MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
CaliLove
De nieuwe :

Eminem feat Thirstin Howl - Watch Dees
Track is geproduced door Dj Spinna
Check vooral vanaf 1:36 (als Thirstin Howl je niet bevalt), één van de illste verses van Eminem.

http://nl.youtube.com/watch?v=sKpSvly9gJo

KSPR schreef:
Hou dan vanaf nu gewoon die 24 uurs regel aan, hebben we verder geen gezeur meer

CaliLove
At Seedorf,

Er is al een hele dag niets gereageerd op de vorige track...
Plus ik dacht dat de 16.00 regel nog van toepassing was...

Kukoo Da Baga Bonez - After The Attack

Maar ZShare gebruikt omdat dat ook echt streamen is, wat legaal is.

Enniewee, hoop dat jullie er wat aan vinden. Laat je niet misleiden door de gekke naam; het is een vet lied! (vind ik...).

9 voor eminem
nieuwe lijkt me te eng.

Kuboo...

Prachtige sfeer heeft dat nummer, mc kan ik ook van genieten een 8,8

Inderdaad, lekker duister sfeertje met een goede mc. 8.5

raffael77
Leuke mc maar de beat vind ik een beetje goedkoop.

8 voor de mc

Conway Twitty schreef:

nieuwe lijkt me te eng.
? Niet veel engs aan hoor

Raffael77 schreef:
Leuke mc maar de beat vind ik een beetje goedkoop.
Ben ik het wel mee eens; de beat is niet van de beste kwaliteit. Maar de beat is niet slecht, en meer dan goed genoeg om dat lekker duistere sfeertje (zoals hierboven ook gezegd) neer te zetten, IMO. En dan met die MC + teksten maakt het voor mij dan toch wel af!

It's so bananas,
that it has got me goin' ape.
Can we ever have love in this place?

raffael77
http://nl.youtube.com/watch?v=rNYzz_rgjhc

Rodney O & Joe Cooley - Getting ready to roll

Funk die lekker blijft hangen.

Ok ik ben benieuwd hoeveel mensen dit nummer kennen!? En zegt dit alles je helemaal niks, dan ben ik benieuwd wat jullie oordeel is... en hoop ik dat het een verrijking is van je hiphop taste!

shabazz the disciple - crime saga death be the penalty - the sequel remix.mp3 - 4.30MB

Het is een remix van Crime Saga (Death Be The Penalty - The Sequel) en verscheen op de 12" vinyl single in 1995. Ik vind deze remix super vergeleken met het origineel! De Beat past veel meer bij de tekst en sleept shabazz mee naar een veel agressievere delivery, wat het geheel naar een hoger niveau tilt vergeleken met het orgineel. Let ook op de momenten waarbij shabazz twee barz achter elkaar spit in één adem!! (het kunnen ook meer barz zijn, maar ik ben geen mc dus kan het verkeerd horen, bij deze excuses)

Hier is de clip van het origineel trouwens

http://youtube.com/watch?v=OrF4IC6RFwk

de clip is erg dope!! maar wat betreft het nummer ga ik echt zonder twijfel voor de remix

Ik zie dat we een nieuwe user hebben welkom Verbston leuk dat je al enthousiast post, maar de regel is dat de voorgaande clip (in dit geval van Raffael) 24 uur mag staan, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen beoordelen. Na die 24 word er een nieuwe clip gepost.

raffael77
wachten tot 16:00 grapjas

rico-bballer
KSPR schreef:
Hou dan vanaf nu gewoon die 24 uurs regel aan, hebben we verder geen gezeur meer

grapjas

Rhythm & Poetry schreef:
Ik zie dat we een nieuwe user hebben welkom Verbston leuk dat je al enthousiast post, maar de regel is dat de voorgaande clip (in dit geval van Raffael) 24 uur mag staan, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen beoordelen. Na die 24 word er een nieuwe clip gepost.

Ah ok, i get it. Nou jongens jullie horen het, bovenstaande nummer en clip mogen jullie tot je nemen wanneer de klok 16:00 slaat

En Rhythm, nummers kunnen toch ook in dit topic gepost worden? toch niet alleen clips?

Nummers alleen mag ook. Zolang we 't maar kunnen beluisteren. Hooguit moeten we het wel legaal houden, d.w.z. geen download-links.

Als je gewoon leuke clipjes hebt kun je 't b.t.w. ook in het video-topic doen.

Hypno
93

Shabazz The Deciple is geweldig check ook z,n sicke verse op deze Legendarische track: http://www.youtube.com/watch?v=gE-5Q_xyiwo

Een 8 voor Shabazz
Z'n bijdrage op Diary of a madman is fakkin ziek ja

raffael77
http://nl.youtube.com/watch?v=GTQaocgjLqo

Hier een super classic van:

Naughty By Nature - Everythings Gonna Be Allright

9.5 gewoon weg te vet NbN!!!

9 straight classic

Harco
9, duhhh!

kArIzMa_TuRk
9,2!
straight classic

djeffibrelich
9 ook,kende dat nummer natuurlijk al.

sowieso zat het wel goed met tommy boy in de jaren 90.
maar dit nummer van nbn is gewoon positief, ook al rapt die jongen over z'n slechte jeugd.
everything's gonna be alright zoals ze zelf zeggen.
en die piano-sample doet et em.
de beat en bas zijn ook goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:27 uur

geplaatst: vandaag om 01:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.