niet toegestaan op Musicmeter.

Een link naar een streaming media als YouTube mag wel.

Harco
Op zShare kun je ook streamen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:33 uur

geplaatst: vandaag om 23:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.