MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
|Joël|
Oké bedankt.

8

De nieuwe

1773 - Broken Star

Het album (Constant Motion is ook een prachtig album)

lambf
Beetje overdreven dramatisch aandoend nummer, zodat het nummer wel erg suf is. Het doet denken aan een kruising tussen een kersmissong en een liefdesliedje ( ). Die ene stem is wel goed, die van de rapper. Maar de stem van de man die zingt, en die de refreintjes doet vind ik erg slap en zeikerig. 2/10

|Joël|
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind dat het instrumentaal heel mooi in elkaar zit en niet suf is maar relaxed = positief. Zoals je al aangaf zijn de raps goed. Het refrein daar stoor ik me absoluut niet aan, vind dat het wel mooi bij het geheel past, alsof je er lekker bij weg kan dromen.

Naar mijn mening een erg mooi nummer. Leuk om te horen dat dit soort dingen nu (2008) gewoon uitkomen, een 8,5.

Rhythm & Poetry jij weer bedankt, dit kende ik nog niet. Grote kans dat ik het gehele album binnenkort ook eens check.

raffael77
Superslecht is het nummer niet maar hun werk is niet erg geweldig.

Het is een doorsnee hiphop formatie die ik een 6 geef

lambf

Keny Arkana - La Rage

Energiek, maar ik heb er weinig mee, versta ook geen Frans. En ik houd meer van een flow dan geschreeuw. De Beat is op zich best aanstekelijk.

4,5

Leuk, ik moet dit topic meer volgen

Lekker nummer, aanstekelijke raps en redelijk goede beat.

7/10

InI - To Each His Own (Feat. Q-Tip & Large Professor)

(Check 't album!)

Dope nummer 8

Erg vet nummer.
Kheb de cd laatst gekocht en dit nummer is super
8,5*

Inverse - Spotlight ft. Just Will (naar mijn inziens een erg sterke track). Refrein is simpel maar catchy een van mijn favoriete refreintjes het wordt vooral erg sterk gebracht. Een van mijn favoriete nummers van 2008 (tot nu toe).
Die 3de verse is echt gruwelijk

http://www.imeem.com/frido/music/mOcFnMz5/inverse_spotlight_ft_just_will/

raffael77
7 omdat het refrein zo verrot is.

lambf
matig nummer. Die gitaren, die hoge stemetjes, dat poppy refreintjes, slecht slecht slecht. Maar de gewone raps zijn wel leuk. Maar de sfeer is wel helemaal verpest. 4,5/10

raffael77
Leuk nummer. 8

Dit is 1 van de oprichters van Fuck a Fella en is zelf de dupe van geworden.

Toch was hij ook de eerste die een album uitbracht waar Gay-Z ook een paar regels mocht doen hehehehehe.

Zijn naam was Jaz toen der tijd

Gab Gotcha - Angels Feat. JuJu of The Beatnuts. Zéér chill nummer!

Chill, inderdaad. 8

raffael77
8

8,5

erg goed nummer, kende ik niet. Bedankt!

raffael77

Latyrx - Say That

No offence maar dit vond ik echt poep.
3* voor de gitaar

SinX
Vind het opzich wel ok, alleen de eerste MC rapt erg onduidelijk/ onverstaanbaar. Te mompelig. Beetje saai nummer imo, maar niet superslecht ofzo.

een 6je

Vond dit wel nog een dope lied van goede lyricisten! mja...

Gast
geplaatst: vandaag om 21:04 uur

geplaatst: vandaag om 21:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.