Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 4 januari 2009, 21:05 uur
Ik was even enthousiast toen ik hem weer zag
maar ja de 8.5 was meer voor de lol dan voor de oprechte kwaliteit.
maar ja de 8.5 was meer voor de lol dan voor de oprechte kwaliteit.
0
geplaatst: 5 januari 2009, 17:48 uur
The fuck is dat nou? Een beetje Bone belachelijk zitten maken?
Dat jullie Bone niet diggen en hen niet verstaan begrijp ik. Maar dat zijn dus gewoon skills, die snelheid.
Check dit maar dan.
Dat jullie Bone niet diggen en hen niet verstaan begrijp ik. Maar dat zijn dus gewoon skills, die snelheid.
Check dit maar dan.
0
geplaatst: 6 januari 2009, 00:03 uur
Ik ben absoluut geen rap en hiphop liefhebber maar heb onlangs kennisgemaakt met "The Calling" van Hilltop Hoods en laat ik dat nou een prachtig album vinden. Er is hier maar weinig aandacht voor deze band maar misschien "begrijp" ik het genre niet goed. Zou een kenner hier wat meer over kunnen zeggen?
0
geplaatst: 6 januari 2009, 00:27 uur
Hoe kom je in godsnaam nu weer bij Hilltop Hoods? Die zijn nu niet echt heel erg bekend ofzo
. Ik ken alleen A Matter of Time (ik kon nooit een geschikt plaatje vinden, dank voor de toevoeging) en die vind ik best ok. Wel grappig die rap met zo'n dik Australisch accent.
. Ik ken alleen A Matter of Time (ik kon nooit een geschikt plaatje vinden, dank voor de toevoeging) en die vind ik best ok. Wel grappig die rap met zo'n dik Australisch accent.
0
geplaatst: 6 januari 2009, 00:36 uur
Het nummer "The Nosebleed Section" werd als achtergrondmuziek gedraaid bij een filmpje over schaatsongelukken via Nu.nl.
Googlen op de zin "I fell in love with the people on the front row" bracht mij bij de Hilltop Hoods
Googlen op de zin "I fell in love with the people on the front row" bracht mij bij de Hilltop Hoods
0
geplaatst: 6 januari 2009, 00:46 uur
Hoop niet dat ik al te veel voordring maar volgens mij wordt er beoordeeld op videos?
Dit ventje is echt schattig, vooral als hij 4 minuten lang als een sneltrein doorgaat. 't Is jammer dat Axiom niet om YouTube staat, maar dit clipje moet duidelijk genoeg zijn. Leukste grime die ik al gehoord heb.
(al vliegt hij wel even de bocht uit rond de 2 minute mark)
0
Dj2Jelle
geplaatst: 8 januari 2009, 09:40 uur
7 (die track werd een paar dagen eerder al gepost bij de Track vs Track KO)
The Troubleneck Brothers - Back To The Hip-Hop
heerlijke track, alles past precies in elkaar, op het stemmetje na dat hiphop schreeuwt
The Troubleneck Brothers - Back To The Hip-Hop
heerlijke track, alles past precies in elkaar, op het stemmetje na dat hiphop schreeuwt

0
Relax
geplaatst: 9 januari 2009, 09:01 uur
Wat is dat voor valse videoclip en beat???
Totaal geen BTNH
Totaal geen BTNH
0
geplaatst: 9 januari 2009, 19:14 uur
Ik geef een 8,5 voor The Troubleneck Brothers. De beat vind ik erg goed. Hij is vooral meesterlijk uitgewerkt (wat een harmonie), maar klinkt niettemin ook nog redelijk verfrissend. De raps zijn minder, maar wel te pruimen. Vandaar geen 9 of hoger.
0
geplaatst: 9 januari 2009, 20:57 uur
Zeker een goed nr; heb het lange tijd geleden ook eens geplaatst hier. 8,5
0
geplaatst: 10 januari 2009, 18:17 uur
Weer een 8,5. Dit nummer kende ik nog niet. Op welk album staat het?
0
geplaatst: 10 januari 2009, 23:28 uur
Illogic & Aesop Rock:
De geluidskwaliteit is wat minder (van hard naar zacht) maar het is goed te horen dat het een fijn nummer is met een uistekende productie (niet Blockhead's beste) en twee vreselijk sterke MC's.
8
De geluidskwaliteit is wat minder (van hard naar zacht) maar het is goed te horen dat het een fijn nummer is met een uistekende productie (niet Blockhead's beste) en twee vreselijk sterke MC's.
8
0
geplaatst: 11 januari 2009, 00:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dit is toch niet meer serieus te nemen, eerlijk gezegd kan ik er niet eens meer kwaad om worden. Daarom zal ik het nog een keer uitleggen: voor dit topic geldt de 24-uurs regeling.
Illogic & Aesop Rock:
8
Dit is toch niet meer serieus te nemen, eerlijk gezegd kan ik er niet eens meer kwaad om worden. Daarom zal ik het nog een keer uitleggen: voor dit topic geldt de 24-uurs regeling.
Illogic & Aesop Rock:
8
Zo goed

0
geplaatst: 11 januari 2009, 00:25 uur
Osiris Apis schreef:
Hier staat ie op, waarschijnlijk alleen op de Vinyl versie.
http://www.discogs.com/release/639644
Rhythm & Poetry schreef:
Je weet dat ik nooit lang kwaad op je kan blijven skattie
.
Je weet dat ik nooit lang kwaad op je kan blijven skattie
.Ik was al bang

0
geplaatst: 11 januari 2009, 20:46 uur
Jay-Z die wat meer uptempo rapt, nee ik moet daar nog erg aan wennen. Verder is het wel een leuke track met een fijne clip. De productie vind ik het sterkste aan de track.
7
7
0
geplaatst: 11 januari 2009, 22:29 uur
Het blijft erg lang in je hoofd spoken.
Hook: I can't get with that
I gotta keep it thick never miss so I hit em like this
You're fearin my clout, if weed got you runnin your mouth
You better blow that shhhiiitt out
geweldig stukje is dat.
0
geplaatst: 12 januari 2009, 05:50 uur
Zeker een nr uit zn sterke periode; vandaar datik toch enigszins respect heb voor de man. wordt vaak vergeten dathij ooit een goed rapper was 
8.

8.
* denotes required fields.