Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2008, 17:23 uur
Ik vind 'm ook wel leuk, maar ook (vooral) omdat ik 'm ken van een (dope) cd.
0
rico-bballer
geplaatst: 6 mei 2008, 22:30 uur
unspoken heard
Iets wat iedereen hier zeker moet checken is unspoken heard en hun album soon come super relaxed.
Iets wat iedereen hier zeker moet checken is unspoken heard en hun album soon come super relaxed.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 00:26 uur
7,5.
Next:
MC Solaar & Gang Starr - Qui sème le vent récolte le tempo
Ookal hou je niet van Franse hip-hop, dit blijft een strak nummer vind ik. Lekkere beat van Premo, en zalige flow van (vooral) Solaar en Guru.
(Check ook het album!)
Next:
MC Solaar & Gang Starr - Qui sème le vent récolte le tempo
Ookal hou je niet van Franse hip-hop, dit blijft een strak nummer vind ik. Lekkere beat van Premo, en zalige flow van (vooral) Solaar en Guru.
(Check ook het album!)
0
geplaatst: 10 mei 2008, 17:39 uur
ArtOfficial - Big City Bright Lights
Ben deze groep even wat aan het promoten.
Ben deze groep even wat aan het promoten.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 19:00 uur
8
supermooie beat en muziek, leuke stijl, maar ze missen nog wat lyrische "panache" om het een 9 of zo te geven.
supermooie beat en muziek, leuke stijl, maar ze missen nog wat lyrische "panache" om het een 9 of zo te geven.
0
lambf
geplaatst: 10 mei 2008, 19:11 uur
Wat een lekker relaxte word er in dit nummer gecreërd
De saxofoon blijft het hele nummer overheersen, maar daardoor heeft het nummer zo'n "nacht-club" stijltje. Verder zijn de raps ook erg lekker, de woorden komen er vloeiend uit en hij heeft een catchy stem. De dikke (sorry, ik wil hem niet beledigen, maar zo is het wel meteen duidlijk) heeft een wat lagere stem en vult de ander goed aan. Een 8, hier wil ik wel meer van horen. Leuk nummer Rhythm & Poetry 
De saxofoon blijft het hele nummer overheersen, maar daardoor heeft het nummer zo'n "nacht-club" stijltje. Verder zijn de raps ook erg lekker, de woorden komen er vloeiend uit en hij heeft een catchy stem. De dikke (sorry, ik wil hem niet beledigen, maar zo is het wel meteen duidlijk) heeft een wat lagere stem en vult de ander goed aan. Een 8, hier wil ik wel meer van horen. Leuk nummer Rhythm & Poetry 
0
Relax
geplaatst: 10 mei 2008, 19:29 uur
6.5 totaal niet mijn style, ik hou niet zo van die freshe rap met een geforceerde stem.
0
lambf
geplaatst: 11 mei 2008, 23:32 uur
Leuke raps, alleen van die beat ben ik niet geheel gescharmeerd. Die gaat een beetje hakkelend, hierdoor word het nummer niet echt beluisterbaarder. Verder vind ik dat piano'tje een beetje kitch aandoen, evenals de zangeres. Ik houd niet zo van die zangeressen die klinken alsof ze uit '50 komen en over een Jazz-spel zingen. 5/10
0
lambf
geplaatst: 12 mei 2008, 21:12 uur
Eerste kennismaking met Mobb Deep. Wat me vooral opvalt is dat de beat vrij hard in de mix staat. Verder natuurlijk ook de gesampelde zangeres. Ik vind de raps niet heel erg goed, maar het is moeilijk om te zeggen waar dat nou aan ligt. Ik denk gewoon dat ik de stem van de hogere niet zo goed vind klinken. Die lager stem kan ik meer waarderen. Moeilijk, dan maar een 6
0
geplaatst: 12 mei 2008, 21:31 uur
lambf schreef:
Eerste kennismaking met Mobb Deep.
Ga dan als de bliksem The Infamous en/of Hell On Earth beluisteren, want dit nummer is niks vergeleken met het materiaal dat daar opstaat Eerste kennismaking met Mobb Deep.
.
0
lambf
geplaatst: 12 mei 2008, 21:36 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
(quote)
Ga dan als de bliksem The Infamous en/of Hell On Earth beluisteren, want dit nummer is niks vergeleken met het materiaal dat daar opstaat
.OK, ik zal er eens achterna gaan
Al is het me al eerder getipt haha..dat belooft veel* denotes required fields.