MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
Relaxt nummer idd. Nice.

8.

Sic Sense - Positional Bypass (1e track)

Niemand?

Ik kreeg ineens een geniale ingeving om dit topic te bezoeken en de track van Seedorf een stem te geven.

Hiphop zoals ik het leuk vind, een beetje oldskool (samples en scratches) en een beetje jazz (de blazers). Goede raps, enkel dat gepraat tijdens de tussenstukjes vind ik te lang duren, de instrumen tale zijn daar wel weer erg leuk. Dat het een lange track is maakt niet zoveel uit het afwisselen van de soung gebeurd op een goede manier.

8

Het gaat me bij dit nummer op het onder werp en de vette beat.
Er zijn 2 versie waarvan de andere beter is maar ik kies deze aangezien dit nummer: Banned/Destroyed/Lost was vanwege de inhoud en onderwerp van de lyrics.

Canibus - Channel Zero (Banned version0

Andere versie...

Nieuwe nummer van Reef the Lost Cauze - I Wonder (prod. by Marco Polo)

Ik hoor hem net voor het eerst en ik vind het werkelijk waar prachtig. Eind van deze maand komt zijn album uit, als dat van dit niveau is dan wordt het een wereld album

wellicht het parade paardje van Babygrande dit jaar.

8,5.
Ik vindhet ook inorde. Geen slechte rapper; en Marco Polo doet dat goed.

lambf
Zeker niet verkeerd. De woorden blijven stromen uit de mond van de rapper en de productie is lekker Jazzy - van de stem ben ik nog niet helemaal overtuigd. 7,5/10

7.5 Ik had weer een topproductie van Marco Polo verwacht. Mijn verwachting van zijn productie was misschien te hoog. Maar nog steeds een prima beat. En Reef is een goede mc.

Harco
Ik zei het gisteren al en ik zeg het nogmaals: Reef is een van de beste emcees van dit moment. Beat is alleen niet top. 7.

Heej leuke track R&P die kende ik nog niet. Reef is een goede mc, dat bewijst hij ook op deze track. Marco Polo zijn beat vind ik ook strak.

9

7, gewoon degelijk wat betreft MC-werk en beat voor mij

7.8, Reef komt (altijd) zeer overtuigend, alleen de productie is niet super.

Het is niet echt 'Rap', aangezien er niet gerapt wordt, en dat bij veel stukken ook niet echt toepasbaar zou zijn, maar deze remix heeft naar mijn idee toch wel veel trekjes van hiphop.

M83 - Run Into Flowers (Abstrackt Keal Agram Remix)

Rhythm & Poetry schreef:
Heej leuke track R&P die kende ik nog niet. Reef is een goede mc, dat bewijst hij ook op deze track. Marco Polo zijn beat vind ik ook strak.

9

Grapjas Beetje op je eigen video's reageren.

Sjaakspeare schreef:
Het is niet echt 'Rap', aangezien er niet gerapt wordt, en dat bij veel stukken ook niet echt toepasselijk zou zijn, maar deze remix heeft naar mijn idee toch wel veel trekjes van hiphop.

M83 - Run Into Flowers (Abstrackt Keal Gram Remix)
(embed)

Relaxt nummer. Ik hoor er ook wel hiphop ritme in. En je hoort een stemsample van Timbaland.
Maar het is meer triphop downtempo broken beat.

8

Harco

Dan verander je het toch even..? Heb het nu al gedaan, maar goed.

sorry weet niet hoe het moet:)

Nog iets dat op MusicMeter niet bestaat:

Rawcotiks - Going All Out

Er zit een stukje Spaanse rap bij overigens.

Harco
Rawcotiks hebben geen album, voor zover ik weet?

Is al een keer gepost geloof ik, geweldig nummer, 9.

Harco schreef:
Rawcotiks hebben geen album, voor zover ik weet?

Volgens mij ook niet. Naast Going All Out ken ik alleen dit nummer van ze (dikke premo beat overigens).

Harco
Is 'ie ook. Daardoor ken ik Going All Out ook.

Oh, excuus. Ik kijk altijd alleen maar die JijBuis-filmpjes eigenlijk...

|Joël|
Wow die had ik niet eerder gezien, prachtig nummer. Ze moeten dan maar snel een album maken!
Uit welk jaar is dat nummer eigenlijk?!

edit:
laat maar heb het al gevonden, 1998 is het.
En ik heb straks:
Going All Out (Non-Explicit)
Going All Out (Explicit)
Going All Out (Instra-Mental)
What It Looks Like (Non-Explicit)
What It Looks Like (Explicit)
What It Looks Like (Instra-Mental)
op mijn pc staan. Ja normaal zou ik zoiets kopen, maar ik ben dit nooit tegen gekomen. Maar nu ik het ken zal ik er op letten.

Harco
Het laatste nummer van ze dat ik ken, komt uit 2001 en dat nummer was bagger.

Ik kan je wel aan meer 12"s helpen anders.

Krumb Snatcha ft. een hele hoop MC's - Ghetto Like D & D

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.